Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-10, 23:54 Która magia jest najlepsza?
Paweł mnie zainspirował. Jak w temacie. Najlepsza \ najfajniejsza \ najbardziej przydatna magia. Ja dalej na punkcie magii mam świra i biorę wszystkie po kolei i jakoś się nie mogę zdecydować. Bez magii ziemi żyć się nie da: portal, wskrzeszenie, czary defensywne i chyba implozja. Teleport na ekspercie niektórymi zamkami też działa cuda- to z kolei z magii wody, która ma jeszcze modlitwę. Na magii powietrza jest bardzo przydatne przyspieszenie i łańcuch, który również lubię. Myślałem, że magia ognia jest najsłabsza, ale jak Majer wspomniał o berserku to przestałem być tego pewien.
Jak dla mnie wszystkie magie są dobre, ale podczas rozgrywki wybieram góra dwie.
Zawsze staram się zdobyć magie ziemi która jest najprzydatniejsza ponieważ dysponuje ona takimi czarami jak Miejski portal (nie wyobrażam sobie bez niego gry na mapie xl na której jest bardzo dużo miast,Implozja,Wskrzeszanie.Wybieram góra dwie magie ponieważ na magii nie zawsze można polegać wystarczy że przeciwnik będzie posiadał artefakt o nazwie kula przeciwstawiania i cała magia pójdzie w las.
Czy ja wiem czy taka najprzydatniejsza? Wiele więcej możliwości oferuje magia wody w porównaniu z ziemią.
Z tym sie nie zgodze ,magia wody jest to magia spomagajaca nasze odzialy,zas ziemii jest magia ofensywna, dzieki niej mozemy wskrzeszac/spowlaniac przeciwnika.Magia ziemii ma zywiolaka ziemi ,ktory jest najmocniejszy z tych 4
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 370 Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-12, 15:07
Magia ziemi, nalęży do magii ofensywnych i bardzo praktyczych, natomiast wody do typowo taktycznych (teleport, klonowanie). Magia wody ma tą przewage, że może redukować zaklęcia (rozproszeniem i uleczeniem), za to magią ziemi może być wyjątkowo przydatna w czasie oblężien (trzęsienie ziemi), i wtedy gdy wróg ma przewagę liczebną i gdy trzeba się bronić (tarcza, kamienna skóra, implozja, wskrzeszenie i ożywienie).
Zagłosowałem za magią ziemi .
Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
Pomógł: 3 razy Wiek: 29 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 370 Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2008-04-14, 16:41
Fur mich, magia powietrza dobra jest tylko z zaklęć "przyspieszenie", "tarcza powietrzna" i "kontratak". Zaklęcia typu "lot" i "wrota wymiarów" są często zakazane w kampaniach, z w scen. rzadko z nich korzystam...
Jeżeli chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Jak pokój zwalcza wojnę? - Wojną!
HMmm ,a zobacz jakie czary maja do zaoferowania inne magie , np ziemii (implozja /deszcz meteorow),ogien (armagedon ,inferno),woda ma troszke slabsze ofensywe speele ,ale za to jest modlitwa .Magie powiewu ratuje tylko i wylacznie przyspieszenie (woda daje duzo lepsza modlitwe!)i wrota wymiarow, reszta czarow jest kiepska na tle innych.
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-14, 18:29
Gdyby nie implozja powiedziałbym, że magia ziemi jest typowo defensywna. Ma najlepsze zaklęcia wzmacniające obronę, często z nich korzystam. Wskrzeszenie \ ożywienie rywalizują na mojej liście najlepszych zaklęć z miejskim portalem, więc jeśli mam oddać głos (a oddałem? nie pamiętam) stawiam na magię ziemi.
Błyskawica i łańcuch to są bardzo dobre zaklęcia, wolę osłabiający całą wrogą armię łańcuch niż działającą tylko na jedną jednostkę implozję.
Magia wody ma rewelacyjny teleport. Jak gram cytadelą zawsze staram się rozwinąć magię. Ważka z góry, wiwerna z dołu i teleportowana za mury zamku, w same zbiorowisko jednostek: uuuu, coś pięknego
Inferno i kula ognia są kiepskie, a armageddon nawet z antyżywiołem ognia robi krzywdę własnym jednostkom. Nie przepadam za tymi czarami. Magię ognia ratuje chyba tylko berserk.
Wszystko zależy od okoliczności, zamku, jednostek i takich tam, ale moja kolejność bliska obiektywnej:
1 ziemia
2. woda \ powietrze ex equo (ciężko się zdecydować)
4. ogień.
Gdyby nie implozja powiedziałbym, że magia ziemi jest typowo defensywna. Ma najlepsze zaklęcia wzmacniające obronę, często z nich korzystam. Wskrzeszenie \ ożywienie rywalizują na mojej liście najlepszych zaklęć z miejskim portalem, więc jeśli mam oddać głos (a oddałem? nie pamiętam) stawiam na magię ziemi.
Błyskawica i łańcuch to są bardzo dobre zaklęcia, wolę osłabiający całą wrogą armię łańcuch niż działającą tylko na jedną jednostkę implozję.
Magia wody ma rewelacyjny teleport. Jak gram cytadelą zawsze staram się rozwinąć magię. Ważka z góry, wiwerna z dołu i teleportowana za mury zamku, w same zbiorowisko jednostek: uuuu, coś pięknego
Inferno i kula ognia są kiepskie, a armageddon nawet z antyżywiołem ognia robi krzywdę własnym jednostkom. Nie przepadam za tymi czarami. Magię ognia ratuje chyba tylko berserk.
Wszystko zależy od okoliczności, zamku, jednostek i takich tam, ale moja kolejność bliska obiektywnej:
1 ziemia
2. woda \ powietrze ex equo (ciężko się zdecydować)
4. ogień.
Nie powiedziałbym że magie ognia ratuję tylko berserk przecież jest jeszcze oślepienie moim zdaniem to jedno z najpraktyczniejszych zaklęć w grze!!! Klątwa ponadto.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-14, 19:12
A tak, o oślepieniu zapomniałem. Jest dobre. Ogień daje na ostatnim miejscu z powodu dużej liczby czarów zwyczajnie zbędnych i zapomnianych. Ściana ognia, pogromca, szał, pech- to są wszystko porażki zamiast których lepiej użyć czarów z innych magii.
Magia wody ma jeszcze całkiem niezłe klonowanie, a w powietrzu jest skuteczne zniszczenie nieumarłych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum