Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najlepsze miasto na szybkie podbicie kopalń
Autor Wiadomość
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-01-05, 16:58   

Sauron napisał/a:
żadkość
rzadkość. Czy gdy piszesz, nie widzisz podkreślonych błędów? Poza tym gargulcami nie przyblokujemy strzelających w pierwszej turze, chyba, że mamy taktykę (jeśli np. wybierzemy Torosara i rozwiniemy tę umiejętność chociaż na poziom zaawansowany) lub haste na poziomie co najmniej zaawansowanym (podstawowy może nie wystarczać), co z kolei jest nieprawdopodobne w 1 tygodniu rozgrywki.

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-05, 19:27   

Sauron napisał/a:
ale jak się ma gargulce można tych strzeloków próbować przyblokować.



Chyba właśnie swoich popilnować chciałeś powiedzieć ;p
Gargulce za mało speeda mają, żeby dolecieć bezpośrednio na drugi koniec mapki.
Wydaje mi się, że mapka w szerokości ma 12 sqmów, a gargulec (ulepszony)9 speeda, a normalny 6. Więc nie ma mowy...
(bez wzmaczniaczy i takty)
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2010-01-05, 19:40   

No w jednej turze nie doleci,ale strzelcy mają mniej speeda, więc mięso do przodu, by strzelcy ich palnęły, a gargi na czekaj.Potem możemy spokojnie dolecieć i zablokować strzelców.
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-05, 19:43   

Cytat:

No w jednej turze nie doleci,ale strzelcy mają mniej speeda, więc mięso do przodu, by strzelcy ich palnęły, a gargi na czekaj.Potem możemy spokojnie dolecieć i zablokować strzelców.


Ale patrząc na gargulce, to byle co w nie strzeli i kilka pada. Bardziej mi chodziło o granie bez strat oraz o ich "bezpośredniość", bez w8. Co jak co, ale gargulce są cieńkie to chyba jedyna taka jednostka(w fortecy) ,pomijając gremliny ;s
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2010-01-05, 19:49   

No co ty powiesz.Zmienisz zdanie jak ci w armie wpadnie szczur z 10 gramami podzielonymi we wszystkie sloty i zacznie wycinać armie z błyskawicy.Potem jeszcze main wpadnie i po zawodach.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2010-01-07, 17:28   

To teraz napiszę krótko na temat każdego miasta.
Nekropolis- na "szybkie" to mam na myśli, że chodzi o walki przed pierwszym wykupieniem armii, a więc uważam, że to miasto sprawdza się słabo, bo dwa najniższe lvl na tym etapie są mało praktyczne i wolne. W momencie kiedy jesteśmy po pierwszej rekrutacji to już jest łatwo, bo samymi Alpami robi się banki.
Loch- potęga płynąca z hord Shatiego zdecydowanie wystarczy, aby poradzić sobie z cieciami z przed kopalń. To ścisła czołówka jeżeli chodzi o początkowe walki.
Inferno- myślcie co chcecie, ale ja w pierwszym tygodniu osiągam już 8 lvl, a walcze samymi Diablikami i Gogami. Są liczni, mam takie szczęście, że Gogów mam na start 25-35- zawsze, ponadto około 90 Diablików również. Temu miastu nic nie zarzucam jeżeli chodzi o szybki podbój, problemy pojawiają się dopiero ze strzelcami.

Wrota Żywiołów- wystarczą zdecydowanie same Rusałki, aby kosić np. hordy Drzewców- problemy sią dopiero z jednostkami, które mają 6 speda, albo strzelają.
Cytadela- każdy wie jak tamci strzelcy radzą sobie w duecie z Wiwernami.
Twierdza- Wilcze, Gobliny, Roki i Behemoty- jednym słowem z walk wychodzi się w pierwszym tygodnie bez strat, nie licząc oczywiście jednostek, którymi ściągaliśmy kontrataki.

Bastion- Elf, Centaury- wymiatają wszystkich strażników z przed kopalń.
Zamek- Halabarda razem z Kuszą też powinna sobie poradzić z większością przeciwników.
Forteca- tu chyba nie trzeba podawać argumentów, gdyż każdy wie, że Większe Gremliny w ilościach 70-100 ustrzelą wszystko, ponadto możemy wysłać Gargulca, aby przeciwnicy chodzili za nimi w kółko, a Gremlinki mieli czysty strzał.

Naprawdę dla mnie podbijanie kopalń na początku niestanowi problemu, niezależnie jakim gram miastem. Najważniejsze jest, aby nabić przynajmniej 5 lvl do pierwszego wykupienia, przy tym odsłonimy szczurom dostęp do zasobów i kopalń. ;-)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-01-07, 19:32   

Paweł napisał/a:
Nekropolis- na "szybkie" to mam na myśli, że chodzi o walki przed pierwszym wykupieniem armii, a więc uważam, że to miasto sprawdza się słabo, bo dwa najniższe lvl na tym etapie są mało praktyczne i wolne.
Ale galthran daje całkiem dużo szkieletów, które można porównać do trogów shakta. Od 3 (lub 2) dnia mamy 3 licze, które są potężnymi strzelcami (ostatnio moje 3 licze zadały 180+ dmg na rozbójnikach). 2 dni później mamy dostęp do koników - od tego momentu takie guardy jak np. 50 lizardów, 40 orków itp. robi się bez strat (nawet pobocznym). Ponadto gildia w 1 dniu daje strzałkę szczurom.
 
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-01-08, 12:10   

Na GW 1.5 jest kopalnia złota do zrobienia w pierwszym dniu gry.
Pilnuje jej zawsze 30-33 guardó 4 levela, upg albo non upg.
Poniewaz ostatnio mój przeciwnik zabił się na upg ograch jestem ciekawy jakimi zamkami jesteście w stanie zabić tego guarda jeżeli będzie to np upg wampir, upg med, upg magowie.
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-01-08, 17:07   

Ty nie cwaniakuj bo te ogry moralowały, były w 6 czy 7 slotach, mają po 60hp i można se posrać jak nie wie się jak to zrobić. A to ze można te guardy zabić to jedno, tylko że jak mam stracić sporo wojska to co to za sukces. Później zabiłem bazyle przy kopalni, przy towerze up bazyle i 2 sloty w 1 ruchach dostały morala zabiły pojedyncze ważki i miałem na dupie all sloty, ale udało się wybronić, nie grałem tej mapy 100+ za to jedną hydrą zabiłem grupę efrytów w 4 dniu. Żeby nie pisać nie na temat, myślę że najlepszy byłby tower/conflux/loch/zamek z kuszami. Zresztą co tu pisać kopalnie pilnują zazwyczaj jakieś słabe guardy. A Malek podsunał mi rozwiązanie i kolejnym razem dostaniesz, bo wtedy wylądowałem przy arenie z portalu i musiałem na piechote zasuwać do 2 zamku.
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-01-08, 21:21   

A jaka jest roznica miedzy mnsotwo ogrow na gw a na zwyklej mapie?
Straznik to straznik i 100 gier na mapie nic nie zmienia.
Albo sie umie ich zabic albo nie.
Ciesze sie ze masz plan , bardzo lubie gw:D
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-01-08, 22:31   

Ciekaw jestem na jakim templu zabiłbyś te ogry w 1/2 dniu, chyba tylko loch by dał radę. Towerowi skończyły by się strzały. A te ogry można zabić bez problemu tylko że trzeba by robić upa lizarda, a o się mija z moim planem, bo dzięki ulepszonym ważkom mam full ruchu mogę dużo objechać, mam szczurka w 3 dniu na morzu, w 1/2/1 mogę obić minosy,meduzy i utopię. Każde wyjście ma plusy i minusy. Ty się śmiejesz, a ciekaw jestem czy byś zabił takie ogry zamkiem z nieulepszonymi łucznikami, zwykłymi pikami i mięsem w 1 dniu. Na mapie bym ich zabił kilka dni później, a to że wiele jeszcze przede mną w h3 nie jest dla mnie nowością. Ale niedługo zaczniesz mówić że zabicie hordy hydr na gw jest proste :-P
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-01-09, 15:07   

Najlepszym miastem do zdobywania kopalń jest zamek i lochy.
Zamek:pikinierzy-dobra jednostka(jedna z lepszych 1lv.)nawet szybka
+ kusznicy osłabiający przeciwnika(pikinierami dobijamy)
Lochy:dużo troglodytów na start(chyba najwięcej ma Shakti)+ harpie powstrzymujące kontre-najgorzej jeśli kopalni pilnuja odziały strzelające np. arcymagowie rozdzieleni w 7 slotach, to już mały problem...

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
black wolf 
Wilcza zjawa



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 64
Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2010-01-09, 17:12   

Moim zdaniem najlepszym miastem na podbijanie kopalń jest Loch i Bastion.
Loch- roje mocnych troglów zwłaszcza jeśli mamy Shaktiego, harpie wiedźmy które wracają na miejsce i latają w ogóle prawie najlepszy 2 poziom.
Nie można także zapomnieć o ich bohaterach czarnoksiężnikach którzy są przepakowani Jedite oraz Alamar. :-D

Bastion-Najlepszy 1 poziomowiec średnie krasnoludy i mocne elfy dają im wszystkie otwarte kopalnie.
I nie można także zapomnieć o ich bohaterach takich jak Mephala.
Jeszcze dobry jest Zamek ale tej rasy nie lubię :-P .

ALE MAMY SZARY TEN ŚWIAT.
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-01-09, 19:33   

black wolf napisał/a:
którzy są przepakowani Jedite oraz Alamar

pewnie chodzi ci o wskrzeszenie, w sumie dlatego to jedni z moich ulubionych bohów
black wolf napisał/a:
Jeszcze dobry jest Zamek ale tej rasy nie lubię

ja zamku równiez nie lubię, dla mnie najlepszą rasą są Lochy pózniej Forteca ;-)

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
black wolf 
Wilcza zjawa



Wiek: 28
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 64
Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2010-01-09, 19:38   

Akolita napisał/a:
pewnie chodzi ci o wskrzeszenie, w sumie dlatego to jedni z moich ulubionych bohów

Zgadłeś kolego :mrgreen: .

Cytat:
ja zamku równiez nie lubię, dla mnie najlepszą rasą są Lochy pózniej Forteca

Loch też jest moim zdaniem najlepszym miastem.
A nie uważasz, że na drugim miejscu piwinno być nekropolis, no wiesz nekromacja.

ALE MAMY SZARY TEN ŚWIAT.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 10 z 11
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group