Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Shoty czyli herosi bliżej praktyki
Autor Wiadomość
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-30, 23:43   Shoty czyli herosi bliżej praktyki

Pragnę prosić uczestników forum o umieszczanie tutaj ciekawych screenów albo waszych bohaterów których lubicie ;-)

Do takiego zdjęcia zawsze znajdzie się temat do rozmowy ^^ i nikt nie powie że offtopikujemy ;P

A oto mój Heros z dzisiejszej partii z komputerem ;-)
[Mapa XL/Losowa/0 wody/Silne potwory/3 kompów na moją skromną osobę][zdjęcie zrobione przed wykończeniem przeciwnika ;-) ] [nie gram dyplomatami bo gra byłaby zbyt prosta :-P ]

Mogę powiedzieć że podczas ostatniej walki w smoczej utopii atak 4 złotych smoków pozbawił życia 4 moje centaury :-P A ostatnio walcząc z bohaterem komputera [jakieś 20 ataku 20 defa] doznałem jakichś 50 obrażeń od jego upiornych smoków [coś koło 10 ich było] na moim złotym smoku ;)



Wszelkie błędy poprawię w najbliższym czasie.

Pozwól, że Cię wyręczę ;-)
Tarnum

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-10-16, 22:38, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-31, 11:29   

Dwie rękawice się nie sumują. Zmieniłbym też sandały na buty szybkości. Czy inteligencja była Ci nawrawdę potrzebna? Nie było żadnych Lochów? 320 many to też ok. Elfy i centaury są źle ustawione. Elfy - bo masz złoty łuk; centaury - bo anioł i tak obejmuje całe pole bitwy, a centaur nie. Smoka dałbym w środek, żeby kontrą przy pierwszym ataku nie uszkodził pegaza. Gdzie są machiny wojenne? Jeśli nauczyłeś się town portal lub dimension door, to księgi zastąpiłbym artami do szczęścia. Widzę dwa Tower (forteca?) - może lepiej byłoby wstawić skorpeny zamiast elfów? Nie znam ich liczebności więc sobie gdybam. Do końcowej bitwy nie potrzebujesz kajdanów wojny.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-31, 11:40   

Po pierwsze inteligencja mi się trafiła wraz z odkrywaniem... wybór był prosty :-P
Szczególnie że miałem wtedy 5 wiedzy :-P

Po 2 nie mam nic co mogę wsadzić za rękawicę poza syfem do siarki :-P

Normalnie buty miałem założone ale do screena wolałem podnieść staty.

Lochów nie było :-P

Co do elfów i centaurów masz rację ale to gra z kompem -.-' no i jestem szybszy i tak ;-) więc akurat w tej partii nie miało to takiego znaczenia :-P

Namiot medyka padł walkę przed screenem -.-'

Wczytam autosava przed zniszczeniem kompa i poprzekładam armię żebyś nie narzekał i dam screena ;P

Księgi są potrzebne do innych czarów ^^ bo np przyspieszenia w ogóle nie było w żadnej gildii -.-' a ziemi potrzebna bo wskrzeszam powalające ilości jednostek ;-) które padają bardzo bardzo wolno xD

A tak gdybyśmy zagrali razem to byś zobaczył smoki archanioły i 20 tytanów
[Fortece miałem 3 :-P w tym jedną z Graalem :-P ] ale to komp a jego najsilniejszy bohater miał 12 upiornych -.-' na tym się to w zasadzie kończyło -.-'

A tak na marginesie ... nie mam miejskiego portalu a na całej mapie 2 studnie -.-' do tego to XL'ka i zużywam koło 100 many dziennie min xD więc inteligencja mimo wszystko się przydała :-P ale zwykle jej nie biorę ;-)

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-31, 11:50   

Wolałbym już syf z siarką. Starałem się podejść krytycznie do ustawienia, stąd czepiam się o każdy szczegół. Jeżeli miasta są w rozsądnej odległości od siebie, to kończ każdą turę teleportując się do miasta - wtedy mana na maxa; ale też bym wybrał inteligencję zamiast odkrywania. Z księgami się zgadzam, choć trochę dziwne, żeby nigdzie nie było przyspieszenia.
Widzę, że masz 166 drewna, dublujące się arty, frotece, WŻ, nekropolię. Czy rozwinąłeś wszędzie czary na maxa? Przy takiej ilości powinieneś mieć wszystkie czary do 4 poziomu włącznie.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-31, 12:02   



Proszę bardzo... Zebrałem jednostki i ustawiłem arty... znalazłem przyspieszenie w jednym z zamków i każdy zamek ma wykupione wszystkie [prawie all poza 2] budynki ^^

Weź też pod uwagę że w grze liczy się czas :-P jak ja robie jakiś detal przeciwnik może właśnie potęgować swoją armię [ale fakt kiedy cała mapa odkryta wróg dużo sobie może :-P ]

Looknij i oceń ^^

Dodane:

Zwykle gram defensywnie ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-31, 20:16   

Kiedy dostanę następnego herosa do objechania?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-09-01, 13:07   

Jak zechce mi się znowu zagrać :-P albo jak ktoś innym wyśle jakiegoś ciekawego screena :-P

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-02, 14:45   

To może i ja się pochwalę :-)
http://img81.imageshack.u.../bohatertf5.jpg
Nie pamiętam już nazwy mapy, ale była to jakaś XL zdarta z neta.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-02, 18:41   

Z tego co się od razu rzuca w oczy, to nie masz wszystkich maszyn, artefakty Ci się dublują, wziąłeś finanse, a nie masz żadnej magii grając magiem. Po co rozdzieliłeś dżiny? Łucznicy mogliby być po bokach. Warto było brać mistycyzm?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-02, 19:26   

Mr. Shakti:
Cytat:
Z tego co się od razu rzuca w oczy, to nie masz wszystkich maszyn

Stracone na polu walki, screen zrobiłem na sam koniec mapy
Cytat:
artefakty Ci się dublują

Co daje 4 many dziennie zamiast 2 :)
Cytat:
wziąłeś finanse

Miałem do wyboru finanse albo odkrywanie, wolałem to pierwsze.
Cytat:
a nie masz żadnej magii grając magiem

Pech chciał, że się żadnej nie nauczył, zdarza się to rzadko, ale jednak
Cytat:
Po co rozdzieliłeś dżiny?

Żeby cisnąć 2 dodatkowe czary na turę
Cytat:
Łucznicy mogliby być po bokach

Fakt
Cytat:
Warto było brać mistycyzm?

Na planszy nie było żadnej studni, a odległości między zamkami potworne.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-03, 14:47   

Dwa artefakty dawały Ci 4 many? Jesteś pewien? - bo ja nie.
Z finansami to rzecz gustu - ja bym wziął odkrywanie.
Z rachunku prawdopodobieństwa wynika, że nie można magiem nie nauczyć się żadnej magii - dla mnie ta sytuacja jest bardzo dziwna i nigdy mi się nie przytrafiła.
Jeśli tak bardzo chciałeś rzucić czar 2 razy to lepiej by było podzielić tak, żeby górny oddział miał max. 20-30 jednostek. Wystarczyłoby na rzucenie czaru.
Nie gram na mapach z wodą, więc nie pamiętam czy skrzydła anioła przenoszą nad wodą - jeśli tak to buty bez sensu.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-03, 19:04   

Cytat:
Dwa artefakty dawały Ci 4 many? Jesteś pewien? - bo ja nie.

Zrobiłem test, faktycznie nie daje. Widocznie zmyliły mnie wtedy obliczenia, może nie wziąłem pod uwagę, że mam mistycyzm :-/
Cytat:
Z rachunku prawdopodobieństwa wynika, że nie można magiem nie nauczyć się żadnej magii - dla mnie ta sytuacja jest bardzo dziwna i nigdy mi się nie przytrafiła.

Rachunek prawdopodobieństwa to wg marny sposób na wyliczanie. Miałem raz taką bitwe, gdzie miałem morale +3 a przeciwnik +1. Walka trwała około 7 rund. Ja dostałem 2 razy morale w ciągu bitwy, a przeciwnik 5 razy. Z rachunku wynika, że miałem więcej szans, a jednak było inaczej.
Cytat:
Jeśli tak bardzo chciałeś rzucić czar 2 razy to lepiej by było podzielić tak, żeby górny oddział miał max. 20-30 jednostek. Wystarczyłoby na rzucenie czaru.

Tych dżinów jest po 8, więc to bez znaczenia.
Cytat:
Nie gram na mapach z wodą, więc nie pamiętam czy skrzydła anioła przenoszą nad wodą - jeśli tak to buty bez sensu.

Wiesz, nie wiem czy zauważyłeś, ale nie mam innych artefaktów na nogi, a za darmo przeciwnikowi takiego artu nie dam, więc go sobie nosiłem przy głównym bohaterze, a to że był akurat na nogach to nie ma znaczenia.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Maxi14 



Wiek: 30
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 11
Wysłany: 2007-09-03, 20:53   

Cytat:
Tych dżinów jest po 8, więc to bez znaczenia.

Ja widzę że tych dżinów jest po 108 a nie po 8. :-P
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-04, 01:34   

O kurde, ślepy jestem :-P

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-04, 09:05   

Odnośnie rachunku prawdopodobieństwa - matematyka nie kłamie 8-)
Jeśli masz 10% szans na magię powietrza, ziemii i wody i 5 na ogień; to daje Ci to w sumie 35% szans na jakąkolwiek magię. Mnożysz przez 6 wolnych slotów i masz około 200%. To znaczy, że musisz dostać conajmniej 2 magie. Dlatego ta sytuacja bardzo mnie dziwi.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 26
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group