Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW 2018 - Zobacz listę zgłoszonych map
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
HotA 1.5.0.
Autor Wiadomość
heroes3 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 730
Wysłany: 2018-01-01, 14:51   HotA 1.5.0.

Chyba admin jeszcze odsypia sylwestra ;-) Na JB już się pojawił news i odnośnik do rosyjskiego forum. Jakby ktoś nie wiedział od dziś mamy nową wersję HotA 1.5.0.
Zakres zmian prezentuje się następująco:
Cytat:
* Dodano edytor map generowanych losowo, dzięki czemu można tworzyć własne szablony.
* Pojawienie się nowego terenu - Highlands (wyżyn).
* Dwupolowe istoty zyskają możliwość cofania się o jedno pole.
* Można wymieniać zaklęcia w Gildii magów, nie za darmo oczywiście.
* Można odmówić nauczenia się umiejętności w Chatce wiedźmy i od Uczonego.
* Dodano nową istotę - Leprechauna i jej siedzibę.
* Dodano nowy skarbiec - Ruiny, po walce z nieumarłymi zyskuje się złoto i odkrywa teren.
* Dodano nowy obiekt - Źródło mineralne, po odwiedzeniu którego bohater zyskuje +1 do morale i 600 pkt. ruchu.
* Dodano nowy obiekt - Chatę pustelnika w której można rozwinąć posiadaną już przez bohatera umiejętność.
* Dodano nowy obiekt - Gazebo, w którym za 1 000 złota można zyskać 2 000 doświadczenia.
* Dodano nowy obiekt - Tandeciarz, w którym można sprzedawać artefakty (poza zwojami) za połowę ceny
* Naprawiono liczne błędy, m. in. dźwięk umierających Piratów, promieniem działania czaru Wizja i zwiększono stabilność gry.* Dodano przycisk ataku wręcz, konwencjonalnie mogą zaatakować harpie, zaś Anioły, Czarci Lordowie zyskali przycisk wskrzeszania/ożywiania.* Kula przeciwstawienia i Kula osłabienia są domyślnie zablokowane.* W Warsztatach eksperymentalnych zmniejszono liczbę strażników, do 40/80/120/160 Żelaznych golemów.* W Świątyni morza można znaleźć potężniejsze artefakty.
* Starożytna lampa nie pojawia się na mapach losowych.
* Jeremy dysponuje jako umiejętnością początkową Atakiem, a nie Logistyką.
* Miriam dysponuje jako umiejętnością początkową Logistyką, a nie Atakiem.
* Liczba Harpii w domyślnych armiach wzrasta z 4-6 do 6-8.
* Niksy mają obniżony atak (z 15 do 14) i obronę (z 20 do 17).
* Prędkość Piratów/Korsarzy/Wilków morskich nie wynosi już 7, a kolejno 6/7/8, ich cena wynosi teraz 225/275/375.
* Prędkość Morskiej wiedźmy/Czarodziejki maleje; z 7/8 do 6/7.
* Armata ma zmniejszone obrażenia - z 5-8 do 4-7. Jej cena maleje z 5 000 złota do 4 000.
* Zorza polarna nie zapewnia dostępu do czarów, które są domyślnie zablokowane na mapie.
* Bonus do populacji Marynarzy/Żeglarzy uzyskany dzięki Spelunie wynosi 4, a nie 6.
* Cena Prochowni wzrasta w kryształach, klejnotach, siarce, rtęci z 2 do 5.
* Poprawiono błąd związany z zerowaniem się atrybutów bohaterów.
* SI nie może już latać za pomocą Chodzenia po wodzie.
* Zdarzenia na wodzie nie są aktywowane gdy bohater korzysta z Chodzenia po wodzie lub Lotu.
* Poprawiono błąd związany ze zniknięciem oddziału neutralnych stworów gdy w nieulepszonym oddziale część jednostek była ulepszona. Wówczas po wybiciu tych pierwszych i przegranej bohatera oddział znikał.
* Jednostka pod wpływem Berserku zawsze zaatakuje najbliższy sobie oddział.
* Bohaterowie każdego miasta mają teraz cztery obrazy na mapie i w bitwie: w zależności od klasy i płci bohatera; dodano dwa brakujące obrazy na mapie i w bitwie do każdego miasta.
* Poprawiono portrety bohaterów, zwłaszcza Sir Mullicha, Luny i Vei.
* Dodano wiele dekoracji związanych z nowym typem terenu.
* Dodano 'kolorowe' portale morskie (4).
* Nowe dekoracje morskie.
* Nowe dekoracje związane z lasami/drzewami.
* Grafika winnicy została dodana.
* Jeziora nie są już animowane.
* Poprawiono animację śmierci i widok zwłok Chimer/Mantikor.
* Zmiana kolorów flag niebieskiego, brązowego i zielonego gracza.
* Po odwiedzeniu Czarnego rynku gracz widzi jakie są dostępne w nim artefakty, mogą być więcej niż 32 obiekty tego typu na mapie.
* Podobnie w wypadku Starożytnej lampy i Obozu uchodźców.
* Dodano nowe mapy.



Grafika z: http://forum.df2.ru/index.php?showtopic=37013

Co sądzicie o takim zakresie zmian względem poprzednich wersji? Podoba się, czy nie bardzo?
 
Inubis

Dołączył: 28 Sie 2014
Posty: 6
Wysłany: 2018-01-01, 16:19   

Witam, jest tragedia. Nie ma tego na co najbardziej liczyłem! Nie dodano nowych graczy np. białego i czarnego przez co na mapie nie można grać jednocześnie wszystkimi frakcjami, akurat tworzę mapę pod konkurs i takie zmiany były niezbędne! Poza tym wszystko poza zmianami armaty jest ok. Ktoś zna jakieś łatki które mogą rozwiązać powyższy problem ?
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 27
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 658
Wysłany: 2018-01-01, 17:36   

Edytor map losowych to jest przełom, już utonąłem w nim na długie godziny. Polecam i pozdrawiam, hrabo.
Trochę płakłem nad cove, jest jeden z mainowanych przeze mnie zamków. Cóż, trzeba do tego przywyknąć, pewnie było to nieuniknione. Opcja walki wręcz, nowe obiekty i usunięcie fluxa z trawy bardzo na plus.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 850
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2018-01-01, 19:06   

Też liczyłęm na nowe kolory, ale czy ktokolwiek w ogóle zapowiadał powstanie czegoś takiego?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Lwikcrg


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 89
Wysłany: 2018-01-01, 20:53   

Wsumie wdg mnie Hota już za bardzo w stronę h4 idzie.

[ Dodano: 2018-01-01, 20:54 ]
i niezbyt mi sie to podoba
 
Qrthgarr


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 33
Wysłany: 2018-01-02, 01:39   

Mam problem, bo u mnie HoTa nie chce się zaktualizować :/

Cytat:
Error #02: Version getting unsuccessful
 
Begrezen 
MapMod



Pomógł: 9 razy
Wiek: 5
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 663
Skąd: Wschód
Wysłany: 2018-01-02, 10:07   

Qrthgarr napisał/a:
Mam problem, bo u mnie HoTa nie chce się zaktualizować :/

Cytat:
Error #02: Version getting unsuccessful


bo aktualizowanie jest zje**ne xd musisz pobrac całe 1.5 chocby stąd http://www.hota.acidcave.net/

Odnowione Heroes Chronicles PL
Poradnik MapMakera
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
heroes3 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 730
Wysłany: 2018-01-02, 18:17   

Lwikcrg napisał/a:
Wsumie wdg mnie Hota już za bardzo w stronę h4 idzie.

[ Dodano: 2018-01-01, 20:54 ]
i niezbyt mi sie to podoba

No właśnie też mam takie wrażenie. Póki co nie jest źle, ale za 2-3 lata otrzymamy produkt, który z "trójką" wspólną będzie miał tylko nazwę. Za dużo rzeczy się zmienia (i to niekoniecznie na lepsze) :-?
Obniżone staty stworzeń w cove (które i tak nie jest jakimś cudownym miasteczkiem) plus dużo nowych obiektów (jak dla mnie za dużo nowości względem oryginału, no może ten nowy teren wydaje się spoko), zamiana czarów i odmowa nauki umiejki (kurde, to teraz sobie można wybierać? no stwórzmy najlepiej przekoksowanych bohów, a co!? (ironia)) to wszystko in minus.
Na plus na pewno balans, poprawa błędów z czarami (lot i chodzenie po wodzie) i bugi.
Uczucia mam mieszane i patrząc na zakres zmian wolałbym zostać przy 1.4. :-/ Wolałbym, żeby 1.5. skupiło się na poprawieniu bugów, a nie dodawaniu nowości.
I nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek kiedykolwiek obiecywał nowe kolory! (chyba, że coś mnie ominęło).
 
kr1zis89



Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 52
Wysłany: 2018-01-02, 18:31   

A mi sie marza czary z piątki typu wampiryzm.
Miasto mrocznych elfow- poloczenie lochow z 5tki i nekro z szostki.
Lub umiejetnosci np piknierow (obrona jednostek w poblizu).
Generalnie sporo grywalem w nastepne czesci, ale jednak grywalnosc jest nas cukierkowa grafika
 
Begrezen 
MapMod



Pomógł: 9 razy
Wiek: 5
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 663
Skąd: Wschód
Wysłany: 2018-01-02, 19:05   

heroes3 napisał/a:
Wolałbym, żeby 1.5. skupiło się na poprawieniu bugów, a nie dodawaniu nowości.

jakie bugi masz na myśli?

heroes3 napisał/a:
I nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek kiedykolwiek obiecywał nowe kolory! (chyba, że coś mnie ominęło).

no bo nikt nie obiecywal :-x

Odnowione Heroes Chronicles PL
Poradnik MapMakera
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Xeno 



Pomógł: 27 razy
Wiek: 24
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2190
Wysłany: 2018-01-02, 19:23   

Magowie teraz będą OP w tej wersji HoTy. Mi się podoba, conf zniszczy wszystko :)

 
 
Inubis

Dołączył: 28 Sie 2014
Posty: 6
Wysłany: 2018-01-02, 19:23   

Witam. Nie twierdzę, że ktoś obiecywał nowe kolory (nie śledziłem listy zapowiadanych zmian), jednakże okoliczność braku dodatkowych graczy wpływa negatywnie na moje morale (normalnie - 2 ) :). Wprowadzone zmiany są w mojej ocenie spoko, nie mam też nic przeciw nowym stworkom oraz innej nowej zawartości. W mojej ocenie wprowadzenie nowych graczy to krok niezbędny, który powinien być uczyniony już dawno (przy okazji udostępnienia nowego miasta w ostrzu armagedonu). Nie znam się na modowaniu ale wydaje mi się, że wprowadzenie nowej chorągiewki do rozgrywki to fraszka w porównaniu do implementacji całego miasta.

Pozdrawiam :)
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 850
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2018-01-02, 19:51   

heroes3 napisał/a:
Lwikcrg napisał/a:
Wsumie wdg mnie Hota już za bardzo w stronę h4 idzie.

[ Dodano: 2018-01-01, 20:54 ]
i niezbyt mi sie to podoba

Obniżone staty stworzeń w cove (które i tak nie jest jakimś cudownym miasteczkiem) plus dużo nowych obiektów (jak dla mnie za dużo nowości względem oryginału, no może ten nowy teren wydaje się spoko), zamiana czarów i odmowa nauki umiejki (kurde, to teraz sobie można wybierać? no stwórzmy najlepiej przekoksowanych bohów, a co!? (ironia)) to wszystko in minus.
Na plus na pewno balans, poprawa błędów z czarami (lot i chodzenie po wodzie) i bugi.

1) Armata BYŁA OP na mniejsze mapy, a Jeremy jest najbardziej denerwującym typem bohatera - może nie najlepszy, ale całkiem dobry, jednakże nie trzeba mieć ani troszkę skilla, by nim grać. Każdy noob potrafi wziąć tego **** i bez trudu rozjeżdżać silne guardy w 111 bez wysiłku i bez zastanowienia. Dlatego morda mi się cieszy dzięki tej zmianie. Cove może nie było jakoś niewyobrażalnie silne, ale same nixy imo były nieco przesadzone, więc cieszy mnie i ta zmiana.
2) No, obiektów jest sporo. Słowa "za dużo" bym nie użył, ale zbliżamy się do granicy. Z jednej strony zwiększenie różnorodności banków to super sprawa, bo trzeba umieć grać różne, a nie tylko dwa głupie banki obeznane na pamięć po tysiącach obrobień, z drugiej strony teraz balans często kuleje. Wystarczy, że ktoś wylosuje w strefie 5 kons, a ktoś inny 2 konsy, 2 pickety, 2 giganciarnie i 2 red towery. Kto ma więcej banków, a kto ma lepszą strefę? No właśnie. Wiem, że takie gdybanie ZAWSZE się będzie pojawiało na nie-mirrorach, ale dodatkowego sprzyjania tej niesprawiedliwości powinniśmy unikać (maretti mówi, że "jebus jest niegrywalny na hota z powodu nowych banków", może dać do myślenia).
3) Tak, jak rebuildowanie guild mage propsowałem, bo dalej jest element losowy, ale znacznie mniejszy, no i sam rebuild jest dość ciężki (inba: szukałem raz town portalu i po 4 gildiach, każdej rebuildowanej, a wszędzie była standardowa szansa na tp i tak go nie trafiłem xD), tak badanie czarów? Meh...nie wiem do końca jak to działa, to się nie wypowiem, ale jeśli polegać będzie na tym, że każdy sobie tak o kupi tp, geddon, resurrect i implo, to REEEEEEE
4) Akurat odmowa nauki umiejki jest imo spoko - dalej nie zawsze trafimy to, co chcemy, a przynajmniej nie trzeba jak debil unikać chatek (żeby potem się do nich wracać, bo szczur odkrył, że jednak jest loga/atak/magia ziemi itp.). Chociaż dopiero rework umiejek by temu zaradził w całości (teraz na 8 slotów jest mniej więcej 10-11 worth skilli i prawie kazdy main jest wykokszony, teraz tym bardziej nie będzie słabych. Zwiększenie puli grywalnych skilli do np. 13-14 dostarczałoby jakiejkolwiek różnorodności grze, a nie tylko ziemia, loga, atak, płatnerz, woda, mądrość, takta, łucznictwo, ble)
5) Wyłączenie czerwonej kulki mnie boli, bo choć sam na ogół byłem przez nią ru**any, a nie ja nią ru**ałęm innych, to jest to nieco na chama zmiana balansu. Zupełnie nie rozumiem, czemu nie można było zrobić nowej kategorii artefaktów ("nadrelikty"?) i wstawić tam samej kulki, żeby była jeszcze rzadsza i ciężej broniona. I byłoby ok. Ale nie, lepiej wyłączyć całkowicie :/
(skoro można przesunąć zwoje określonych czarów z dala od klasyfikacji na podstawie poziomu czaru i zmienić ich wartość, to stworzenie 5. grupy artów nie byłoby żadnym problemem).

Ale na ogół lubię zmiany.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Lwikcrg


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 89
Wysłany: 2018-01-02, 20:12   

Mam jeszcze takie pytanie jak wygląda zamiana czarów?


Czy dobrze kumam ,że:(przypuśćmy wylosowałem dwa czary bersark i armagedon) mogę sie ich nauczyć i potem wymienić na np(nontraatak i twn portal) i będę mógł używać wszystkich czterech czarów?
 
Begrezen 
MapMod



Pomógł: 9 razy
Wiek: 5
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 663
Skąd: Wschód
Wysłany: 2018-01-02, 20:36   

Lwikcrg napisał/a:
Mam jeszcze takie pytanie jak wygląda zamiana czarów?


Czy dobrze kumam ,że:(przypuśćmy wylosowałem dwa czary bersark i armagedon) mogę sie ich nauczyć i potem wymienić na np(nontraatak i twn portal) i będę mógł używać wszystkich czterech czarów?


teoretycznie tak, ale mozesz wymieniac 1 czar dziennie, a kosztuje to tyle co ten poziom gildii

Odnowione Heroes Chronicles PL
Poradnik MapMakera
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
Ostatnio zmieniony przez Begrezen 2018-01-02, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group