Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Klonowanie a czekanie.
Autor Wiadomość
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-07-08, 15:53   Klonowanie a czekanie.

No właśnie. Wyobraźmy sobie, że nasza jednostka A jest najszybsza. Czekaliśmy nią, więc teraz ma ruch. Czy jeśli ją sklonujemy, to klon A' normalnei będzie miał jeszcze ruch w tej turze?
Jeśli tak, to rozpatrzmy jeszcze taki szczególny przypadek, że nasza jednostka A jest pod wpływem prejera lub przyspieszenia, i TYLKO dlatego jest taka najszybsza. Co wtedy? Klon będzie się ruszał po niej w tej samej turze?

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2013-07-08, 15:58   

Jeśli sklonujesz jednostkę w fazie ruchu czekających jednostek, to klon wykona następny ruch, gdyż on jeszcze nie czekał. Jeśli zaczekasz klonem, to normalnie zostanie dodany do kolejki wg jego szybkości.
 
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-07-08, 18:56   

Nic nei zrozumiałem :-) Wykona następny ruch, znaczy ze w tej turze będzie następną jednostką po tej która rusza się w momencie gdy klon powstaje?

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
q2 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 114
Wysłany: 2013-07-08, 19:52   

Polecam 1 post: http://www.heroes3.eu/for...b674a95f0a9d3d1
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-07-08, 19:59   

Nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie :-)

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2013-07-09, 01:26   

Najpierw ruszają się jednostki, które nie czekały, a ponieważ klon tuż po rzuceniu zaklęcia jeszcze nie wykonał żadnej akcji, będzie się ruszał jako następna jednostka.
 
 
Dago 
Człowiek



Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 528
Skąd: jestem.
Wysłany: 2013-07-09, 10:53   

Dziękuję, już czaję :-) Po prostu bałem się, ze skoro jest juz ruch jednostek które czekały, to ten klon pojawił sie "po fakcie" i nie może juz w tej turze sie ruszać ;-) E, to mi wiele wyjaśniło.

Bass solo, take one.

- Jestem trollem? - Dago
- Hmmm... Masz 40hp i się regenerujesz. Tak. - Malekith
 
 
PiraMidas 
to mao praftopotopne

Wiek: 24
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-12-29, 13:48   

a podobna sytyuacja jezeli stworze zywiolaka np wody on padnie i czarcim lordem go wskrzesze to demony dostane czy nie ??? zakladamy ze nie mam demonow w armi
i armia jest full
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-01-29, 05:45   

Przywołane jednostki znikają po śmierci. Poza tym, żadna forma ożywiania nie działa na żywiołaki.

[ Dodano: 2014-01-29, 05:42 ]
Mały update:
Opisana wcześniej przeze mnie sytuacja dotyczy przypadku, gdy użyjemy klonowania, kiedy jednostka na którą rzucamy ten czar wykonała już ruch (albo czekała).
Np. mamy archanioła i pikiniera. Jeśli sklonujemy archanioła podczas tury pikiniera, to klon wykona następny ruch - może to być przydatne, jeśli chcemy uniknąć przedwczesnej śmierci klonu.

Co do samego tematu:
Jeśli użyjemy klonowania, kiedy wszystkie nasze jednostki już czekały, to klon ruszy się tak jakby normalnie czekał.
Np. mamy archanioła i pikiniera, obie jednostki czekały. Jeśli na turze pikiniera w fazie ruchu jednostek czekających sklonujemy archanioła, to klon ruszy się po oryginalnym archaniele (równa szybkość, więc oryginał ma pierwszeństwo). Ta sama zasada odnosi się do jednostek wskrzeszonych i przyzwanych żywiołaków.
 
 
Chaos


Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 29
Wysłany: 2014-01-29, 23:58   

Magia wody na expert "ulepsza" jakoś klonowanie?

Czy może nie ma różnicy?

Ogólnie magia wody jest chyba najsłabsza, są tylko 2 przydatne czary - psalm mocy i zapomnienie
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2014-01-30, 00:08   

Cytat:
Ogólnie magia wody jest chyba najsłabsza, są tylko 2 przydatne czary - psalm mocy i zapomnienie

Uzdrowienie, błogosławieństwo, teleport (chyba...),
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-01-30, 02:15   

Chaos napisał/a:
Magia wody na expert "ulepsza" jakoś klonowanie?

Czy może nie ma różnicy?
Poziom podstawowy zmniejsza koszt o 4, zaawansowany umożliwia klonowanie jednostek 6 poziomu, a ekspert umożliwia klonowanie dowolnej jednostki.
Cytat:
Ogólnie magia wody jest chyba najsłabsza, są tylko 2 przydatne czary - psalm mocy i zapomnienie
Samo błogosławieństwo robi już niezłą rzeźnię, a w połączeniu z psalmem drastycznie wzmacnia skuteczność armii.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-01-30, 13:51   

Woda ma dwa niezastąpione niczym czary, wzmocnienie i odwrócenie, wzmocnieniem znosisz wszystkie klątwy, osłabienia, spowolnienia, berki, oślepienia słowem prawie każdy negatywny czar, odwrócenie znosi wszystkie czary nam i przeciwnikowi (wraz z antymagią, nie ma innego czaru który to potrafi)
Błogosławieństwo, niezastąpiony czar.
Klonowanie + Archanioł, myślę że więcej mówić nie trzeba.
Modlitwa, 6 + atak/obrona i 3 do szybkości (rzucenie spowolnienia nie znosi premii do szybkości tak jak w przypadku rzucenia spowolnienia na przyśpieszone jednostki)
Zapomnienie, mega przydatne, strzelające neutrale całkowicie niegroźne.
Teleport, niezły czar, rzut hydrą za pomocą teleportu do zamku wroga, popłoch bezcenny :)
 
 
Wysublimowany95



Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-01-30, 14:48   

SCS napisał/a:

Modlitwa, 6 + atak/obrona i 3 do szybkości (rzucenie spowolnienia nie znosi premii do szybkości tak jak w przypadku rzucenia spowolnienia na przyśpieszone jednostki)


Czy ja coś przespałem?

Modlitwa na expercie daje 4 ataku, defa i speeda.
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-01-30, 16:41   

Faktycznie, sorki za wprowadzenie w błąd, nie wiem skąd wzięły mi się takie a nie inne staty,.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group