Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Najlepszy magiczny skill w heroes 3

Najlepszy magiczny skill w heroes 3 to:
wiedza
24%
 24%  [ 13 ]
magia powietrza
12%
 12%  [ 7 ]
magia ziemi
44%
 44%  [ 24 ]
magia ognia
1%
 1%  [ 1 ]
magia wody
7%
 7%  [ 4 ]
inteligencja
7%
 7%  [ 4 ]
talent magiczny
0%
 0%  [ 0 ]
nauka czarów
0%
 0%  [ 0 ]
mistycyzm
0%
 0%  [ 0 ]
sokoli wzrok
1%
 1%  [ 1 ]
Głosowań: 26
Wszystkich Głosów: 54

Autor Wiadomość
jaggy007 


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 59
Wysłany: 2013-08-19, 16:22   Najlepszy magiczny skill w heroes 3

Przeprowadzam masową ankietę na skille z ich podziałem według okoliczności użycia. Ja najlepszy bitewny wybierałbym spośród: wiedzy i wszystkich możliwych magii ale ze względu na ograniczenie mające zapewnić przejrzystość ankiety decyduję się ostatecznie na wiedzę wraz magią ziemi i powietrza. W każdej z ankiet o skillach jednak dałem możliwość wielokrotnego wyboru (3 opcje jak miejsca na olimpiadzie :) bo wiem, że czasem trudno o jednoznaczny wybór w tak szerokim wątku.
Ostatnio zmieniony przez jaggy007 2013-08-19, 16:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
SirFaith 


Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-08-19, 16:23   

Jest taki skill jak Wiedza?
 
jaggy007 


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 59
Wysłany: 2013-08-19, 16:28   

teraz już jest bo przez swój suchy post uniemożliwiłeś mi zmianę ankiety Poza tym każdy głupek wie że wisdom to z angielskiego wiedza a mądrość dlatego, że tak sobie ktoś przetłumaczył
 
SirFaith 


Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-08-19, 16:30   

To wybacz, że nie zrobiłeś OD RAZU mądrości.

Głos na magię ziemi -> Wskrzeszenie, miejski portal, masowe spowolnienie, tarcza, kamienna skóra, etc.
 
jaggy007 


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 59
Wysłany: 2013-08-19, 16:33   

jestem po prostu przyzwyczajony do wersji anglojęzycznej bo taką mam i jakoś nie mogę się przestawić na polskie nazewnictwo ale masz rację, mój błąd, przekombinowałem bo knowledge to przecież wiedza :/

[ Dodano: 2013-08-19, 16:36 ]
możesz wybrać 3 ulubione ;) specjalnie dałem możliwość większego wyboru, żeby każdy mógł wybrać swój top3 :)
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-08-19, 17:26   

Magia ziemi/powietrza no i mądrość bo bez niej ciężko coś ugrać na magii.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2013-08-19, 18:48   

Mikus napisał/a:
mądrość bo bez niej ciężko coś ugrać na magii.
Na mapach losowych jest dość łatwo o księgi magii i zwoje.
Magia Ziemi i Powietrza są świetne, ale ja wybrałem Magię Ziemi i Wody - Woda to najbardziej uniwersalna magia, dobra, żeby skontrować lub zdjąć czary przeciwnika. Fajna jest również magia ognia: klątwa, berek, świetne combo antymagii ognia i armagedonu, w magii powietrza przede wszystkim przyśpieszenie i WW wymiatają.
Magia Ziemi zawsze dobra z największym arsenałem czarów defensywnych i ofensywnych.

Mój wybór: Magia Ziemi i Wody, Inteligencja.

 
 
SirFaith 


Wiek: 28
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Mielec
Wysłany: 2013-08-19, 18:54   

To jeszcze dodam magię Wody i mądrość.

Nie rozumiem Skwera, inteligencja zwiększa manę prawda. Ale jeśli rzucasz tylko defensywne to tylko w wiedzę wsadzać punkty. Chyba, że grasz jako mag to zwracam honor.

No bo po co Ci jeśli rzucasz tylko czary defensywne inteligencja? Spokojnie wystarczy z posiadanej wiedzy.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2013-08-19, 19:04   

SirFaith napisał/a:
Nie rozumiem Skwera, inteligencja zwiększa manę prawda. Ale jeśli rzucasz tylko defensywne to tylko w wiedzę wsadzać punkty. Chyba, że grasz jako mag to zwracam honor.
Nie zawsze rzucasz tylko czary defensywne. Ponadto czary typu oślepienie i wskrzeszanie biorą już od 10many.
Nie zawsze do walki możesz przystąpić z pełnym magazynkiem.
Często walkę wygrywa ten komu na dłużej starczy many.
Wojownikowi również przydaje się inteligencja.

[ Dodano: 2013-08-19, 19:05 ]
Inteligencja to bardziej uniwersalna umiejętność niż mądrość, a 3 magie rzadko kiedy biorę.

 
 
jaggy007 


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 59
Wysłany: 2013-08-19, 19:45   

Skwer napisał/a:
.

Inteligencja to bardziej uniwersalna umiejętność niż mądrość, a 3 magie rzadko kiedy biorę.


wg mnie inteligencja jest ok ale jak dla mnie jest i tak trzeciorzędna w porównaniu z taką mądrością albo którąkolwiek z magii bo czary zwłaszcza od 4 poziomu są potężne nie tylko w bitwie (wskrzeszenie, modlitwa, implo berserk) ale i na mapie (town portal fly dimension czy choćby water walk) Bez tego padniesz moim zdaniem wcześniej niż przeciwnik, chociażby w magią powietrza i mądrością na expercie ;)
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2013-08-19, 19:54   

Mądrość nie na każdej mapie się przyda, aby z niej skorzystać trzeba rozbudować gildie magów do 4/5 poziomu, a na to nie zawsze jest czas i surowce, lub trafić puszkę z czarami, piramidę. Na mapach można spotkać Smocze Utopie, a w nich nie jest trudno o księgę magii i kapelusz czarodzieja. Można również zdobyć te artefakty na mapie, jak i zwoje z czarami, a do korzystania z czarów udostępnianych przez artefakty i zwoje nie potrzeba mądrości. Bez mądrości możemy też nauczyć się czarów z gildii magów we Wrotach Żywiołów jeżeli w mieście wybudowany jest grall.
Podsumowując: Inteligencja zawsze się przyda, mądrość nie.

 
 
jaggy007 


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 59
Wysłany: 2013-08-19, 20:20   

Skwer napisał/a:
Mądrość nie na każdej mapie się przyda, aby z niej skorzystać trzeba rozbudować gildie magów do 4/5 poziomu, a na to nie zawsze jest czas i surowce, lub trafić puszkę z czarami, piramidę. Na mapach można spotkać Smocze Utopie, a w nich nie jest trudno o księgę magii i kapelusz czarodzieja. Można również zdobyć te artefakty na mapie, jak i zwoje z czarami, a do korzystania z czarów udostępnianych przez artefakty i zwoje nie potrzeba mądrości. Bez mądrości możemy też nauczyć się czarów z gildii magów we Wrotach Żywiołów jeżeli w mieście wybudowany jest grall. Podsumowując: Inteligencja zawsze się przyda, mądrość nie.


na takiej zasadzie to ja mogę powiedzieć, że po co mi inteligencja jak są artefakty na zwiększenie współczynnika wiedzy (np. hełm gromu) albo chociażby wir magii w lochu. Ja prawie zawsze gram na L i XL więc zawsze biorę tyle magii ile wlezie i mądrość a inteligencje omijam, chyba że z doświadczenia losowo nic lepszego nie wskoczy.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2013-08-19, 21:31   

Nie masz limitu many, a limit mądrości jest, poza tym na mapach L i XL już w pierwszych trzech tygodniach możesz uczynić skil mądrości zapychaczem slotu.

 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2013-09-03, 20:58   

Popieram. Inteligencja to jedna z najbardziej uniwersalnych magicznych umiejętności.
Nawet grając wojownikiem często mi się przydawała i nigdy nie uważałem jej za zapychacza slota. Dużo praktyczniejsza od Mądrości i tu nie ma co się spierać.

Ponadto Magia Ziemi i dodatkowo jakaś inna i tu nawet nie ma jakiejś konkretnej, bo każda ma inne atuty i w zależności od miasta będzie dużo zależało, która będzie lepsza. Jednak Magia Ziemi daje największe możliwości taktyczne podczas starć z neutralnymi stworzeniami i to czynią ją najlepszą.

Umiejętności magiczne to nie tylko ofensywa. W walce z przeciwnikiem magicznym dobrym rozwiązaniem jest "Odporność", a jeżeli wzmocnimy to odpowiednimi artefaktami naprawdę wygląda to efektywnie.
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-09-04, 00:19   

Skwer napisał/a:
Bez mądrości możemy też nauczyć się czarów z gildii magów we Wrotach Żywiołów jeżeli w mieście wybudowany jest grall.


Tak było we wcześniejszych wersjach AB i SOD'a, aktualnie nie jest to możliwe i bohater uczy się jedynie czarów adekwatnych do jego poziomu mądrości.
Sprawdziłem to właśnie na HD modzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group