Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Skróty w multi
Autor Wiadomość
Xardas
Xardas


Dołączył: 13 Wrz 2012
Posty: 29
Wysłany: 2017-10-25, 18:32   Skróty w multi

Czesć jako że jestem początkujący na multi , mam parę (dla Was glupich pytań )odnośnie skrótów używanych przez Was oraz samych zasad.Wolę zapytać niz potem ktoś ma mi rzucić że oszukuję :)
1) no diplo sprawa niby jasna nie bierzemy nikogo kto chce sie przylaczyc i nie bierzemy tej umiejetnosci.A co np z tarasami gryfów gdzie zdobywamy anioly albo jakies wolne siedliska z roznymi jednostkami ?
2 ) DB tu chyba jeśli dobrze łapię chodzi o to żeby nie rozbudowywać drugiego takiego samego zamku tak ? ale to chodzi o budynki ktore dostarczaja nam armie czy wogole nawet ratusza nie mozna wybudowac ?
3 ) Jezeli jednak przejmiemy taki sam drugi zamek i sa tam powiedzmy wybudowane budynki z poziomow 1-2 to mozemy je rekrutowac ?
4) DD to chodzi o wrota wymiarow ?
5 ) " no DB - bijemy strażnikow" ?
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-10-25, 18:43   

Różne są zasady, jeśli chcesz sobie po prostu pograć ze znajomymi na sensownych zasadach (najlepiej w lobby HotA, polecam) to tak skrótowo:
- FMG – fight misplaced guards – jeśli można podnieść coś bez walki ze strażnikiem lub przejść do innej strefy omijając strażnika – nie robimy tego.
- No joiners – nie przyłączamy jednostek z mapy, czyli dyplomacja jest prawie bezużyteczna. Nie dotyczy to oczywiście banków z jednostkami, puszek pandory, misji w chatkach.
- No red rush – gracz mający ruch przed przeciwnikiem nie może zaatakować go w pierwszym dniu tygodnia przy użyciu jednostek z aktualnego przyrostu.
- Hit and run - nie można zaatakować przeciwnika, użyć zaklęcia i uciec w pierwszej turze.
- Wrota wymiarów, lot – nie używamy do omijania strażników (patrz FMG)