rzadkość. Czy gdy piszesz, nie widzisz podkreślonych błędów? Poza tym gargulcami nie przyblokujemy strzelających w pierwszej turze, chyba, że mamy taktykę (jeśli np. wybierzemy Torosara i rozwiniemy tę umiejętność chociaż na poziom zaawansowany) lub haste na poziomie co najmniej zaawansowanym (podstawowy może nie wystarczać), co z kolei jest nieprawdopodobne w 1 tygodniu rozgrywki.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
ale jak się ma gargulce można tych strzeloków próbować przyblokować.
Chyba właśnie swoich popilnować chciałeś powiedzieć ;p
Gargulce za mało speeda mają, żeby dolecieć bezpośrednio na drugi koniec mapki.
Wydaje mi się, że mapka w szerokości ma 12 sqmów, a gargulec (ulepszony)9 speeda, a normalny 6. Więc nie ma mowy...
(bez wzmaczniaczy i takty)
No w jednej turze nie doleci,ale strzelcy mają mniej speeda, więc mięso do przodu, by strzelcy ich palnęły, a gargi na czekaj.Potem możemy spokojnie dolecieć i zablokować strzelców.
No w jednej turze nie doleci,ale strzelcy mają mniej speeda, więc mięso do przodu, by strzelcy ich palnęły, a gargi na czekaj.Potem możemy spokojnie dolecieć i zablokować strzelców.
Ale patrząc na gargulce, to byle co w nie strzeli i kilka pada. Bardziej mi chodziło o granie bez strat oraz o ich "bezpośredniość", bez w8. Co jak co, ale gargulce są cieńkie to chyba jedyna taka jednostka(w fortecy) ,pomijając gremliny ;s
No co ty powiesz.Zmienisz zdanie jak ci w armie wpadnie szczur z 10 gramami podzielonymi we wszystkie sloty i zacznie wycinać armie z błyskawicy.Potem jeszcze main wpadnie i po zawodach.
To teraz napiszę krótko na temat każdego miasta.
Nekropolis- na "szybkie" to mam na myśli, że chodzi o walki przed pierwszym wykupieniem armii, a więc uważam, że to miasto sprawdza się słabo, bo dwa najniższe lvl na tym etapie są mało praktyczne i wolne. W momencie kiedy jesteśmy po pierwszej rekrutacji to już jest łatwo, bo samymi Alpami robi się banki.
Loch- potęga płynąca z hord Shatiego zdecydowanie wystarczy, aby poradzić sobie z cieciami z przed kopalń. To ścisła czołówka jeżeli chodzi o początkowe walki.
Inferno- myślcie co chcecie, ale ja w pierwszym tygodniu osiągam już 8 lvl, a walcze samymi Diablikami i Gogami. Są liczni, mam takie szczęście, że Gogów mam na start 25-35- zawsze, ponadto około 90 Diablików również. Temu miastu nic nie zarzucam jeżeli chodzi o szybki podbój, problemy pojawiają się dopiero ze strzelcami.
Wrota Żywiołów- wystarczą zdecydowanie same Rusałki, aby kosić np. hordy Drzewców- problemy sią dopiero z jednostkami, które mają 6 speda, albo strzelają.
Cytadela- każdy wie jak tamci strzelcy radzą sobie w duecie z Wiwernami.
Twierdza- Wilcze, Gobliny, Roki i Behemoty- jednym słowem z walk wychodzi się w pierwszym tygodnie bez strat, nie licząc oczywiście jednostek, którymi ściągaliśmy kontrataki.
Bastion- Elf, Centaury- wymiatają wszystkich strażników z przed kopalń.
Zamek- Halabarda razem z Kuszą też powinna sobie poradzić z większością przeciwników.
Forteca- tu chyba nie trzeba podawać argumentów, gdyż każdy wie, że Większe Gremliny w ilościach 70-100 ustrzelą wszystko, ponadto możemy wysłać Gargulca, aby przeciwnicy chodzili za nimi w kółko, a Gremlinki mieli czysty strzał.
Naprawdę dla mnie podbijanie kopalń na początku niestanowi problemu, niezależnie jakim gram miastem. Najważniejsze jest, aby nabić przynajmniej 5 lvl do pierwszego wykupienia, przy tym odsłonimy szczurom dostęp do zasobów i kopalń.
Nekropolis- na "szybkie" to mam na myśli, że chodzi o walki przed pierwszym wykupieniem armii, a więc uważam, że to miasto sprawdza się słabo, bo dwa najniższe lvl na tym etapie są mało praktyczne i wolne.
Ale galthran daje całkiem dużo szkieletów, które można porównać do trogów shakta. Od 3 (lub 2) dnia mamy 3 licze, które są potężnymi strzelcami (ostatnio moje 3 licze zadały 180+ dmg na rozbójnikach). 2 dni później mamy dostęp do koników - od tego momentu takie guardy jak np. 50 lizardów, 40 orków itp. robi się bez strat (nawet pobocznym). Ponadto gildia w 1 dniu daje strzałkę szczurom.
Na GW 1.5 jest kopalnia złota do zrobienia w pierwszym dniu gry.
Pilnuje jej zawsze 30-33 guardó 4 levela, upg albo non upg.
Poniewaz ostatnio mój przeciwnik zabił się na upg ograch jestem ciekawy jakimi zamkami jesteście w stanie zabić tego guarda jeżeli będzie to np upg wampir, upg med, upg magowie.
Ty nie cwaniakuj bo te ogry moralowały, były w 6 czy 7 slotach, mają po 60hp i można se posrać jak nie wie się jak to zrobić. A to ze można te guardy zabić to jedno, tylko że jak mam stracić sporo wojska to co to za sukces. Później zabiłem bazyle przy kopalni, przy towerze up bazyle i 2 sloty w 1 ruchach dostały morala zabiły pojedyncze ważki i miałem na dupie all sloty, ale udało się wybronić, nie grałem tej mapy 100+ za to jedną hydrą zabiłem grupę efrytów w 4 dniu. Żeby nie pisać nie na temat, myślę że najlepszy byłby tower/conflux/loch/zamek z kuszami. Zresztą co tu pisać kopalnie pilnują zazwyczaj jakieś słabe guardy. A Malek podsunał mi rozwiązanie i kolejnym razem dostaniesz, bo wtedy wylądowałem przy arenie z portalu i musiałem na piechote zasuwać do 2 zamku.
A jaka jest roznica miedzy mnsotwo ogrow na gw a na zwyklej mapie?
Straznik to straznik i 100 gier na mapie nic nie zmienia.
Albo sie umie ich zabic albo nie.
Ciesze sie ze masz plan , bardzo lubie gw:D
Ciekaw jestem na jakim templu zabiłbyś te ogry w 1/2 dniu, chyba tylko loch by dał radę. Towerowi skończyły by się strzały. A te ogry można zabić bez problemu tylko że trzeba by robić upa lizarda, a o się mija z moim planem, bo dzięki ulepszonym ważkom mam full ruchu mogę dużo objechać, mam szczurka w 3 dniu na morzu, w 1/2/1 mogę obić minosy,meduzy i utopię. Każde wyjście ma plusy i minusy. Ty się śmiejesz, a ciekaw jestem czy byś zabił takie ogry zamkiem z nieulepszonymi łucznikami, zwykłymi pikami i mięsem w 1 dniu. Na mapie bym ich zabił kilka dni później, a to że wiele jeszcze przede mną w h3 nie jest dla mnie nowością. Ale niedługo zaczniesz mówić że zabicie hordy hydr na gw jest proste
Najlepszym miastem do zdobywania kopalń jest zamek i lochy.
Zamek:pikinierzy-dobra jednostka(jedna z lepszych 1lv.)nawet szybka
+ kusznicy osłabiający przeciwnika(pikinierami dobijamy)
Lochy:dużo troglodytów na start(chyba najwięcej ma Shakti)+ harpie powstrzymujące kontre-najgorzej jeśli kopalni pilnuja odziały strzelające np. arcymagowie rozdzieleni w 7 slotach, to już mały problem...
Wiek: 28 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 64 Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2010-01-09, 17:12
Moim zdaniem najlepszym miastem na podbijanie kopalń jest Loch i Bastion.
Loch- roje mocnych troglów zwłaszcza jeśli mamy Shaktiego, harpie wiedźmy które wracają na miejsce i latają w ogóle prawie najlepszy 2 poziom.
Nie można także zapomnieć o ich bohaterach czarnoksiężnikach którzy są przepakowani Jedite oraz Alamar.
Bastion-Najlepszy 1 poziomowiec średnie krasnoludy i mocne elfy dają im wszystkie otwarte kopalnie.
I nie można także zapomnieć o ich bohaterach takich jak Mephala.
Jeszcze dobry jest Zamek ale tej rasy nie lubię .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum