Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2018-01-01, 14:51 HotA 1.5.0.
Chyba admin jeszcze odsypia sylwestra Na JB już się pojawił news i odnośnik do rosyjskiego forum. Jakby ktoś nie wiedział od dziś mamy nową wersję HotA 1.5.0.
Zakres zmian prezentuje się następująco:
Cytat:
* Dodano edytor map generowanych losowo, dzięki czemu można tworzyć własne szablony.
* Pojawienie się nowego terenu - Highlands (wyżyn).
* Dwupolowe istoty zyskają możliwość cofania się o jedno pole.
* Można wymieniać zaklęcia w Gildii magów, nie za darmo oczywiście.
* Można odmówić nauczenia się umiejętności w Chatce wiedźmy i od Uczonego.
* Dodano nową istotę - Leprechauna i jej siedzibę.
* Dodano nowy skarbiec - Ruiny, po walce z nieumarłymi zyskuje się złoto i odkrywa teren.
* Dodano nowy obiekt - Źródło mineralne, po odwiedzeniu którego bohater zyskuje +1 do morale i 600 pkt. ruchu.
* Dodano nowy obiekt - Chatę pustelnika w której można rozwinąć posiadaną już przez bohatera umiejętność.
* Dodano nowy obiekt - Gazebo, w którym za 1 000 złota można zyskać 2 000 doświadczenia.
* Dodano nowy obiekt - Tandeciarz, w którym można sprzedawać artefakty (poza zwojami) za połowę ceny
* Naprawiono liczne błędy, m. in. dźwięk umierających Piratów, promieniem działania czaru Wizja i zwiększono stabilność gry.* Dodano przycisk ataku wręcz, konwencjonalnie mogą zaatakować harpie, zaś Anioły, Czarci Lordowie zyskali przycisk wskrzeszania/ożywiania.* Kula przeciwstawienia i Kula osłabienia są domyślnie zablokowane.* W Warsztatach eksperymentalnych zmniejszono liczbę strażników, do 40/80/120/160 Żelaznych golemów.* W Świątyni morza można znaleźć potężniejsze artefakty.
* Starożytna lampa nie pojawia się na mapach losowych.
* Jeremy dysponuje jako umiejętnością początkową Atakiem, a nie Logistyką.
* Miriam dysponuje jako umiejętnością początkową Logistyką, a nie Atakiem.
* Liczba Harpii w domyślnych armiach wzrasta z 4-6 do 6-8.
* Niksy mają obniżony atak (z 15 do 14) i obronę (z 20 do 17).
* Prędkość Piratów/Korsarzy/Wilków morskich nie wynosi już 7, a kolejno 6/7/8, ich cena wynosi teraz 225/275/375.
* Prędkość Morskiej wiedźmy/Czarodziejki maleje; z 7/8 do 6/7.
* Armata ma zmniejszone obrażenia - z 5-8 do 4-7. Jej cena maleje z 5 000 złota do 4 000.
* Zorza polarna nie zapewnia dostępu do czarów, które są domyślnie zablokowane na mapie.
* Bonus do populacji Marynarzy/Żeglarzy uzyskany dzięki Spelunie wynosi 4, a nie 6.
* Cena Prochowni wzrasta w kryształach, klejnotach, siarce, rtęci z 2 do 5.
* Poprawiono błąd związany z zerowaniem się atrybutów bohaterów.
* SI nie może już latać za pomocą Chodzenia po wodzie.
* Zdarzenia na wodzie nie są aktywowane gdy bohater korzysta z Chodzenia po wodzie lub Lotu.
* Poprawiono błąd związany ze zniknięciem oddziału neutralnych stworów gdy w nieulepszonym oddziale część jednostek była ulepszona. Wówczas po wybiciu tych pierwszych i przegranej bohatera oddział znikał.
* Jednostka pod wpływem Berserku zawsze zaatakuje najbliższy sobie oddział.
* Bohaterowie każdego miasta mają teraz cztery obrazy na mapie i w bitwie: w zależności od klasy i płci bohatera; dodano dwa brakujące obrazy na mapie i w bitwie do każdego miasta.
* Poprawiono portrety bohaterów, zwłaszcza Sir Mullicha, Luny i Vei.
* Dodano wiele dekoracji związanych z nowym typem terenu.
* Dodano 'kolorowe' portale morskie (4).
* Nowe dekoracje morskie.
* Nowe dekoracje związane z lasami/drzewami.
* Grafika winnicy została dodana.
* Jeziora nie są już animowane.
* Poprawiono animację śmierci i widok zwłok Chimer/Mantikor.
* Zmiana kolorów flag niebieskiego, brązowego i zielonego gracza.
* Po odwiedzeniu Czarnego rynku gracz widzi jakie są dostępne w nim artefakty, mogą być więcej niż 32 obiekty tego typu na mapie.
* Podobnie w wypadku Starożytnej lampy i Obozu uchodźców.
* Dodano nowe mapy.
Witam, jest tragedia. Nie ma tego na co najbardziej liczyłem! Nie dodano nowych graczy np. białego i czarnego przez co na mapie nie można grać jednocześnie wszystkimi frakcjami, akurat tworzę mapę pod konkurs i takie zmiany były niezbędne! Poza tym wszystko poza zmianami armaty jest ok. Ktoś zna jakieś łatki które mogą rozwiązać powyższy problem ?
Edytor map losowych to jest przełom, już utonąłem w nim na długie godziny. Polecam i pozdrawiam, hrabo.
Trochę płakłem nad cove, jest jeden z mainowanych przeze mnie zamków. Cóż, trzeba do tego przywyknąć, pewnie było to nieuniknione. Opcja walki wręcz, nowe obiekty i usunięcie fluxa z trawy bardzo na plus.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2018-01-02, 18:17
Lwikcrg napisał/a:
Wsumie wdg mnie Hota już za bardzo w stronę h4 idzie.
[ Dodano: 2018-01-01, 20:54 ]
i niezbyt mi sie to podoba
No właśnie też mam takie wrażenie. Póki co nie jest źle, ale za 2-3 lata otrzymamy produkt, który z "trójką" wspólną będzie miał tylko nazwę. Za dużo rzeczy się zmienia (i to niekoniecznie na lepsze)
Obniżone staty stworzeń w cove (które i tak nie jest jakimś cudownym miasteczkiem) plus dużo nowych obiektów (jak dla mnie za dużo nowości względem oryginału, no może ten nowy teren wydaje się spoko), zamiana czarów i odmowa nauki umiejki (kurde, to teraz sobie można wybierać? no stwórzmy najlepiej przekoksowanych bohów, a co!? (ironia)) to wszystko in minus.
Na plus na pewno balans, poprawa błędów z czarami (lot i chodzenie po wodzie) i bugi.
Uczucia mam mieszane i patrząc na zakres zmian wolałbym zostać przy 1.4. Wolałbym, żeby 1.5. skupiło się na poprawieniu bugów, a nie dodawaniu nowości.
I nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek kiedykolwiek obiecywał nowe kolory! (chyba, że coś mnie ominęło).
A mi sie marza czary z piątki typu wampiryzm.
Miasto mrocznych elfow- poloczenie lochow z 5tki i nekro z szostki.
Lub umiejetnosci np piknierow (obrona jednostek w poblizu).
Generalnie sporo grywalem w nastepne czesci, ale jednak grywalnosc jest nas cukierkowa grafika
Witam. Nie twierdzę, że ktoś obiecywał nowe kolory (nie śledziłem listy zapowiadanych zmian), jednakże okoliczność braku dodatkowych graczy wpływa negatywnie na moje morale (normalnie - 2 ) :). Wprowadzone zmiany są w mojej ocenie spoko, nie mam też nic przeciw nowym stworkom oraz innej nowej zawartości. W mojej ocenie wprowadzenie nowych graczy to krok niezbędny, który powinien być uczyniony już dawno (przy okazji udostępnienia nowego miasta w ostrzu armagedonu). Nie znam się na modowaniu ale wydaje mi się, że wprowadzenie nowej chorągiewki do rozgrywki to fraszka w porównaniu do implementacji całego miasta.
Wsumie wdg mnie Hota już za bardzo w stronę h4 idzie.
[ Dodano: 2018-01-01, 20:54 ]
i niezbyt mi sie to podoba
Obniżone staty stworzeń w cove (które i tak nie jest jakimś cudownym miasteczkiem) plus dużo nowych obiektów (jak dla mnie za dużo nowości względem oryginału, no może ten nowy teren wydaje się spoko), zamiana czarów i odmowa nauki umiejki (kurde, to teraz sobie można wybierać? no stwórzmy najlepiej przekoksowanych bohów, a co!? (ironia)) to wszystko in minus.
Na plus na pewno balans, poprawa błędów z czarami (lot i chodzenie po wodzie) i bugi.
1) Armata BYŁA OP na mniejsze mapy, a Jeremy jest najbardziej denerwującym typem bohatera - może nie najlepszy, ale całkiem dobry, jednakże nie trzeba mieć ani troszkę skilla, by nim grać. Każdy noob potrafi wziąć tego **** i bez trudu rozjeżdżać silne guardy w 111 bez wysiłku i bez zastanowienia. Dlatego morda mi się cieszy dzięki tej zmianie. Cove może nie było jakoś niewyobrażalnie silne, ale same nixy imo były nieco przesadzone, więc cieszy mnie i ta zmiana.
2) No, obiektów jest sporo. Słowa "za dużo" bym nie użył, ale zbliżamy się do granicy. Z jednej strony zwiększenie różnorodności banków to super sprawa, bo trzeba umieć grać różne, a nie tylko dwa głupie banki obeznane na pamięć po tysiącach obrobień, z drugiej strony teraz balans często kuleje. Wystarczy, że ktoś wylosuje w strefie 5 kons, a ktoś inny 2 konsy, 2 pickety, 2 giganciarnie i 2 red towery. Kto ma więcej banków, a kto ma lepszą strefę? No właśnie. Wiem, że takie gdybanie ZAWSZE się będzie pojawiało na nie-mirrorach, ale dodatkowego sprzyjania tej niesprawiedliwości powinniśmy unikać (maretti mówi, że "jebus jest niegrywalny na hota z powodu nowych banków", może dać do myślenia).
3) Tak, jak rebuildowanie guild mage propsowałem, bo dalej jest element losowy, ale znacznie mniejszy, no i sam rebuild jest dość ciężki (inba: szukałem raz town portalu i po 4 gildiach, każdej rebuildowanej, a wszędzie była standardowa szansa na tp i tak go nie trafiłem xD), tak badanie czarów? Meh...nie wiem do końca jak to działa, to się nie wypowiem, ale jeśli polegać będzie na tym, że każdy sobie tak o kupi tp, geddon, resurrect i implo, to REEEEEEE
4) Akurat odmowa nauki umiejki jest imo spoko - dalej nie zawsze trafimy to, co chcemy, a przynajmniej nie trzeba jak debil unikać chatek (żeby potem się do nich wracać, bo szczur odkrył, że jednak jest loga/atak/magia ziemi itp.). Chociaż dopiero rework umiejek by temu zaradził w całości (teraz na 8 slotów jest mniej więcej 10-11 worth skilli i prawie kazdy main jest wykokszony, teraz tym bardziej nie będzie słabych. Zwiększenie puli grywalnych skilli do np. 13-14 dostarczałoby jakiejkolwiek różnorodności grze, a nie tylko ziemia, loga, atak, płatnerz, woda, mądrość, takta, łucznictwo, ble)
5) Wyłączenie czerwonej kulki mnie boli, bo choć sam na ogół byłem przez nią ru**any, a nie ja nią ru**ałęm innych, to jest to nieco na chama zmiana balansu. Zupełnie nie rozumiem, czemu nie można było zrobić nowej kategorii artefaktów ("nadrelikty"?) i wstawić tam samej kulki, żeby była jeszcze rzadsza i ciężej broniona. I byłoby ok. Ale nie, lepiej wyłączyć całkowicie :/
(skoro można przesunąć zwoje określonych czarów z dala od klasyfikacji na podstawie poziomu czaru i zmienić ich wartość, to stworzenie 5. grupy artów nie byłoby żadnym problemem).
Ale na ogół lubię zmiany.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Mam jeszcze takie pytanie jak wygląda zamiana czarów?
Czy dobrze kumam ,że:(przypuśćmy wylosowałem dwa czary bersark i armagedon) mogę sie ich nauczyć i potem wymienić na np(nontraatak i twn portal) i będę mógł używać wszystkich czterech czarów?
Pomógł: 20 razy Wiek: 100 Dołączył: 15 Mar 2014 Posty: 871 Skąd: z groty mbehemociej
Wysłany: 2018-01-02, 20:36
Lwikcrg napisał/a:
Mam jeszcze takie pytanie jak wygląda zamiana czarów?
Czy dobrze kumam ,że:(przypuśćmy wylosowałem dwa czary bersark i armagedon) mogę sie ich nauczyć i potem wymienić na np(nontraatak i twn portal) i będę mógł używać wszystkich czterech czarów?
teoretycznie tak, ale mozesz wymieniac 1 czar dziennie, a kosztuje to tyle co ten poziom gildii
Uwaga, Nagi content +18 <<< wchodzisz na własną odpowiedzialność.
Ostatnio zmieniony przez Begrezen 2018-01-02, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum