Wojownik, zachowuje się najbardziej agresywnie w stosunku do innych graczy i neutrali - walczy ze wszystkim z czym ma szanse wygrać.
Odkrywca - biega po mapie bohaterami i poza tym robi niewiele więcej.
Budowniczy prawdopodobnie stawia na zdobywanie surowców i złota, aby móc jak najlepiej rozbudować miasto/miasta.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 332 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-08-16, 22:53
yarzapp napisał/a:
SCS napisał/a:
Wiedza poparta jakimś faktem a nie sugestiami.
Ja pierdolę, co jest z Tobą nie tak? To jest wiedza poparta kilkunastoma latami doświadczenia w tej grze, a nie jakimiś sugestiami, ogarnij się.
Te wszystkie lata doświadczeń nie dały Ci nic więcej niż komukolwiek innemu na tym forum, każdy może rzucić ogólnikiem ;
budowniczy - buduje, gra defensywnie
wojownik - stawia na walkę w każdym momencie
odkrywca - eksploruje teren
Tylko to wie dosłownie każdy, w tym nieogarnięty ja, nie jest to wiedza która ma jednego właściciela.
Ale ok, ze mną jest coś nie tak, Ty masz za sobą lata doświadczeń .
Powiedz mi czym różni się rozbudowa zamków przez powyższe trzy archetypy, jakie są różnice w walkach z netrualami oraz innymi AI, która "osobowość" będzie miała największą armię, a która najwyższy lvl postaci.
I jest coś ze mną nie tak, nie wiem tego i nie mam pojęcia jak to rozszyfrować, masz za sobą kilkanaście lat grania zapewne to wiesz, proszę o rzetelną odpowiedź.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 332 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-08-17, 00:58
Jeszcze się obróciłem, i tupnąłem nóżką.
"A może", świetny argument z którym muszę się liczyć.
Krzykliwie szukam odpowiedzi, a jak na razie są tylko dwie strony słowotoku o niczym, oraz udowadnianie ułomności argumentami typu; "Grałem x lat i mam x lat doświadczeń" lub "A może wygra ten bo coś tam, lub tamten bo coś", gdybanie sprawy nie rozwiązuje.
Na ten moment wszyscy wiemy tyle samo, szukałem na ten temat informacji po Angielsku lecz również zostałem z niczym.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 332 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-08-17, 01:34
Co ma losowość do archetypu danej osobowości wpisanej zapewne w kod gry ?
Podpowiem Ci, nic.
Wiem, wiem taki z Ciebie gagatek i chciałeś mi dopiec. Czynnik losowy można brać pod uwagę w momencie rozpoczęcia rozgrywki, a dane o "osobowości" (te o które cały czas drążę) są wpisane w kod gry.
Wiem, wiem taki z Ciebie gagatek i chciałeś mi dopiec. Czynnik losowy można brać pod uwagę w momencie rozpoczęcia rozgrywki, a dane o "osobowości" (te o które cały czas drążę) są wpisane w kod gry.
Ale ta losowość może zaważyć o wszystkim, taki wojownik jak trafi na za silne guardy na początku rozgrywki to się zesra i nic nie zrobi, to samo budowniczy jeśli jego teren będzie ubogi w surowce. Jest to tylko mała podpowiedź jak gra dany gracz a nie gotowy algorytm na to, co zrobi w każdym dniu i jak jego armia będzie wyglądała za dwa miesiące...
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Nie wiem czy ktoś będzie miał informacje wykraczające poza własne obserwacje. W instrukcji nie ma ani słowa nie ma na ten temat, więc pewnie twórcy gry uznali, że wystarczy graczom intuicyjne podejście.
W sumie jakby komuś bardzo zależało, mógłby porobić testy na spreparowanych mapach i udowodnić jakieś hipotezy.
Przykładowo:
Tworzymy mapę ze skrajnie biednym otoczeniem zamku komputera. Jedyne dojście do surowców blokują wysokopoziomowe stwory. Restartujemy grę aż trafi się 'Budowniczy'. Wywalamy naszego boha, puszczamy turę przez n dni. Jeżeli przez ten czas komputer nie zaatakował wartowników (a n jest dostatecznie duże), to można się zastanawiać nad hipotezą, iż pseudokod 'Budowniczego' zawiera coś w rodzaju:
"Jeżeli nie osiągnąłem wystarczającej rozbudowy, to nie podejmuję walki ze stworzeniami o określonej sile."
46. W jaki sposób powiększyć czcionkę ilości danego oddziału, screeny dla porównania (znalezione na forum)
http://img545.imageshack....aterheroes3.jpg http://img683.imageshack....3/warlordsi.jpg
47. Czy warto uczyć herosa mądrości w przypadku gdy używa się głównie czarów typu przyspieszenie, spowolnienie, klątwa, kamienna skóra, tarcza (a więc 1-2 poziomowych)? Czy w takim przypadku nie jest to marnotractwo?
48. Co się stanie gdy mając herosa z nekromancją, mam zajęte wszystkie miejsca w armii, mam dwie grupy szkieletów, jedne ulepszone inne nie. Po walce wskrzeszam szkielety. Który oddział zostanie zasilony nowymi szkieletami? Ulepszony czy nieulepszony?
49. Zauważyłem, że podczas przemieszczania się na terenie bagiennym moje wojska tracą więcej ruchu, dlaczego?
50. Który typ bohaterów lepiej się sprawdza w praktyce, bohaterowie siłowi (mocy?) czy magowie? Jakieś sensowne plusy i minusy obu typów?
51. Ile można mieć maksymalnie many bohaterem?
52. Czy jest sens uczyć bohatera umiejętności inteligencja/mistycyzm skoro ilość many i tak powiększa się wraz z poziomem, a manę można zregenerować w zamku?
53. Która mapa twórców gry jest uznawana za najtrudniejszą do ukończenia i dlaczego?
54. Która mapa twórców gry jest według was najciekawsza? najbardziej wam utknęła w pamięci? którą warto zagrać?
55. Polećcie jakieś mapy stworzone przez twórców gry które nadają się do sensownej i w miarę równej dla obu stron gry multiplayer?
56. j/w polećcie jakieś mapy typu FIX na których warto grać, które nie faworyzują żadnej ze stron?
46. Różnica wersji gry, w polskiej zmienili czcionkę i chyba nie da się przywrócić czcionki z wersji ang
47. To zależy od skilla jakiego możesz wybrać zamiast mądrości, chociaż na dużych mapach mądrość jest potrzebna, bo nie zawsze są księgi magii, a na XL wrota wymiarów czy miejski portal się bardzo przydają.
49. Gdzieś była rozpiska odnośnie kar do punktów ruchu, dla bagna ta kara jest największa
50. Wojownik ogólnie jest lepszy, ma dużo ataku i brony, a do tego dobry wojownik może być dobrym magiem (przede wszystkim masówki, a do tego wystarczy 3 wiedzy i mocy). Mag nie zostanie dobrym wojownikiem, bo nie będzie miał do tego odpowiednich umiejętności (np. płatnerz czy skut. ataku). Do tego na maga wystarczy zwykła kulka przeciwstawienia czy płaszcz blokujący czary 3-5 poziomu
51. 999
52. O ile inteligencje magiem czasem biorę to mistycyzmu nigdy. Inteligencja dla maga jest dobra, bo im więcej many tym więcej czarów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum