Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
magia rolnicza
Autor Wiadomość
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2009-04-14, 13:37   magia rolnicza

Magia rolnicza jest tak stara jak rolnicwo. Pierwsi druidzi używali jej do łapanie zwierząt i powstrzymywaniu ich przed atakami na ludność wiejską. Służyła ona również jako dopalacz dla upraw i pomagała szybciej rosnąć zwierzętom. Z czasem, gdy dochodziło do walk między wioskami zaczęto tworzyć nowe zaklęcia właśnie na potrzebę walk i właśnie te czary chcę zaprezentować. Oczywiście jeśli kogoś rozbawią te proste, ale dość skuteczne czary nie będę miał za złe.
1)Czary defensywne:
-kopy siana-wokół naszych łuczników tworzą się kopy siana, które ochraniają ich przed atakiem piechoty. Na exp. mogą zniszczyć je tylko jednostki posługujące się ogniem lub czary ognia. Koszt:20 many.
-miedza-na środku mapy tworzy się miedza. Miedzę mogą przejść jednostki wroga, ale po przekroczeniu jej zadają minimalne obrażenia, a w dodatku są atakowani przez oddziały chłopów, którzy pilnują miedzy. Na exp. chłopi są niezniszczalni. Koszt:85 many.
-odżywienie- nasze jed. zostają nakarmione specjalnym pokarmem, który pozwala im zadawać maksymalne obrażenia, a dodatkowo zwiększa obronę +3.Czar trwa 5 tur Koszt:25 many.
-rządza ziemi-nasze jed. wpadają w szał z powodu braku ziemi, dzięki temu ich atak podwaja się, ale ich obrona spada o 60%. Czar trwa 1 turę. Koszt:15 many.
-oswojenie-działa na każdą nasza jed. zwierzęcą lub wykorzystującą zwierzę(np.czempion) podnosząc jej atak i obronę +5. Koszt:12 many.
-hodowla-po wlaniu tajnego specyfiku do ziemi nasz bohater otrzymuje enty. Ilość zależy od mocy bohatera. Koszt:30 many.
2)Czary ofensywne:
-bela-na wrogą jednostkę spada bela słomy, która zadaje 50-60 dmg. Koszt:10 many
-krowie placki-wrogie jed. zostają obrzucane krowimi plackami, przez które obniżone są morale i punkty życia spadają o 20%. Koszt:15 many.
-stanowisko-na polu walki są umieszczane 4 stanowiska. Gdy jakaś jed. wroga w nie wejdzie zostaje uwięziona na 4 rundy. Koszt:5 many.
-rzeźnik-czar ten dodaje atak i obronę oddziałom, które walczą przeciwko minotaurom i gorgonom. W dodatku jed. są odporne na spojrzenie gorgony. Koszt:25 many.
-dmuchawa-tworzy silny podmuch powietrza, który wywiewa jed. 1lvl i 2lvl z pola bitwy. Koszt 15 many.
3)Czary podróży:
-koń-koń bohatera zostaje nakarmiony specjalną paszą, która dodaje mu w ciągu 10 dni więcej ruchu. Koszt 15 many.
4)Czar specjalny:
-przywódca- na pole walki zostaje zesłany przywódca wszystkich rolników. Jest to Andrzej Lepper. Lepper podnosi morale, atak i obrone naszych jed. Podwaja życie na 10 rund oraz rzuca czar krowich placków na wroga. Koszt:120 many + 1 punkt wiedzy.

Bohaterowie:
rolnik:atak 2,obrona 2,moc 0,wiedza 1

leper-atak 1,obrona 0,moc 2,wiedza 2


Artefakty:
cep bojowy-ten relikt rolniczych druidów dodaje 7 ataku i 4 obrony

gumofilce mocy-ten artefakt daje 10 mocy,ale zabiera 2 wiedzy

pierścień wiedzy-daje bohaterowi 10 wiedzy,ale zabiera 2 mocy
Ostatnio zmieniony przez Xeno 2009-04-14, 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2009-04-14, 15:55   

Rozwaliłeś mnie tymi czarami w sensie pozytywnym :-) ! Bardzo dobrze Ci to wyszło... Najlepszy jest bohater Andrzej Lepper i artefakty- dokładniej chodzi mi o gumofilce...
Biorąc pod uwagę całokształt moja ocena wynosi 10/10...
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2009-04-14, 15:57   

fajne czary, a dodatki jeszcze lepsze :-) 9/10

Fantasy.. better than life..?
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2009-04-14, 19:32   

tak sobie wczoraj poczytałem te wcześniejsze kolegia, z gospodarką jestem zapanbrat,bo wujka mam 5 kilosów od mojej mieściny,więc mnie korciło by coś pokombinować i stworzyłem takie oto dzieło.
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2009-04-14, 19:35   

Super jest. Artefakty w kosmos! 10/10
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-04-14, 19:39   

Buty dają to samo co pancerz tytana, a pierścień to samo co hełm gromu...
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2009-04-14, 19:51   

widzisz jaką mają siłe te przedmioty,choć nawet nie patrzyłem na staty w HoMM.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group