Ha! 2 pkt many zabierają pegazy wrogowi A aura antymagiczna chyba otacza jakieś jednostki aurą, ale chyba nikt nie wie w promieniu ilu kratek.
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2007-07-05, 17:29
Cytat:
Według Heroes 3 Wiki jeśli warczy się z jednostką posiadającą umiejętność aura antymagiczna wszystkie czary kosztują o 2pkt. many więcej.
Cytat:
Ha! 2 pkt many zabierają pegazy wrogowi
Pioter, chyba nie do końca zrozumiałeś. Pegazy nie mają aury antymagicznej
Ale nie rozumiem o co chodzi z tą odpornością pegazów na magię. Wczoraj z kolegą graliśmy w hirołs i spokojnie można było hipnotyzować pegazy, nawet te srebrne
Ale czy nie zauważyliście, że są aż trzy rodzaje odporności na magię?
Odporność na czary konkretnych poziomów (zielone, czerwone i złote smoki)
Zmniejszanie obrażeń od magii o ileś procent (np. złote golemy)
Ileś procent szans, że czar na daną jednostkę nie podziała (krasnoludy)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2007-12-13, 16:18, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-01, 22:36
Nieumarli są odporni na czary umysłu, jeśli dobrze pamiętam.
Promień aury jednorożca to jeden hex, czyli przyjazna jednostka musi stać przy jednorożcu - warto postawić tam elfy.
Aura nie działa na wrogie jednostki.
Spokojnie Pioter - jak zagrasz sobie w specjalnej mapie to sprawdzisz.
Ale czy może mi ktoś powiedzieć, na czym polega rzekoma odporność na magię u pegazów? Na pewno nie jest to całkowita ochrona - przynajmniej w moim egzemplarzu gry można śmiało walić w pegazy wszelkimi czarami (przynajmniej jeszcze nigdy nie widziałem, aby pegazy same z siebie bez specjalnych artefaktów albo umiejętności bohatera oparły się jakimkolwiek czarom).
Może mi to ktoś wytłumaczyć? A może to jest bug? Tak samo jak u mnie klikam prawym na zjawy, a mi się pojawia okienko z napisem "Undead. Regeneratig" mimo, że mam polską wersję gry.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-06, 23:16
To piszesz o jednorożcach czy pegazach? Jednorożce mają aurę, a pegazy nie są odporne.
"nie ma mocnych na sentymenty"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2007-08-15, 15:42
Dzięki Shatki. Czy może ktoś wie, jak rozwiązać podane przeze mnie niedociągnięcia? Albo oprócz samych napisów zmieniać właściwości stworzeń? Wiem, że to drugie związane jest ze skryptami ERM, ale nie wiem jak się do nich zabrać. Chciałbym dać jakiemuś stworzeniu możliwość nadawania wrogom odporności na czary pozytywne
Śmieszne jest to, że było dużo spolszczeń tej gry. Ja mam u siebie Modlitwę natomiast kolega Psalm mocy. Mam tez lewą wersję gdzie jest zupełnie inna czcionka i prawie wszystkie czary inaczej się nazywają podobnie jest z ilościami jednostek o_O
A z tą odpornością sam nie wiem tez mnie to irytowało. Ale pamiętam że kiedyś u kolegi nie mogłem ich zaatakować z magii albo nie zadziałała. [ale on miał jakieś dziwne hero xD]
A u zjawy mam Nieumarli. Regeneracja czy coś w tym stylu [mam oryginałek H3 podstawę i AB od prawie 9 lat jak nie więcej ^^ i wciąż ładnie chodzi... Dziw, że płyta się nie utleniła o_O...]
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum