Twierdza to fajne miasto. Grałem nim wielokrotnie w kampaniach i tam słaba magia mało przeszkadza. Co do jednostek, to gobliny/hobgobliny nie najgorsze. Wilczy rycerze to już świetna jednostka - podwójny atak robi swoje. Jednostki strzelające to nieporozumienie - zwłaszcza cyklopy (praktycznie ich nie używam, tylko rozbijam jeden oddział na dwa sloty). Ogry i szamani potężni. Ci drudzy (podobnie jak entowie w bastionie) zawsze zostają na koniec bitwy. Roki/ptaki gromu to bardzo fajna jednostka - lata, duże dmg. Behemoty (zwłaszcza ulepszone) to ogromna potęga.
Twierdza może zniszczyć każdy zamek w rękach nawet mało doświadczonego gracza bo tam liczy się atak!
Cóż z tego jak nie ma obrony? po kazdej bitwie niedoswiadczony gracz bedzie mial duze badz Ogromne straty.Co podczas koncowej bitwy bedzie widac jak armia twierdzy bedzie 2-3 razy mniejsza od innej
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Twierdza może zniszczyć każdy zamek w rękach nawet mało doświadczonego gracza bo tam liczy się atak!
Może zniszczyć każdy zamek pod warunkiem że przeciwnik nie umie grać.
Twierdzisz że tam się liczy atak... to ci powiem w Lochach liczy się atak, obrona,szybkość i co najważniejsze wspaniała i bardzo potężna magia!
Moim zdaniem Twierdza nie może nic dobrego zaoferować oprócz dobrego klimatu!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:53, w całości zmieniany 1 raz
Może zniszczyć każdy zamek pod warunkiem że przeciwnik nie umie grać.
Twierdzisz że tam się liczy atak... to ci powiem w Lochach liczy się atak, obrona,szybkość i co najważniejsze wspaniała i bardzo potężna magia!
Moim zdaniem Twierdza nie może nic dobrego zaoferować oprócz dobrego klimatu!
Nieno twierdza oferuje to ,ze ja mozna szybko rozbydowac .Ty smoki bedziesz mial w 2-3 tygodniu ,a behemotki w 1-szym tygodniu mozna miec (beda sie zbieraly) ,ale za to cyklopy ma sie w 4 tygodniu nawet... Ogolnie nie lubie twierdzy, gralo mi sie jedynie spoko w kampanii SoD.
"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Zobacz gobliny mają atak 5, ul. 7 ,a wilczy wytrz. 10 ,a obraż. 3-4! Zdecydowany atak!
Goblin pada tak szybko jak diablik jest podobnie słaby jak on.Wilczy ma 10 wytrzymałości to chyba jakiś żart że to jest dużo.U psiaka trzeba się obawiać uderzenia w dużej liczbie ponieważ ćwika podwójnie, ale to działa tylko jedno może dwie kolejki ponieważ po kontrataku wilczych prawie niema!
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:53, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum