Problem w tym, że woj będzie miał lepszy atak i def, gdyż więcej punktów idzie mu w te skille, a także o wiele większą szansę na atak i płatnerz które na exp są mniej więcej równoważne +6A/+6D... Nawet wparowując z tą modlitwą (której równie dobrze może użyć sam woj), w pierwszym ruchu woja dostaniesz mass slow, a następnie haste i z twojej armii zostanie miazga.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-12-29, 23:58
Ja magiem na płatnerstwo i atak mam takie szanse jak twój woj na magię ziemi czy tam powietrza. Ciekawe co z robisz bez nich mag sobie jakoś poradzi. A co jak mag walnie coś w stylu taki zestaw czarów mass spowolnienie -> mass klątwa -> mass osłabienie -> mass błogosławieństwo -> mass modlitwa -> mass ręka śmierci potem można pomyśleć o czymś w stylu kamienna skóra i tarcza/tarcza powietrza. W HoMM 3 przewaga w statach woja jest za mała. Mag potrzebuje tylko szybszej jednostki. Albo wyobraź sobie takiego maga z expertem magii ognia i nawalającego non stop na jakąś grupę oddziałów non stop bersekera. W temacie jest mowa o potężnym magu więc to nie problem. Pomysły z artami nie pozwalającymi rzucać czarów są głupie bo dajesz wojowi taką kulkę to mag w zamian sobie bierze hełm boskich mocy.
Wojownik zawsze praktycznie zawsze trafi jakąś magię, czasem 2, rzadko 3 (3 i 4 się nie opłaca nawiasem, 2 max). A z tymi massami to troszkę się zapędziłeś: zanim Twój "potenrzny czafffnoksiesznik" rzuci chociaż 2 masówki jego trzon armii będzie wykoszony. Wgl. nie wspominam o sytuacji, gdy woj ma kulkę lub płaszczyk, bo aż przykro się robi patrząc, jak czarodziej ssie.
A jednak, nowe zasady WoH-u znacznie poprawiły maga - większa ilość many (i mądrość w niektórych sytuacjach) może okazać się kluczowa, skoro odbanowano takie czary jak DD, fly i TP.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-12-30, 21:07
Jak chcesz dać wojowi kulkę to proponuję dla maga hełm boskich mocy zobaczymy jak tam staty woja będą się miały do stat maga. Jak chcesz mieć 2 magie to mag akurat będzie miał płatnerstwo i atak.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-12-30, 21:56
Ja mam takie pytanko. Co to znaczy, że musi być zaproponowana? Czyli jeśli przez 3 kolejne poziomy nic wojowi nie wypadło magicznego to niech się wali, niech się pali, na tym 4 musi coś się pojawić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum