Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Twierdza (Stronghold)
Autor Wiadomość
zlatan 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1163
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 2008-05-04, 09:40   

Dlatego wilczym trzeba dobijać. Np, najpierw sieknąc gościa ptakiem gromu, a później tego samego dobić wilkiem (oczywiście jeżeli nie jest to gryf, żeby nie skontrował znowu).
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-04, 09:41   

paweł napisał/a:
Goblin pada tak szybko jak diablik jest podobnie słaby jak on.Wilczy ma 10 wytrzymałości to chyba jakiś żart że to jest dużo.U psiaka trzeba się obawiać uderzenia w dużej liczbie ponieważ ćwika podwójnie, ale to działa tylko jedno może dwie kolejki ponieważ po kontrataku wilczych prawie niema!
Wilczy ma niezly speed,czekasz nim i dopiero po kontrze uderzasz nim i wtedy elegancko 2 kontry pelne siadaja.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-05-04, 10:14   

zlatan napisał/a:
Dlatego wilczym trzeba dobijać. Np, najpierw sieknąc gościa ptakiem gromu, a później tego samego dobić wilkiem (oczywiście jeżeli nie jest to gryf, żeby nie skontrował znowu).

Ale myślisz że wróg będzie czekał aż ty go zaatakujesz... przeciwnik będzie miał raczej szybsze jednostki jak walnie wilczego pierwszy to już po nim, ale to nie jest najlepszy pomysł radził bym najpierw rozprawić się z behemotem!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-05-05, 18:03   

hehe... lecieć na bohemota to nie jest zbyt mądre rozwiązanie, lepiej poczekać aż jednostki przeciwnika do nas podejdą a ja przyjdzie kolej bohemota to beresakerkiem go xD

 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-28, 12:43   

Skwer napisał/a:
hehe... lecieć na bohemota to nie jest zbyt mądre rozwiązanie, lepiej poczekać aż jednostki przeciwnika do nas podejdą a ja przyjdzie kolej bohemota to beresakerkiem go xD
Berserk to jest jak chwyt poniżej pasa,często ten spell jest zakazany.Behemota wystarcza spowolnić lub na swoje jednostki rzucić tarcze+kamienna skóre i jazda

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-05-30, 07:56   

Twierdza+brak przyspieszenia na expercie=rzeź
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-05-30, 09:13   

Bartas napisał/a:
Twierdza+brak przyspieszenia na expercie=rzeź

W twierdzy jest podobny problem co w Cytadeli...
ale nie zgodzę się że twierdza bez przyśpieszenia to rzeźnia przecież jednostki nie muszą wychodzić odraza do przodu mogą poczekać aż wróg pierwszy wykona ruch.
Behemot ma mocne uderzenie trzeba na niego uważać...
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-05-30, 09:20   

paweł napisał/a:
Bartas napisał/a:
Twierdza+brak przyspieszenia na expercie=rzeź


W twierdzy jest podobny problem co w Cytadeli...
ale nie zgodzę się że twierdza bez przyśpieszenia to rzeźnia przecież jednostki nie muszą wychodzić odraza do przodu mogą poczekać aż wróg pierwszy wykona ruch.
Behemot ma mocne uderzenie trzeba na niego uważać...

TWIERDZA MUSI PIERWSZA ZATAKOWAC BO NIE INNEJ SKUTECZNEJ TAKTYKI-MUSI ZNISZCZYć WSZYTKO PIERWSZA BO DEFA MA SłąBEGO.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
Borogne 
Mroczny kiciuś



Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 37
Skąd: Libiąż
Wysłany: 2008-05-30, 09:23   

Ok, dopiero zaczynam na tej stronie, ale zapewniam, że co nieco o HoMM 3 wiem ;-) Gram w niego w koncu aż siedem lat i do żółtodziobów nie należę. No, co do samej Twierdzy, to uważam, że jest to naprawde efektowny zamek (nie wspominam o klimacie, który jest genialny). Wiem, wiem, magia kuleje wyjątkowo. Co do obrony, to nie ima sie tej z Cytadeli, ale nie okłamujmy sie, kto swojemu bohaterowi (grając Twierdzą) nie będzie dawał zdolności bojowych??? Mając obrone, atak, taktykę etc. na maxa, to można naprawde napsuć przeciwnikowi krwi. Stwory są dodatkowo (poza przecietnymi cyklopami) dosć mocne, (w mojej osobistej klasyfikacji, są na wysokich pozycjach w porównaniu z innymi przeciwnikami). Ufff, taki mały esej mi wyszedł :-D

Ps. Jaki ten świat mały ;-) nie spodziewałem sie, że zobacze tu kogoś z mojej mieściny, a jednak. Elo, mr. Adolf :mrgreen:
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-05-30, 09:27   

Bartas napisał/a:
TWIERDZA MUSI PIERWSZA ZATAKOWAC BO NIE INNEJ SKUTECZNEJ TAKTYKI-MUSI ZNISZCZYć WSZYTKO PIERWSZA BO DEFA MA SłąBEGO.

niby ma małego, ale rok, bohemot, szaman i urk... w obronie nie są tacy słabi to większa i najważniejsza część twierdzy jak tak się przyjrzeć to i do obrony twierdza nie jest taka zła i wcale nie gorsza od cytadeli (oczywiście nie uwzględniam do tej opinii Tazara bo to co innego).
 
Bartas 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 207
Wysłany: 2008-05-30, 09:34   

paweł napisał/a:
Bartas napisał/a:
TWIERDZA MUSI PIERWSZA ZATAKOWAC BO NIE INNEJ SKUTECZNEJ TAKTYKI-MUSI ZNISZCZYć WSZYTKO PIERWSZA BO DEFA MA SłąBEGO.

niby ma małego, ale rok, bohemot, szaman i urk... w obronie nie są tacy słabi to większa i najważniejsza część twierdzy jak tak się przyjrzeć to i do obrony twierdza nie jest taka zła i wcale nie gorsza od cytadeli (oczywiście nie uwzględniam do tej opinii Tazara bo to co innego).

Eh...1 lvl jest dobry w ataku a defia jest cienki jak chowniec dalej...Wilczek ma niezły dmg ale jest cienki-musi miec przyspieszenie zęby strzelcy go nie wytlukli.3lvl strzela ale słaby def.4.Ma dużo życia ale więcej ataku więc szkoda go wykorzystywać w obronie więprzyda mu się haste bo nie ma za dużo speeda.5 lvl jedyn aszybka jednostka ale nie obejmnie i tak całej mapy
cyklopy tak samo
Behemoty to już wogóle muszą mieć haste:/
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
Borogne 
Mroczny kiciuś



Wiek: 34
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 37
Skąd: Libiąż
Wysłany: 2008-05-30, 09:38   

zgadzam sie z Pawłem, tak wszyscy naskoczyli na tą obrone Twierdzy, żeby sie tylko do czegoś doczepić. gdyby była większa, bo by wszyscy burzyli, że jest to za mocny zamek. Dobrze jest jak jest.

Ps. To jest BEHEMOT, a nie bohemot albo bochemot, taka mała uwaga ;-)
 
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2008-05-30, 09:45   

...dlatego dobrą opcją jest granie Terekiem z jego umiejętnością, wtedy wolne jednostki przestają być wolne..

Fantasy.. better than life..?
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-30, 12:00   

I nie wykorzystać Crag hacka?!

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-05-30, 12:16   

Shakti napisał/a:
I nie wykorzystać Crag hacka?!
Lepiej już wybrać Gondule. Przyśpieszenie i magie powietrza zawsze można nauczyć innego boha niż terek- o tym pamiętać trzeba.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 16
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group