Powiem Ci Bosie, że takiej ilości Szkieletów, w tak krótkim czasie nie dałoby się zrobić tylko i wyłącznie na mapach oryginalnych. Na każdych innych generatorach jeżeli ustawimy potwory silne będziemy mieli legiony Szkieletów w bardzo krótkim czasie.
Nie kłóć się z mistrzami, bo oni wiedzo więcej.
no juz sie nie kloce ... ale tez staram siepodkreslic znaczenie Cytadeli ktora nie jest byle jakim miastem... to wytlumacz mi prosze bo trzoche nie rozumiem jak osiagniesz te legiony szkieletow na tych mapach bo troche to przechodzi m\oje wyobrazenie( malo gralem w zyciu nekropolia)
to wytlumacz mi prosze bo trzoche nie rozumiem jak osiagniesz te legiony szkieletow na tych mapach bo troche to przechodzi m\oje wyobrazenie( malo gralem w zyciu nekropolia)
Bohater Vidomina, albo Isra, Nekromancja na mistrzu, ale to chyba wiesz do tego Nekromanton (czy jakoś tak, chodzi tu o budynek dodający do Nekromancji) i kilku bohów pomiędzy których rozdzielasz szkielety i idziesz farmić. Zagraj sobie Necro na XL kilka razy to zobaczysz, że z uzbieraniem legionu Szkieletów nie ma problemu.
PS. Nie szukaj argumentów na siłę, bo to do niczego nie prowadzi.
popróbuje moze sie przekonam do Necro kto wie... znam herosy i dlugo w nie gram ale zawszemozna sie czegos nowego nauczyc...a to po miesiacu ile powinno sie ichmiec aile po 2 miesiacach?? co robic by w walkach z kompech ich tak duzon nie traic
ps nie wysylam ich tak odrazu na atak poprostu mowie o czarach
Pomógł: 6 razy Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 512 Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2009-09-28, 18:42
Boss18 napisał/a:
popróbuje moze sie przekonam do Necro kto wie... znam herosy i dlugo w nie gram ale zawszemozna sie czegos nowego nauczyc...a to po miesiacu ile powinno sie ichmiec aile po 2 miesiacach?? co robic by w walkach z kompech ich tak duzon nie traic
ps nie wysylam ich tak odrazu na atak poprostu mowie o czarach
Posłuchaj:1.Forteca 2.Cytadela 3.Nekropolia Cytadela dla mnie wygrywa z Nekropolią pod PRAWIE KAŻDYM WZGĘDEM.Wyjątek to ALPY I UPIORNI JEŻCCY.Takie jest moje zdanie o tych zamkach.Wygra Cytka po walce z Nekro.Bastion się nie liczy.
oj Sauron a grales kiedfys kontra Legion szkieletów czyli nie tylko z kompem ktory gra jak lama?? choc nie twierdze ze Cytka jest slaba boja lubie najbardziej co penwie juz kazdy wie n atym forum po moich wczesniejszych postach
ja bym sie z wami bal grac jesli wy necro choc nie przecze ze mozna dac rade Cytka ale to zalezy od mapy np jesli sa 2 cytki anecro jedno czy cos w tym stylu ale napewno nie bylo by wa tak latwo mnie Necro zdjac
ja bym sie z wami bal grac jesli wy necro choc nie przecze ze mozna dac rade Cytka ale to zalezy od mapy np jesli sa 2 cytki anecro jedno czy cos w tym stylu ale napewno nie bylo by wa tak latwo mnie Necro zdjac
Po pierwsze: nie pisz nowych postów pod własnymi, tylko edytuj poprzednie. Po drugie: nawet jeśli będziesz miał dwie cytadele, nie dasz rady zniszczyć tysięcy szkieletów, chyba, że będziesz miał Tazara na naprawdę wysokim poziomie (coś koło 113 lvl), co raczej nie jest bardzo prawdopodobne. Na małych mapkach mógłbyś szybko zaatakować i wtedy potęga nekromancji nie zostałaby jeszcze wykorzystana, ale na większych już nie ma szans (chyba, że przeciwnik jest bardzo kiepskim graczem).
EDIT: Poza tym mało prawdopodobne jest, aby na jakiejś mapie akurat trafiły się dwie cytadele, a nekro tylko jedno.
Po pierwsze nie pisze sie tak tylko mało prawdopodobne,
Po drugie dlaczego mowisz ze nie jest bardzo prawdopodobne zeby miec 2 cytki a jedno necro?
Na losowych czesto tak jest.
1.Bastion - Potęga Tego miasta tkwi w Centaurach i Wysokich Elfach.Centaury Bojowe rozkładają na łopatki Gnolle, z Szkieletami już ciężej.Krasnoludy, może i są powolne, ale świetnie nadają się do ochrony łuczników, bo 80% odporności na magię i dobra obrona daje niespodziewane rezultaty.Wysokie Elfy strzelają 2 razy i pod osłoną Krasnoludów i Entów pokonają je tylko jednostki strzelające.Magiczne Pegazy też są świetne w dużej ilości, aby podlecieć do łuczników wroga i jeśli się nie mylę mają odporność na magię.Enty, to następna obronna jednostka dla Elfów i unieruchamiają wroga.Jednorożce są szybkie, a w dużej ilości są świetne do atakowania małych oddziałów wroga.Złote Smoki też są szybkie tylko mają badziewną odporność na czary poziomów 1-4.Bastion ma Gildię Magów do 5. poziomu i najczęściej się trafiają tutaj zaklęcia magii ziemi.Gralla zazwyczaj nie zdobywam, więc się o Nim nie wypowiem.Budowle Specjalne są samowystarczalne, bo Magiczny Staw dodaje losową ilość każdego surowca, poza drewnem i kamieniem.Dobrzy Wojownicy w tym mieście to Mephala i Ivor, z Magów to Kyrre.I to już chyba wszystko.
2.Cytadela - To miasto skupia się głównie na obronie.Gnolle Maruderzy nie są tacy źli, mają dobry atak i obronę, ale mogliby być trochę szybsi.Reptilioni mają też dużo obrony i strzelają, co się przydaje.Smocze Ważki są szybkie, mają dobry atak i obronę.Są świetne to podlotów do wrogich łuczników.Bazyliszki Królewskie zamieniają w kamień, mają dużo obrony i są średnio-szybkie.Gorgony Królewskie są najlepsze na swoim poziomie, mają Zabójcze Spojrzenie, są szybkie, mają dużo obrony i ataku, nic dodać, nic ująć.Wiwerny Królewskie są szybkie, ale mają słabą obronę i atak, za to są świetne do zatruwania wrogiej.Dobre manewrowanie Hydrą Chaosu poprowadzi nas do zwycięstwa, ma ona dobrą obronę, jest średnio-szybka i atakuje kilka pól naraz.Miasto ma gildię do 3. poziomu, ale szybko możemy zdobyć miasto z 5. poziomem gildii.Króluje tutaj magia Ziemi i Wody.Gralla tu też nie zdobyłem, więc się nie wypowiem.Budowle Specjalne są b. dobre, bo dodają obrony.Dobrzy bohaterowie, to Tazar, Wystan i ten misiek od Gorgon.To już wszystko.
Huh jeszcze tylko o Nekropolii.
3.Nekropolia - Miasto skupiające się na potędze swoich Szkieletów.Poco coś pisać o Szkieletach, jak wiadomo, że są potężne jeśli liczymy je w tysiącach.Ożywieńce to zwykłe kloce do zasłonienia Liszy.Zjawy są też słabe, ale mogą być do szybkiego ataku na łuczników wroga.Alpy królują na poziomie wraz z Krzyżowcami, wskrzeszają się, latają i mają dobre statystyki.Arcylisze gdyby nie swoja Trująca Chmura byliby do niczego.Czarni Rycerze są bardzo potężni, mają dobrą szybkość, atak, obronę i obrażenia.Upiorne Smoki postarzają, a to się bardzo przydaje.Gildia Magów do 5. poziomu i króluje tutaj magia Ziemi.Budowle Specjalne są b. dobre, np nekromanton czy szkieletornia, jak ktoś mi powie, że to jest nieprzydatne to chyba nie grał Nekropolią.Bohaterowie też są dobrzy, Nagash, Vokial, Isra, Tamika, to są bardzo dobrzy bohaterowie.I to już wszystko.
I tutaj napisałem moją hierarchię, ale zaraz mi palce odpadną .
Milion serc, jedno bicie, Barcelona ponad życie!!!
Dla mnie najsilniejszym zamkiem jest Nekropolis, ale wiadomo każdy ma swoje zdanie. Jednak wiele szkieletów, wręcz tysiące, kilkanaście czarnych jeźdźców i smoków widmowych góruje nad Cytką.Owszem, mapka "S" jeśli będzie bez garnizonów, to Cytka wygra, bo wiwerny zdobywa się jak chu* szybko. A Necro tak szybko plonów nie zbira niestety. O Bastionie nie wspomne, jest przydatny tylko jako zamek gospodarczy...
O Bastionie nie wspomnę, jest przydatny tylko jako zamek gospodarczy...
Bastion ma tanie jednostki, a poza tym bardzo dobry 1 poziom (centaury) i znakomitych strzelców (wysokie elfy), więc na s-kach i m-kach jest dobry. Dzięki stosunkowo niedrogiej rozbudowie (czasem może być problem z kryształami) można w 1 tygodniu bez problemu postawić siedlisko jednorożców+zamek. Do tego bohaterowie zazwyczaj dostają więcej centaurów, niż np. cytadelowi gnolli, więc można szybko eksplorować mapę. Bastion ma przy tym świetnych bohaterów (dwoje zbyt silnych: Rylanda i Kyrre oraz dwoje bardzo mocnych: Ivora, który na start dostaje sporo elfów i Mephalę, która dobrze sprawdza się przy dłuższych rozgrywkach; jeszcze druid ze specjalnością "inteligencja" jest w miarę niezły). Ponadto krasnoludy i enty (choć na początku tylko spowalniają armię) są b. wytrzymałe i zwykle można uzbierać całkiem pokaźne (a więc i silne) oddziały tych stworzeń (do tego jeszcze enty mają przyrost o 2 większy od wszystkich "zamkowych" stworzeń 5 poziomu za wyjątkiem żywiołaków magmy). Oczywiście wadami bastionu są między innymi: ogromny koszt budowy siedliska 7 poziomu (zwłaszcza jeśli chodzi o surowce), mimo 5 poziomu gildii - z reguły dość słabe czary, mała wytrzymałość pegazów (choć i tak się przydają) i jeszcze trochę można by wymieniać... Co prawda zgodzę się z tym, że nekro (poza "s") i w większości przypadków cytadela lepiej się sprawdzają, jednak bastionu nie można uznać za badziewie (moim zdaniem nie ma "badziewnego" zamku w heroes, każdym da się coś ugrać - oczywiście, nie znaczy to, że wszystkie i w każdych warunkach są równie dobre ).
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Jednorożce są szybkie, a w dużej ilości są świetne do atakowania małych oddziałów wroga.
To można powiedzieć o prawie każdej jednostce
King of Slayer napisał/a:
z Magów to Kyrre.
Skąd to wytrzasnąłeś? Kyrre jest łowcą, czyli wojownikiem.
King of Slayer napisał/a:
Smocze Ważki są szybkie, mają dobry atak i obronę.
Co do speeda się zgodzę, obrona i tak będzie dobra dzięki władcom bestii, ale atak jest słabiutki (bez patcha 6, czyli tyle, co np. halabardnik).
King of Slayer napisał/a:
Upiorne Smoki postarzają, a to się bardzo przydaje.
Ta umiejętność działa zbyt rzadko, by uznać ją za szczególnie przydatną.
King of Slayer napisał/a:
Gorgony Królewskie są najlepsze na swoim poziomie, mają Zabójcze Spojrzenie, są szybkie
Wszystko się zgadza, prócz speeda... (6 to raczej nie za dużo).
King of Slayer napisał/a:
Wysokie Elfy strzelają 2 razy i pod osłoną Krasnoludów i Entów pokonają je tylko jednostki strzelające.
Oraz magia (zaklęcia ofensywne, osłabiające i czary umysłu). Mało hp powoduje, że dość łatwo wytłuc elfy czarami, ale (jak już kiedyś wspomniałem) jest kilka sposobów na zmniejszenie tego zagrożenia.
King of Slayer napisał/a:
Nagash, Vokial
King of Slayer napisał/a:
Tamika
To wcale nie są jacyś rewelacyjni bohaterowie. Nagash ma słaby spec (bardzo dobry natomiast dla bohatera pobocznego - dlatego gdy widzę go w karczmie, zwykle go kupuję), Vokial - artylerię na start, zaś premia zapewniana upiornym rycerzom przez Tamikę nie jest szczególnie widoczna (ale Tamika ma atak na start, więc w sumie słaba też nie jest).
King of Slayer napisał/a:
Magiczne Pegazy też są świetne w dużej ilości, aby podlecieć do łuczników wroga i jeśli się nie mylę mają odporność na magię.
Tak może sugeruje opis w grze, ale w rzeczywistości zwiększają tylko koszt zaklęć wrogiego bohatera.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum