TM liczy sie inaczej niż płatnerz? Popatrz na poniższy 'screen'. :)
No fakt coś mi sie pojebało :)
Kilu, pisze wyraźnie: Zwiększa o 5% zdolność płatnerz, więc jeśli płatnerz wynosi 5%, to policzy 5% z 5%, jeśli płatnerz wynosi 10%, to policzy 5% z 10%, jeśli płatnerz wynosi 15% to policzy 5% z 15%. A ile dokładnie wynosi ten procent to nie jestem wstanie powiedzieć, bo jestem tępy z matmy.
TM liczy sie inaczej niż płatnerz? Popatrz na poniższy 'screen'. :)
No fakt coś mi sie pojebało :)
Kilu, pisze wyraźnie: Zwiększa o 5% zdolność płatnerz, więc jeśli płatnerz wynosi 5%, to policzy 5% z 5%, jeśli płatnerz wynosi 10%, to policzy 5% z 10%, jeśli płatnerz wynosi 15% to policzy 5% z 15%. A ile dokładnie wynosi ten procent to nie jestem wstanie powiedzieć, bo jestem tępy z matmy.
Morgan-Ghost ma rację właśnie to chciałem udowodnić Kilu. On jednak próbował wciskać dalej mi jakąś herezję.
Panowie ja mam na to calkiem inna teorie poniewaz ivor ktory ma specjalizacje Elfy i jest napisane "Zwieksza umiejetnosc (...) Dla każdego osiągnietego poziomu pow. 3" Chce tutaj zaznaczyc Dla Kazdego - tak samo jest napisane w platnerzu itp. To nie znaczy ze majac 20 lvl ivorem - 3 bo od 3 poz. moje lefy dostana + 17 ataku,oborny,speeda bo to by bylo debilne. I wydaje mi sie ze te 5% do platnerza to jest tak samo jak z elfami czyli po prostu platnerz na exp. 15% + spec. 5% = 20% platnerz na jed. i nie zwieszka sie to.
Bo jak pisaliscie ze to jest 5% od np. 10% to na lvl 23 mamy juz okolo. 30,79%
Co przy platnerzu na exp. daje ten wynik na lvl 15. A wiadomo ze coraz wyzszy lvl to nam bedzie dawal coraz wiecej % i gdzies na lvl 5 platnerzu na exp. bedzie nam dawalo ok. 1% a na 15 lvl prawie 1,5% i tak czy siak majac lvl okolo 90 -99 czy moze nawed wczesniej bedziemy mieli 100% co da nam niezniszczalne jed. a jak wiemy tak nie jest.
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Tarnoob [Usunięty]
Wysłany: 2008-04-15, 19:05
Panie, panowie, lolu...
Obie teorie mają jeden błąd - zakładają, że przy odpowiednio wysokim levelu nasze jednostki będą niezniszczalne. Nie jest tak, ale tylko dlatego, że w HoMM3 jest pewna bariera i po pewnym czasie dodatkowe zwiększanie obrony, rzucanie czarów, itp. nie ma sensu. Obrażenia mogą być zmniejszone co najwyżej o (jeżeli się nie mylę) 70%.
Btw jestem skłonny myśleć, że z każdym levelem płatnerstwo i inne umiejętności tego typu zwiększają się zawsze o tę samą wartość, czyli w tym przypadku 5%*15%.
Aha, kilo: jeżeli chcesz kogoś zgłosić do warna to załóż odpowiedni temat w sprawach technicznych albo propozycjach i wytocz tam swoje argumenty. Może być ciekawie
Ale najakiej podstawie tak twierdzisz ze do 70& prosze o argumenty i wlasnie mi sie wydaje ze ta teoria 5%*15% jest bledna a ta ze 5%+15% to juz wogole odpada
A tak pozatym to moj 250 post :)
Chce zeby ten temat byl ale wracajac do oblezen to twierdze ze jedziecie tutaj cytadele i tez bastion (moj zamek) Majac 2 nie najlepszych lotników robimy "Czekaj" i atak, powrót co sie tyczy tych 2 zamkow a zwlaszcza cytadeli ma duzego defa i wiezyczki,strzelcy będą smieszne damage dawac. I ta taktyka robimy az sie mury nie "Otworza" i potem lecimy na przeciwnika oczywiscie wszystko tez od czarow zalezy bo majac same wskrzeszenie to samym pegazem z bastionu,wywerna z cytadeli mozemy sie wksrzeszac i tak do konca dajac jeszcze kam skore na nasze jednostki i maja juz na tyle defa by przyjmowac strzaly od wiezyczek bez wiekszych strat. A jak przeciwnik zobaczy ze ty po malu wybijasz mu armie a wiezyczki maja mizerny skutek to sam wyjdzie
"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
Panowie ja mam na to calkiem inna teorie poniewaz ivor ktory ma specjalizacje Elfy i jest napisane "Zwieksza umiejetnosc (...) Dla każdego osiągnietego poziomu pow. 3"
I tutaj jest jeden fakt: specjalność do jednostek zwiększa się co określoną liczbę poziomów, a nie co każdy poziom, radze porobić sobie parę testów. Dla przykładu Tamika ze specjalnością czarni jeźdźcy, na 20lvl dostanie +2 ataku +2 obrony +1speeda i +ileść tam obrażeń więcej, ale liczby tej już nie pamiętam. U żadnego bohatera ze specjalnością jakiejś jednostki nie zwiększają się premie co każdy poziom. A do do płatnerza to zrób sobie test i policz obrażenia zadawane bohaterowi ze specjalnością płatnerz co każdy poziom tak do 10lvlu, wszystko będziesz miał czarne na białym.
Majer napisał/a:
bedziemy mieli 100% co da nam niezniszczalne jed. a jak wiemy tak nie jest.
Majer jest pewna stała, której nie da się już przekroczyć o ile mnie pamięć nie myli wynosi ona 30%. Oznacza to że mając 99 defa a przeciwnik 0 ataku może on nam zadać 30% obrażeń. Wszystko zostanie odpowiednio policzone w trakcie walki.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 2263 Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-08-01, 20:55
Miałbym ładnego herosa... Wystana. Ale Wystan tylko latał po mapie. A ja bez przerwy zamków musiałem bronić, bo się dranie uwzięli. I najlepszy boh nie miał gdzie ekspa łapać i jednostek uzupełniać. Wkurzające.
Moim zdaniem najgorsza sytuacja to teleport na up.hydrę + ważki w pogotowiu i up.wiwerny i tak po kolei osłabiamy i zatruwamy. Fakt cytadela ma to do siebie że przydał by się łucznik na chociażby 4 poziomie bo poza Tazarem wszystko wypada miałko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum