Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Która magia jest najlepsza?

Która z czterech magii jest najlepsza ?
powietrza
7%
 7%  [ 14 ]
wody
6%
 6%  [ 13 ]
ziemi
54%
 54%  [ 101 ]
ognia
9%
 9%  [ 18 ]
wszystkie są dobre
19%
 19%  [ 37 ]
nie korzystam z magii
1%
 1%  [ 3 ]
Głosowań: 186
Wszystkich Głosów: 186

Autor Wiadomość
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-10, 23:54   Która magia jest najlepsza?

Paweł mnie zainspirował. Jak w temacie. Najlepsza \ najfajniejsza \ najbardziej przydatna magia. Ja dalej na punkcie magii mam świra i biorę wszystkie po kolei i jakoś się nie mogę zdecydować. Bez magii ziemi żyć się nie da: portal, wskrzeszenie, czary defensywne i chyba implozja. Teleport na ekspercie niektórymi zamkami też działa cuda- to z kolei z magii wody, która ma jeszcze modlitwę. Na magii powietrza jest bardzo przydatne przyspieszenie i łańcuch, który również lubię. Myślałem, że magia ognia jest najsłabsza, ale jak Majer wspomniał o berserku to przestałem być tego pewien.

Co wy na to ?
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4008
Skąd: 6752
Wysłany: 2008-04-11, 08:25   

Jak dla mnie wszystkie magie są dobre, ale podczas rozgrywki wybieram góra dwie.
Zawsze staram się zdobyć magie ziemi która jest najprzydatniejsza ponieważ dysponuje ona takimi czarami jak Miejski portal (nie wyobrażam sobie bez niego gry na mapie xl na której jest bardzo dużo miast,Implozja,Wskrzeszanie.Wybieram góra dwie magie ponieważ na magii nie zawsze można polegać wystarczy że przeciwnik będzie posiadał artefakt o nazwie kula przeciwstawiania i cała magia pójdzie w las.
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-11, 11:51   

Lubie miec wszyskie magie,ale magia ziemii jest najwazniejsza. najciekawsze czary posiada magia ognia-na nia oddalem glos.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-04-11, 16:54   

No to ja powiem tak:
NIE ma najlepszej jest najprzydatniejsza czyli magia ziemi.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-04-11, 18:04   

Czy ja wiem czy taka najprzydatniejsza? Wiele więcej możliwości oferuje magia wody w porównaniu z ziemią.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-11, 18:14   

Morgan-Ghost napisał/a:
Czy ja wiem czy taka najprzydatniejsza? Wiele więcej możliwości oferuje magia wody w porównaniu z ziemią.
Z tym sie nie zgodze ,magia wody jest to magia spomagajaca nasze odzialy,zas ziemii jest magia ofensywna, dzieki niej mozemy wskrzeszac/spowlaniac przeciwnika.Magia ziemii ma zywiolaka ziemi ,ktory jest najmocniejszy z tych 4 :mrgreen:

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-04-12, 12:19   

Ino że wodą możemy zniwelować wszystko, a dodatkowo mamy tu błogosławieństwo i modlitwę.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-12, 15:07   

Magia ziemi, nalęży do magii ofensywnych i bardzo praktyczych, natomiast wody do typowo taktycznych (teleport, klonowanie). Magia wody ma tą przewage, że może redukować zaklęcia (rozproszeniem i uleczeniem), za to magią ziemi może być wyjątkowo przydatna w czasie oblężien (trzęsienie ziemi), i wtedy gdy wróg ma przewagę liczebną i gdy trzeba się bronić (tarcza, kamienna skóra, implozja, wskrzeszenie i ożywienie).

Zagłosowałem za magią ziemi ;-) .

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-04-13, 21:32   

Wg. mnie kolejność następująca:
1.Ziemia
1.Powietrze
3.Woda
4.Ogień

Te dwie pierwsze na równi, z kolei ogień ma słabe zaklęcia.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
nick194 
Bastion


Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 370
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-14, 16:41   

Fur mich, magia powietrza dobra jest tylko z zaklęć "przyspieszenie", "tarcza powietrzna" i "kontratak". Zaklęcia typu "lot" i "wrota wymiarów" są często zakazane w kampaniach, z w scen. rzadko z nich korzystam...

Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
 
 
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-04-14, 17:25   

A co myślisz o Błyskawicy i Łańcuchu piorunów?



WISŁA KRAKÓW!!!
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-14, 17:45   

Morhad napisał/a:
A co myślisz o Błyskawicy i Łańcuchu piorunów?
HMmm ,a zobacz jakie czary maja do zaoferowania inne magie , np ziemii (implozja /deszcz meteorow),ogien (armagedon ,inferno),woda ma troszke slabsze ofensywe speele ,ale za to jest modlitwa .Magie powiewu ratuje tylko i wylacznie przyspieszenie (woda daje duzo lepsza modlitwe!)i wrota wymiarow, reszta czarow jest kiepska na tle innych.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-14, 18:29   

Gdyby nie implozja powiedziałbym, że magia ziemi jest typowo defensywna. Ma najlepsze zaklęcia wzmacniające obronę, często z nich korzystam. Wskrzeszenie \ ożywienie rywalizują na mojej liście najlepszych zaklęć z miejskim portalem, więc jeśli mam oddać głos (a oddałem? nie pamiętam) stawiam na magię ziemi.

Błyskawica i łańcuch to są bardzo dobre zaklęcia, wolę osłabiający całą wrogą armię łańcuch niż działającą tylko na jedną jednostkę implozję.

Magia wody ma rewelacyjny teleport. Jak gram cytadelą zawsze staram się rozwinąć magię. Ważka z góry, wiwerna z dołu i teleportowana za mury zamku, w same zbiorowisko jednostek: uuuu, coś pięknego :mrgreen:

Inferno i kula ognia są kiepskie, a armageddon nawet z antyżywiołem ognia robi krzywdę własnym jednostkom. Nie przepadam za tymi czarami. Magię ognia ratuje chyba tylko berserk.

Wszystko zależy od okoliczności, zamku, jednostek i takich tam, ale moja kolejność bliska obiektywnej:
1 ziemia
2. woda \ powietrze ex equo (ciężko się zdecydować)
4. ogień.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4008
Skąd: 6752
Wysłany: 2008-04-14, 18:51   

Atos napisał/a:
Gdyby nie implozja powiedziałbym, że magia ziemi jest typowo defensywna. Ma najlepsze zaklęcia wzmacniające obronę, często z nich korzystam. Wskrzeszenie \ ożywienie rywalizują na mojej liście najlepszych zaklęć z miejskim portalem, więc jeśli mam oddać głos (a oddałem? nie pamiętam) stawiam na magię ziemi.

Błyskawica i łańcuch to są bardzo dobre zaklęcia, wolę osłabiający całą wrogą armię łańcuch niż działającą tylko na jedną jednostkę implozję.

Magia wody ma rewelacyjny teleport. Jak gram cytadelą zawsze staram się rozwinąć magię. Ważka z góry, wiwerna z dołu i teleportowana za mury zamku, w same zbiorowisko jednostek: uuuu, coś pięknego :mrgreen:

Inferno i kula ognia są kiepskie, a armageddon nawet z antyżywiołem ognia robi krzywdę własnym jednostkom. Nie przepadam za tymi czarami. Magię ognia ratuje chyba tylko berserk.

Wszystko zależy od okoliczności, zamku, jednostek i takich tam, ale moja kolejność bliska obiektywnej:
1 ziemia
2. woda \ powietrze ex equo (ciężko się zdecydować)
4. ogień.

Nie powiedziałbym że magie ognia ratuję tylko berserk przecież jest jeszcze oślepienie moim zdaniem to jedno z najpraktyczniejszych zaklęć w grze!!! Klątwa ponadto.
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-14, 19:12   

A tak, o oślepieniu zapomniałem. Jest dobre. Ogień daje na ostatnim miejscu z powodu dużej liczby czarów zwyczajnie zbędnych i zapomnianych. Ściana ognia, pogromca, szał, pech- to są wszystko porażki zamiast których lepiej użyć czarów z innych magii.

Magia wody ma jeszcze całkiem niezłe klonowanie, a w powietrzu jest skuteczne zniszczenie nieumarłych.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 29
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group