Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Taktyka przeciw Zamkowi
Autor Wiadomość
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-03, 15:42   Taktyka przeciw Zamkowi

Mam problem. Chciałbym sie dowiedzieć jak pokonać zamek. Nie wiem co tam usuwać, co decyduje, że zamek jest tak dobry.
Zwykle usuwam łuczników przeciwnika na początku, ale tu jest ich dwóch. Rozwalam kuszników i nie ma już czym rozjechać kapłanów (pierwszy problem). Potem unieszkodliwiam krzyżowców za podwójny kontratak. Następne pod nóż idą gryfy (których jest za dużo, żeby sobie szybko z nimi poradzić). Jeżeli podejdzie kawalerzysta, to też przy okazji oberwie. Zakładam, że przeciwnik nie ma archów. Średnio mi się to wszystko sprawdza. Macie coś lepszego?
Jak na mnie to łucznicy są tam za silni, a szybkie czempiony i gryfy za mocne. Do tego ich bohaterowie z klasy rycerz często mają dobre czary na ekspercie (haste, slow, prayer). Nie wiem jak ich podejść.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-06-03, 15:47   

Zależy jaka mapka itp napisz coś więcej to na pewno coś się znajdzie ;-)
Np na emke z żywym graczem łatwo można go pojechać bastionem-zaczynasz pierwszy dzięki pegazom możesz rozbudować drugi zamek i mieć mnóstwooo elfiątek.
Siła castle tkwi w tym że mają jedna z najlepszych jednostke ale żeby postawic np koniki potrzebują mnóstwoo drewna i muszą zbudować poboczne budynki do wielu siedlisk.Ogólnie na emce im dłużej wzlekasz przeciw zamkowi tym robisz sobie większa rzeź ;-)
Dobrą taktyka jest też wzięcie tyris [plus 1 speeda dla koników+plus taktyka plus sloww/haste/bless
Tylko zawsze walki zamków są troche dziwne
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-06-03, 16:00   

Przeciwnik człowiek. M bez podziemi, potwory silne. Grałem cytadelą.
Często na mapie trafia się stajnia. Nie wiem jak ich ugryźć cytadelą. Czekać, aż wyrżną mnie kapłani?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-06-03, 16:07   

Nie...Cytką podobnie jak bastionem z tym wyjatkiem że trochę trudniej nam będzie szybko uderzyć...
W walce poświęcami ważki i wiwerny aby zablokować wroga...
Ja na zamek biore zawsze drugi zamek i Tyris bo moi wrogowie biorą orinna:D
 
darkzeus 
KingerMan



Wiek: 28
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 78
Wysłany: 2008-08-23, 17:48   

narob duzo wiwern, i odrazu przejdz do zabijania usznikow, zakleciami rozdupc kaplanow. bazyliszkiem po kolei wal tak, aby zamienic w kamien tych co maja najwiecej ataku. zwierzakolakami na piknierow, lucznikami tez pikinierow zeby ich szybko wyeliminowac. jak juz sie pozbedziesz kaplanow i kusznikow, wszytkimi wolnymi lej kawalerzystow xp a gorgony gdzies na gryfy upchnij jesli nadaza za nimi biegac xd jesli sa anioly to juz troche gorzej, bo zanim hydry do nich dojda minie troszke czasu.
pamietaj, skup sie na wiwernach. dawaj im rozne czary wspomagajace. i dobrze gdybys mial woz i pierwsza pomoc zeby nim kierowac ;-], wtedy lecz wiwerny no i po klopocie ^^
ucz sie czarow a bedzie dobrze xd implozja, oraz kilka grupowych... rozumiem ze grasz na zasadach bez berserkera ?

Z pewnej bardzo naturalnej przyczyny opis został SKASOWANY. Jeśli pomogłem, Gość , daj mi +, nie pogniewam sie ;p
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-08-23, 18:57   

Pierwsza pomoc nie umożliwia kierowania wózkiem.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-23, 21:06   

Podejrzewam błąd nazewnictwa. Chodziło mu o namiot ;-)
Grając Cytadelą resztę machin sobie można darować, a bez Balisty to nawet jest łatwiej, bo się na oślepianiu nie przejadę. Ale bez namiotu się nie ruszam na bitwy.
 
darkzeus 
KingerMan



Wiek: 28
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 78
Wysłany: 2008-08-23, 22:00   

o właśnie namiot xD po prostu dawno w to nie gralem i troche moze sie pomylic xp
Jesli sie jeszcze pomyle nie besztajcie mnie ^^

Z pewnej bardzo naturalnej przyczyny opis został SKASOWANY. Jeśli pomogłem, Gość , daj mi +, nie pogniewam sie ;p
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-08-24, 18:18   

Wiecie co sądzę o namiocie medyka i baliście która więcej przeszkadza jak pomaga???
Ja biorę to tylko po to aby łańcuch piorunów uderzał w te machiny przy czym zrani mniej moich jednostek
 
darkzeus 
KingerMan



Wiek: 28
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 78
Wysłany: 2008-08-24, 18:37   

no ba, ja tam wole juz zeby mi ulepszyl te 100 niz zeby mi jednostke zabili...

Z pewnej bardzo naturalnej przyczyny opis został SKASOWANY. Jeśli pomogłem, Gość , daj mi +, nie pogniewam sie ;p
 
zlatan 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1163
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 2008-08-24, 20:20   

Wolisz wziąć umiejeność która uleczy Ci tych parę hp, zamiast takiej która da dużo więcej...
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-08-24, 20:21   

Pierwsza pomoc to syf,dziś na arenie z pomyłki zabrałem i mi nawet za 100 hp nie leczyło -góra 70 hp -_-,powinno chociaż być za każdym razem po 100 hp..

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
darkzeus 
KingerMan



Wiek: 28
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 78
Wysłany: 2008-08-25, 13:21   

50 punktów życia
75 punktów życia
100 punktów życia
poziom podstawowy poziom zaawansowany poziom mistrzowski

Wzięte z
http://www.heroes3.eu/umiejetnosci#pierwszapomoc

Z pewnej bardzo naturalnej przyczyny opis został SKASOWANY. Jeśli pomogłem, Gość , daj mi +, nie pogniewam sie ;p
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-08-25, 13:24   

Miałem na mistrzu a leczyło niekiedy po 20 hp.max mi uleczyło 70 kapujesz?

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-08-25, 13:29   

Kamil39 napisał/a:
Miałem na mistrzu a leczyło niekiedy po 20 hp.max mi uleczyło 70 kapujesz?

A jak może uleczyć załóżmy 100 jak twoja jednostka w całej bitwie oberwał tylko raz za no 20 obrażeń? Namiot medyka leczy max tyle ile dostała wcześniej obrażeń kapiszczo?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group