Wszystkie machiny oblężnicze są niewrażliwe na zaklęcia umysłu, "Żądzę krwi", "Klonowanie", "Teleportację" i "Implozję" (nawet wtedy, gdy bohater posiada Kulę osłabienia).
Inferno - miasto diabłów, demonów i innych mieszkańców piekieł.
Znajdziemy tutaj 2 jednostki latające (Sułtański Ifryt, Arcydiabeł) i tylko jedną strzelającą (Magog). Resztę armii stanowi piechota. Chowańce kradną przeciwnikowi 1 pkt many na turę. Magog atakuje kulą ognia (niszczy również swoich!), Cerber posiada trzypolowy atak i powstrzymuje kontrę. Czarci Lord natomiast przywołuje z ciał poległych jednostek demony (ilość zależna od liczby Czartów). Sułtańskie Ifryty są odporne na czary magii ognia i mają Tarczę Ognia. Zaś Arcydiabły - powstrzymują kontratak i ujmują -1 punkt szczęścia wrogowi. Diabły nienawidzą aniołów, zaś Ifryty dżinów (i odwrotnie), co daje im +50% siły ataku podczas walki z tymi jednostkami.
Jak stoi sprawa z ceną? Głównym materiałem budulcowym jest tutaj Kamień. Rtęć - dostępna w Magazynie Zasobów - potrzebna jest tylko do Przeklętego Pałacu, ale za to w olbrzymich ilościach. Poza tym troszeczkę na inne budowle. Generalnie Magazyn Zasobów okazuje się nieprzydatny.
Inferno otrzymuje do dyspozycji jako budowle specjalne: Chmury ognia i siarki (+2 mocy dla bohatera w garnizonie miasta podczas oblężenia), Bractwo Ognia (+1 mocy) i Wrota Wymiarów (przenoszenie wojsk do innych miast, w których owa struktura również jest zbudowana). Dodatkowe Narodzisko zwiększa populację Chowańców o 8.
Bohaterowie dzielą się tutaj na Demony i Heretyków. W Inferno Kuźnia produkuje Wozy z Amunicją. Gildia Magów sięga w Zamku poziomu 5. Podstawa to magia ognia. Sanktuarium Graala jest Bóstwo Ognia. Powoduje on, że każdy tydzień jest tygodniem Chochlika.