A jak się gra nieumarłymi to też się ma troche odporności na niektóre czary (berserk, klątwa, oślepienia), a co do implozji, to to wcale nie jest takie mocne, jeśli gra się na sporej mapie i bijącie się armie liczą się w dziesiątkach tysięcy. Po za tym, skile najwolbniej nachodzą właśnie z wbijania skili (nawet jak masz 30 poziom, to masz 30 skila), a hełm boskich mocy, miecz sprawiedliwości i tarcza lwiej odwagi, nie trafiają się wcale tak rzadko.
A jak się gra nieumarłymi to też się ma troche odporności na niektóre czary (berserk, klątwa, oślepienia), a co do implozji, to to wcale nie jest takie mocne, jeśli gra się na sporej mapie i bijącie się armie liczą się w dziesiątkach tysięcy. Po za tym, skile najwolbniej nachodzą właśnie z wbijania skili (nawet jak masz 30 poziom, to masz 30 skila), a hełm boskich mocy, miecz sprawiedliwości i tarcza lwiej odwagi, nie trafiają się wcale tak rzadko.
NA Xl sie trafiają ,pograj w necie na M-ce rmg to nie ma prawa się trafić taki art.Implozja jest dobra na strzelającego (ma malo hp),ale wyłącznie z kulą ziemii co daje 50%..
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 17:23, w całości zmieniany 1 raz
Ja niestety na necie nie grywam, bo nie wiem jak się do tego podłączyć i coś czuje, że ktoś by mi wpadł dop miasta zanim bym zbudował kapitol, z tego co słyszę, to ludzie przechodzą mapy na 200% grając z siedmioma kompami w soju, a ja zwykłej mapy z kampani "dzień i noc" nie moge przejść. Jednak wracając do tematu, to na takich małych mapach jak M-ki jest mniej gwiazdek mocy i innego syfu, żeby podnieść moc do 30-40. Jak implozja trzaska po 1k to chyba już lepiej na wroga wrzucić klątwe, albo zapomnienie.
Jak zabić maga??
Zacznijmy od "małej" charakterystyki wojownika.
Wojownik-Obojętnie czy będzie to władca bestii czy barbarzyńca to jego cechą będzie to że zaniedbuje umiejętnośći magiczne aby mieć więcej obrony/ataku albo łączy obie umiejetności równocześnie.Wzmacnia on swoje jednostki "stale" dzięki statystykom.
Ze względu małej mocy i wiedzy nie opłaca nim sie używać czarów dekstrukcyjnych-Wystarczy mu slow,haste,bless,klątwa,tarcza,kamienna skóra i uleczenie.W walce celem wojownika gdy walczy przeciwko drugiemu wojownikowi jest umiejętne użycie masówek,często opłaca zatakować pierwszym,przez danie "wait".Wojownik możę też jeśli posiada dobrych strzelających lub przewagę nich zablokować swoich i wybijać wroga.Może zrobić też na odwrót:D
W walce z magiem najistotniejszą role gra czas-Gdy spotykają się dwie mniej więcej równe armie to ta wojownika podpakowana statystykami jest teorytycznie silniejsza...Należy ją jak najszybciej zatakować wroga-maga.Oczywiście nienależy gnać do przodu jak dziki
Wszytkie zależy od specyfiki bitwy-wróg rzuca spowolnienie mu albo mamy smoki albo wróg daje czekaj więc przy naszej turze dajemy haste i jesteśmy czar do przodu:D
Jeśli wróg rzuci coś w stylu błyskawice albo łańcuch piorónów my dajemy przuspieszenie/sloww /bless
Masówki są najpotężniejszą bronią.Ważne jest mieć uleczenie które zdejmuje czary typu osłabienie...
Jeśli wojownik zdobędzie płaszcz osłabienia to mag straci swoją najlepszą broń-czary zadające obrażenia
Wtedy będzie walka na masówki i na statystyki jedną wygra wojownik od drugiej zależy szczęście i umiejętności.Na 90% wygra ja wojownik:D
Przeciw magowi trzeba mieć:
1.Magia ziemi/powietrza-zależy czym gramy
2.Magia wody
3.Skut ataku
4.Płatnerstwo
5.Taktyka
6.logistyka
7.jeśli gramy towerem to łucznictwo
8.??
Dajesz wojownikowi kulę przeciwstawienia i po sprawie
Taa...tylko ta kula trafia się bardzo rzadko...
Może się powtarzam, ale w kampani Ostrze Armagedonu w misji siódmej odnalezienie tej kuli jest kluczem do zwycięstwa (trzeba pokonać Xerona). Choć niewątpliwie ten artefakt rzadko się chyba trafia. Na szczęście, lub nieszczęście.
WISŁA KRAKÓW!!!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 18:16, w całości zmieniany 1 raz
Dajesz wojownikowi kulę przeciwstawienia i po sprawie
Taa...tylko ta kula trafia się bardzo rzadko...
Może się powtarzam, ale w kampani Ostrze Armagedonu w misji siódmej odnalezienie tej kuli jest kluczem do zwycięstwa (trzeba pokonać Xerona). Choć niewątpliwie ten artefakt rzadko się chyba trafia. Na szczęście, lub nieszczęście.
hmm trafia sie w jednej misji...Rzeczywiście odnalezienie go to kaszka z mleczkiem
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 18:16, w całości zmieniany 1 raz
Fajna sprawa jest też duża taktyka. Ułatwia to szybkie dotarcie armii wojownika która ma dużą przewagę nad jednostkami maga. Niezastąpione są też artefakty blokujące zaklęcia i dające na nie jakąś procentową odporność. To moja koncepcja.
Ehh nie ma nic gorszego od "za mądrych" dzieci..
http://pl.youtube.com/watch?v=KBwwFsKTJGs
"Wróg który podepcze Polską ziemie ma w niej pozostać na zawsze" //Michał Sędziwój z Sanoka-"Pilipiuk'
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-06-14, 13:48
Sytuacja z mapy Nagroda Xathras. Gram Cytadelą. Tazar, około 11 Hydr chaosu, około 100 Smoczych ważek, reszta w podobnych proporcjach. I trafił mi się przeciwnik, Deemer. Zamknął się w zamku, ma słabą armię, normalnie bym to wygrał na minimalnych stratach, ale ma miecz armageddonu. Zamknął się skur... w zamku. Moc 14, po 2 strzałach z armageddonu zostaje mi 1 Hydra i 5 Gorgon.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum