Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy gracz h3, dużo pytań
Autor Wiadomość
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-04-29, 16:46   

vipermagi napisał/a:
51. Ile można mieć maksymalnie many bohaterem?
Zakładając, że 868 to maksymalny poziom bohatera (wyżej po prostu spadnie do 0), to przy 99 wiedzy, ekspercie inteligencji oraz wirze many (lub magicznym źródle) uzyskamy 85932 pkt. many. Oczywiście na mapie może być dużo eventów, które dodają manę, więc rzeczywistą granicą jest najprawdopodobniej rozmiar zmiennej przechowującej ilość many.
vipermagi napisał/a:
53. Która mapa twórców gry jest uznawana za najtrudniejszą do ukończenia i dlaczego?
Prawdopodobnie Morowe Jezioro. Przeciwnicy chronieni bardzo silnym garnizonem i mają dobre eventy w miastach.
vipermagi napisał/a:
54. Która mapa twórców gry jest według was najciekawsza? najbardziej wam utknęła w pamięci? którą warto zagrać?
Arka Noego, W poszukiwaniu zemsty, Deklaracja, Wzlot feniksa, Puszka Pandory, Zbieranina, Huzia na Wikinga, Przeklęta misja.
Cytat:
55. Polećcie jakieś mapy stworzone przez twórców gry które nadają się do sensownej i w miarę równej dla obu stron gry multiplayer?
56. j/w polećcie jakieś mapy typu FIX na których warto grać, które nie faworyzują żadnej ze stron?
Download
Polecane przez ligę są/były najpopularniejsze.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-04-29, 20:34   

Malekith napisał/a:
vipermagi napisał/a:
53. Która mapa twórców gry jest uznawana za najtrudniejszą do ukończenia i dlaczego?
Prawdopodobnie Morowe Jezioro. Przeciwnicy chronieni bardzo silnym garnizonem i mają dobre eventy w miastach.


Dorzucił bym do tego między młotem a kowadłem.
 
 
vipermagi


Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 15
Wysłany: 2014-04-30, 13:04   

57. Co tak naprawdę zmienia plik Crtraits? Bo mam wersję, że zmienia obrażenia reptilionów i zmniejsza drastycznie przyrost feniksów (chyba o połowę nawet). Ponadto na różnych stronach o heroes widzę ten pliczek w różnych rozmiarach, który jest właściwy? Czy wprowadzone przez niego zmiany są oficjalne? czy to jest po prostu jakaś fanowska modyfikacja?

Przykładowo polskie strony z tym plikiem:

World of heroes (dwie wersje):
Crtraits 24,6 kb
Crtraits 24,8 kb

Jaskinia behemota
Crtraits 18,5 kb

Akademia wojny:
Crtraits 24,8 kb
 
Wysublimowany95



Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 65
Wysłany: 2014-04-30, 17:10   

[quote="vipermagi"
Jaskinia behemota
Crtraits 18,5 kb
[/quote]

Nie wiem skąd brałeś plik CrTraits na jaskini.
Przy okazji turniejów podawałem tam ten link w mojej tak zwanej kopalni:
http://pliki.jaskiniabehe...nimCrTraits.zip

Jest tam plik CrTraits i CrAnim

Ten pierwszy ma rozmiar 24.8 i jest na pewno poprawny. Pozdrawiam
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-04-30, 17:16   

vipermagi napisał/a:
Czy wprowadzone przez niego zmiany są oficjalne?
To zmiany z patcha 4.0, za wyjątkiem przyrostu feniksów obniżonego o połowę.
 
 
vipermagi


Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 15
Wysłany: 2014-05-06, 15:12   

58. Jakie 10 umiejętności powinien posiadać bohater idealny? (zakładając wybór dowolnych umiejętności)
59. Które umiejętności są kluczowe i praktycznie zawsze się powinno wybierać gdy jest okazja?
60. Ile umiejętności magicznych (ogień, woda, powietrze, ziemia) maksymalnie rozwijać na bohaterze mocy, a ile na bohaterze magii? Ile według was powinno być takich maksymalnie, a ile to strata miejsca?
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-05-06, 15:40   

vipermagi napisał/a:
58. Jakie 10 umiejętności powinien posiadać bohater idealny? (zakładając wybór dowolnych umiejętności)

vipermagi napisał/a:
59. Które umiejętności są kluczowe i praktycznie zawsze się powinno wybierać gdy jest okazja?


Nie ma dobrych odpowiedzi na takie pytania. Trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników jak wielkość mapy (czyli w jakim stadium gry dojdzie do FB), artefakty (no cholerę komu implo za 6k jak przeciwnik ma red orba?) czy nawet specjalność bohaterów/jednostek.
Za jedne z najbardziej cenionych umiejętności niewątpliwie uważa się: Atak, Płatnerstwo, Magia Ziemii lub (sprawdź matematyczne znaczenie tego spójnika) Powietrza, Magia Wody, Magia Ognia, Logistyka, Taktyka (opcjonalnie Znajdowanie Drogi, Łucznictwo, Odporność, czassem nawet Dowodzenie/Szczęście/Balistyka) no i oczywiście Dyplomacja i Nekromancja, które w rozgrykwach bez zasad są zdrowo przesadzone i dają praktycznie pewne zwycięstwo.

vipermagi napisał/a:
60. Ile umiejętności magicznych (ogień, woda, powietrze, ziemia) maksymalnie rozwijać na bohaterze mocy, a ile na bohaterze magii? Ile według was powinno być takich maksymalnie, a ile to strata miejsca?


Wg mnie 2 magie to w sam raz na obu, 3 też dobrze, 4 to za dużo.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-05-07, 19:58   

vipermagi napisał/a:
58. Jakie 10 umiejętności powinien posiadać bohater idealny? (zakładając wybór dowolnych umiejętności)
59. Które umiejętności są kluczowe i praktycznie zawsze się powinno wybierać gdy jest okazja?
60. Ile umiejętności magicznych (ogień, woda, powietrze, ziemia) maksymalnie rozwijać na bohaterze mocy, a ile na bohaterze magii? Ile według was powinno być takich maksymalnie, a ile to strata miejsca?


http://s3-eu-west-1.amazo...zwpefqbbcli.jpg

Najlepszy i uniwersalny build dla mnie.
 
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2014-05-07, 20:05   

Łucznictwo to ja bym brał do Towera, WŻ i Dunga, ewentualnie jeszcze do Stronga, bo tam duży atak pozwala wycisnąć ładny dmg strzelcami. Mądrość to w zależności od rozmiaru mapy, w sumie dopiero na L może się jakoś bardziej przydać, co innego jak gra się magiem, wtedy jest wskazana. Powietrze biorę tylko w strongu, albo na mapach L i XL gdzie przydają się wrota czy lot, w innych przypadkach wole wodę albo ogień. Pomijając to powietrze to okazuje się, że ten build wcale nie jest tak uniwersalny :D Dobry dla Towera, ale wszystko zależy od warunków gry.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-05-07, 20:57   

To jest uniwersalny build na kompa, nie ma czegoś takiego jak uniwersalny build na walki z żywym graczem.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2014-05-07, 21:34   

Amitamaru napisał/a:
ewentualnie jeszcze do Stronga, bo tam duży atak pozwala wycisnąć ładny dmg strzelcami.
Błędny argument. Dodatkowe obrażenia od ataku i łucznictwa nie są multiplikatywne, więc ten skill daje pełne 50% realnych obrażeń tylko wtedy, gdy broniący się ma większą lub równą atakowi atakującego obronę.
Amitamaru napisał/a:
Mądrość to w zależności od rozmiaru mapy, w sumie dopiero na L może się jakoś bardziej przydać,
Na mapy z kompem raczej obowiązkowa umiejętność na L/XL.
Amitamaru napisał/a:
Powietrze biorę tylko w strongu, albo na mapach L i XL gdzie przydają się wrota czy lot,
Na M raczej nie zamkniesz 8 skilli, więc i tak musisz wybrać tylko część. Mass haste zawsze jest dobry.
Amitamaru napisał/a:
Pomijając to powietrze to okazuje się, że ten build wcale nie jest tak uniwersalny :D
Właśnie ten build JEST najbardziej uniwersalny na mapę przeciwko 7 kompom. W takich grach nawet jeśli zaczynamy bagnem, to w późniejszym etapie gry prawdopodobnie uzyskamy dostęp np. do tytanów, a wtedy łucznictwo będzie bardzo przydatne. Ziemia i powietrze to absolutny obowiązek - wrota, lot, miejski portal... Tylko dla Inferna zastąpiłbym łucznictwo czymś innym, prawdopodobnie wodą (modlitwa).

Jeśli odejmiemy mądrość i łucznictwo, to mamy uniwersalny build na walkę z żywym graczem. Oczywiście w zależności od potrzeb i warunków inne magie mogą się okazać przydatniejsze niż powietrze.
 
 
vipermagi


Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 15
Wysłany: 2014-05-08, 00:36   

Czyli jeśli sugerować się screenem użytkownika SCS, to bohater idealny

Specjalizacja: Płatnerz
- płatnerz
- taktyka
- logistyka
- mądrość
- atak
- magia powietrza
- magia ziemi
- łucznictwo

No czyli już jako tako obraz mam jak to powinno wyglądać.

Czy specjalizacja płatnerz jest najlepsza? A specjalizacja w ataku lub +szybkość jak ma Sir Mullich?
Wtedy magia powietrza może okazałaby się zbędna (zakładając, że używamy jej dla masowego przyspieszenia).

Rozumiem, że na duże mapy mądrość to mus, a dlaczego magia ziemi też?
A co z mniejszymi gdy nie będą aż tak potrzebne? co wtedy brać?

Jeśli nie brać pod uwagę łucznictwa i wszystkich dziedzin magii, to jakie umiejętności okazałyby się przydatne?
(płatnerz, taktyka, logistyka, atak) Zostaje miejsce na 4 umiejętności, no chyba, że ta magia ziemi to jednak zawsze powinno się brać choćby nie wiem co.
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-05-08, 06:48   

vipermagi napisał/a:
Czy specjalizacja płatnerz jest najlepsza? A specjalizacja w ataku lub +szybkość jak ma Sir Mullich?
Wtedy magia powietrza może okazałaby się zbędna (zakładając, że używamy jej dla masowego przyspieszenia).

Jest bardzo dobra ale na większe mapy gdzie jesteś w stanie uzyskać wysoki poziom bohatera, specjalizacja w ataku jest równie dobra, po prostu gra się wtedy inną taktyką. Sir Mullich też jest świetny tak samo jak bohaterowie z np. logistyką.

vipermagi napisał/a:
Rozumiem, że na duże mapy mądrość to mus, a dlaczego magia ziemi też?
A co z mniejszymi gdy nie będą aż tak potrzebne? co wtedy brać?

Bo dzięki magii ziemi będziesz mógł się przenosić miejskim portalem do wybranego zamku, posiada też inne przydatne czary jak spowolnienie czy wskrzeszenie.

vipermagi napisał/a:
Jeśli nie brać pod uwagę łucznictwa i wszystkich dziedzin magii, to jakie umiejętności okazałyby się przydatne?

Jak grasz z kompem to dyplomacja jest imba, poza tym ciężko o skill, który okazałby się bardziej odpowiedni od magii, pod uwagę możesz brać jeszcze odporność, znajdowanie drogi, artyleria czy dowodzenie (szczególnie jak posiadasz dyplomację i nosisz dzięki niej jednostki z różnych zamków). Dobra też jest inteligencja czy czasem talent magiczny ale wykluczając magie nie ma sensu ich brać.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2014-05-08, 16:48   

Sens inteligencji jeszcze jako taki jest, lecz już talent magiczny jest całkowicie zbyteczny, lepiej w jego miejsce zaaplikować balistykę lub znajdowanie drogi.
Ostatnio zmieniony przez Malekith 2014-05-09, 05:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-05-08, 17:09   

Szczerze mówiąc też tego nigdy nie biorę, dodałem z braku innych opcji ale jak gram sporo pod magię to wolę już to niżeli balistykę.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 4
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group