Inferno ma jednak jedną budowlę, która bardzo je wzmacnia. Mam na myśli wrota wymiarów, któe umożliwiają przenoszenie armii z jednego inferno do drugiego. Choćby w czwartej misji Ostrza Armagedonu pt. Siewca rozpaczy bardzo się przydaje, gdy to władcy żywiołaków nacierają na Eofol, podczas gdy Xeron szaleje w podziemiach.
w tej misji z ostrza armagedonu masz od razu wybudowane wrota wymiarów xD tak musiało być.. a jak by nie było to bohater miałby miejski portal
Morhad napisał/a:
Inferno ma jednak jedną budowlę, która bardzo je wzmacnia. Mam na myśli wrota wymiarów, któe umożliwiają przenoszenie armii z jednego inferno do drugiego. Choćby w czwartej misji Ostrza Armagedonu pt. Siewca rozpaczy bardzo się przydaje, gdy to władcy żywiołaków nacierają na Eofol, podczas gdy Xeron szaleje w podziemiach.
Drogi ten budynek -na dwa miasta wychodzi 20 tys ,a możesz to zastąpić łatwo miejskim portalem.
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:15, w całości zmieniany 1 raz
skad sie wziely takie zanizone staty. luknij sobie:
Patch 3.2...
Poprawia cytke - jaszczury i ważki :)
Gra na nim cały świat tylko polski producent nie wydał gry z patchem...
Kto chce niech wpisze w google "Liga Heroes" i niech sobie ściągnie patch-a
[ Dodano: 2008-05-28, 21:37 ]
1.lvl - Chowańce...
Żal. Nie ma co pisać, nadaje się tylko do wskrzeszania z nich demonów...
2.lvl O ile gog jest średni na swoim lvl, to magog jest tragiczny (nie mówcie mi, że nie umiem grać infernem). Prawie zawsze dążysz do walki wręcz miastem które ma jednego strzelającego i to w dodatku na 2 lvl. Więc szansa że magog pi**nie w twoją jednostkę wynosi 95%.
3. Jednostka, która ratuje honor Inferno - lepszy jest tylko golem, elf no i oczywiście gryf
4.lvl Średniak, w hordzie BARDZO groźny.
5. Następna jednostka, którą jako tako można uznać za dobrą - wskrzesza demony i to jej jedyny plus. Reszta jest przeciętna.
6.lvl Do blokowania strzelców. Skille ma cienkie, ale wkurzające. O wiele lepiej na lvl prezentuje się co najmniej 5 jednostek.
7.lvl Porażka :/
Za drogi, późno go postawisz. 200 życia??
Ostatnio zmieniony przez 2008-11-10, 13:28, w całości zmieniany 1 raz
magog jest tragiczny[nie mówcie mi że nie umiem grąć infernem] prawie zawsze dążysz do walki wręcz miastem które ma jednego strzelającego i to w dodatku na 2 lvl.Więc szansa że magog piżdnie w twoją jednostke wynosi 95%.
Ja nie mam takich problemów z magogami... ale rzadko je ulepszam bo to się nie bardzo opłaca.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:15, w całości zmieniany 1 raz
magog jest tragiczny[nie mówcie mi że nie umiem grąć infernem] prawie zawsze dążysz do walki wręcz miastem które ma jednego strzelającego i to w dodatku na 2 lvl.Więc szansa że magog piżdnie w twoją jednostke wynosi 95%.
Ja nie mam takich problemów z magogami... ale rzadko je ulepszam bo to się nie bardzo opłaca.
Zagraj kilka razy przez sieć ;]
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 13:15, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-07-27, 01:18
Z demonami i cerberami uwielbiam walczyć na mapie. Padają po jednym strzale. A demon to tragedia jest, nie wyróżnia się kompletnie niczym.
Chowańce są brzydkie, skacząca kupa g... Diabły za drogie, nieproporcjonalnie jak na swoje umiejętności. We wskrzeszanie demonów to nigdy nie chciało mi się bawić.
Fajny budynek dodatkowy (+1 do mocy) i fajne czary.
Teraz dopiero wpadłem do tego- ulepszonego o treść- pokoju (o miastach wszystko wiem więc czytać nie muszę). Paweł, czytałeś to Tarn... się nieco zagalopował Zwłaszcza ten tekścik mnie rozbawił: "Mimo to Kreeganie mają jeden, wyjątkowo silny atut - wrota wymiarów. Chyba nie muszę tłumaczyć jak olbrzymią przewagę na dużych mapach zapewnia darmowa podróż na wielkie odległości"
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-07-27, 11:55
1. Smocza ważka
2. Gryf królewski
3. Szary elf
4. Beholder
5. Cerber albo Żywiołak lodu. A jak wybierasz defens i masz za wroga mocnego maga albo bronisz zamku to do rozgrywki włącza się jeszcze Żelazny golem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum