Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
magia rolnicza
Autor Wiadomość
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2009-04-14, 14:37   magia rolnicza

Magia rolnicza jest tak stara jak rolnicwo. Pierwsi druidzi używali jej do łapanie zwierząt i powstrzymywaniu ich przed atakami na ludność wiejską. Służyła ona również jako dopalacz dla upraw i pomagała szybciej rosnąć zwierzętom. Z czasem, gdy dochodziło do walk między wioskami zaczęto tworzyć nowe zaklęcia właśnie na potrzebę walk i właśnie te czary chcę zaprezentować. Oczywiście jeśli kogoś rozbawią te proste, ale dość skuteczne czary nie będę miał za złe.
1)Czary defensywne:
-kopy siana-wokół naszych łuczników tworzą się kopy siana, które ochraniają ich przed atakiem piechoty. Na exp. mogą zniszczyć je tylko jednostki posługujące się ogniem lub czary ognia. Koszt:20 many.
-miedza-na środku mapy tworzy się miedza. Miedzę mogą przejść jednostki wroga, ale po przekroczeniu jej zadają minimalne obrażenia, a w dodatku są atakowani przez oddziały chłopów, którzy pilnują miedzy. Na exp. chłopi są niezniszczalni. Koszt:85 many.
-odżywienie- nasze jed. zostają nakarmione specjalnym pokarmem, który pozwala im zadawać maksymalne obrażenia, a dodatkowo zwiększa obronę +3.Czar trwa 5 tur Koszt:25 many.
-rządza ziemi-nasze jed. wpadają w szał z powodu braku ziemi, dzięki temu ich atak podwaja się, ale ich obrona spada o 60%. Czar trwa 1 turę. Koszt:15 many.
-oswojenie-działa na każdą nasza jed. zwierzęcą lub wykorzystującą zwierzę(np.czempion) podnosząc jej atak i obronę +5. Koszt:12 many.
-hodowla-po wlaniu tajnego specyfiku do ziemi nasz bohater otrzymuje enty. Ilość zależy od mocy bohatera. Koszt:30 many.
2)Czary ofensywne:
-bela-na wrogą jednostkę spada bela słomy, która zadaje 50-60 dmg. Koszt:10 many
-krowie placki-wrogie jed. zostają obrzucane krowimi plackami, przez które obniżone są morale i punkty życia spadają o 20%. Koszt:15 many.
-stanowisko-na polu walki są umieszczane 4 stanowiska. Gdy jakaś jed. wroga w nie wejdzie zostaje uwięziona na 4 rundy. Koszt:5 many.
-rzeźnik-czar ten dodaje atak i obronę oddziałom, które walczą przeciwko minotaurom i gorgonom. W dodatku jed. są odporne na spojrzenie gorgony. Koszt:25 many.
-dmuchawa-tworzy silny podmuch powietrza, który wywiewa jed. 1lvl i 2lvl z pola bitwy. Koszt 15 many.
3)Czary podróży:
-koń-koń bohatera zostaje nakarmiony specjalną paszą, która dodaje mu w ciągu 10 dni więcej ruchu. Koszt 15 many.
4)Czar specjalny:
-przywódca- na pole walki zostaje zesłany przywódca wszystkich rolników. Jest to Andrzej Lepper. Lepper podnosi morale, atak i obrone naszych jed. Podwaja życie na 10 rund oraz rzuca czar krowich placków na wroga. Koszt:120 many + 1 punkt wiedzy.

Bohaterowie:
rolnik:atak 2,obrona 2,moc 0,wiedza 1

leper-atak 1,obrona 0,moc 2,wiedza 2


Artefakty:
cep bojowy-ten relikt rolniczych druidów dodaje 7 ataku i 4 obrony

gumofilce mocy-ten artefakt daje 10 mocy,ale zabiera 2 wiedzy

pierścień wiedzy-daje bohaterowi 10 wiedzy,ale zabiera 2 mocy
Ostatnio zmieniony przez Xeno 2009-04-14, 21:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2009-04-14, 16:55   

Rozwaliłeś mnie tymi czarami w sensie pozytywnym :-) ! Bardzo dobrze Ci to wyszło... Najlepszy jest bohater Andrzej Lepper i artefakty- dokładniej chodzi mi o gumofilce...
Biorąc pod uwagę całokształt moja ocena wynosi 10/10...
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2009-04-14, 16:57   

fajne czary, a dodatki jeszcze lepsze :-) 9/10

Fantasy.. better than life..?
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2009-04-14, 20:32   

tak sobie wczoraj poczytałem te wcześniejsze kolegia, z gospodarką jestem zapanbrat,bo wujka mam 5 kilosów od mojej mieściny,więc mnie korciło by coś pokombinować i stworzyłem takie oto dzieło.
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2009-04-14, 20:35   

Super jest. Artefakty w kosmos! 10/10
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-04-14, 20:39   

Buty dają to samo co pancerz tytana, a pierścień to samo co hełm gromu...
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2009-04-14, 20:51   

widzisz jaką mają siłe te przedmioty,choć nawet nie patrzyłem na staty w HoMM.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group