Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-07-08, 15:53 Klonowanie a czekanie.
No właśnie. Wyobraźmy sobie, że nasza jednostka A jest najszybsza. Czekaliśmy nią, więc teraz ma ruch. Czy jeśli ją sklonujemy, to klon A' normalnei będzie miał jeszcze ruch w tej turze?
Jeśli tak, to rozpatrzmy jeszcze taki szczególny przypadek, że nasza jednostka A jest pod wpływem prejera lub przyspieszenia, i TYLKO dlatego jest taka najszybsza. Co wtedy? Klon będzie się ruszał po niej w tej samej turze?
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
Jeśli sklonujesz jednostkę w fazie ruchu czekających jednostek, to klon wykona następny ruch, gdyż on jeszcze nie czekał. Jeśli zaczekasz klonem, to normalnie zostanie dodany do kolejki wg jego szybkości.
Najpierw ruszają się jednostki, które nie czekały, a ponieważ klon tuż po rzuceniu zaklęcia jeszcze nie wykonał żadnej akcji, będzie się ruszał jako następna jednostka.
Pomógł: 4 razy Wiek: 28 Dołączył: 03 Mar 2013 Posty: 528 Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-07-09, 10:53
Dziękuję, już czaję Po prostu bałem się, ze skoro jest juz ruch jednostek które czekały, to ten klon pojawił sie "po fakcie" i nie może juz w tej turze sie ruszać E, to mi wiele wyjaśniło.
Bass solo, take one.
- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
a podobna sytyuacja jezeli stworze zywiolaka np wody on padnie i czarcim lordem go wskrzesze to demony dostane czy nie ??? zakladamy ze nie mam demonow w armi
i armia jest full
Przywołane jednostki znikają po śmierci. Poza tym, żadna forma ożywiania nie działa na żywiołaki.
[ Dodano: 2014-01-29, 05:42 ]
Mały update:
Opisana wcześniej przeze mnie sytuacja dotyczy przypadku, gdy użyjemy klonowania, kiedy jednostka na którą rzucamy ten czar wykonała już ruch (albo czekała).
Np. mamy archanioła i pikiniera. Jeśli sklonujemy archanioła podczas tury pikiniera, to klon wykona następny ruch - może to być przydatne, jeśli chcemy uniknąć przedwczesnej śmierci klonu.
Co do samego tematu:
Jeśli użyjemy klonowania, kiedy wszystkie nasze jednostki już czekały, to klon ruszy się tak jakby normalnie czekał.
Np. mamy archanioła i pikiniera, obie jednostki czekały. Jeśli na turze pikiniera w fazie ruchu jednostek czekających sklonujemy archanioła, to klon ruszy się po oryginalnym archaniele (równa szybkość, więc oryginał ma pierwszeństwo). Ta sama zasada odnosi się do jednostek wskrzeszonych i przyzwanych żywiołaków.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 332 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-01-30, 13:51
Woda ma dwa niezastąpione niczym czary, wzmocnienie i odwrócenie, wzmocnieniem znosisz wszystkie klątwy, osłabienia, spowolnienia, berki, oślepienia słowem prawie każdy negatywny czar, odwrócenie znosi wszystkie czary nam i przeciwnikowi (wraz z antymagią, nie ma innego czaru który to potrafi)
Błogosławieństwo, niezastąpiony czar.
Klonowanie + Archanioł, myślę że więcej mówić nie trzeba.
Modlitwa, 6 + atak/obrona i 3 do szybkości (rzucenie spowolnienia nie znosi premii do szybkości tak jak w przypadku rzucenia spowolnienia na przyśpieszone jednostki)
Zapomnienie, mega przydatne, strzelające neutrale całkowicie niegroźne.
Teleport, niezły czar, rzut hydrą za pomocą teleportu do zamku wroga, popłoch bezcenny :)
Modlitwa, 6 + atak/obrona i 3 do szybkości (rzucenie spowolnienia nie znosi premii do szybkości tak jak w przypadku rzucenia spowolnienia na przyśpieszone jednostki)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum