Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najlepsza kontra
Autor Wiadomość
Mkill

Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 2
Wysłany: 2012-08-21, 00:24   Najlepsza kontra

Witam. Mam taka prośbę, mógł by ktoś poświęcić chwilę i napisać jakie miasto jest najlepsza kontrą przeciwko innemu miastu i dlaczego? Z góry dziękuje za pomoc.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-21, 10:32   

Nie da się tego jednoznacznie określić, bo to zależy od rozmiaru mapy, umiejętności gracza itd. Mogę Ci najwyżej napisać, co ja bym wziął przeciwko konkretnym miastom:
- bastion - najchętniej brałbym stronga, conf też chyba nie jest złym wyborem.
- stronghold - najlepiej chyba cytka, najbardziej wytrzymała i najlepiej znosi pierwszy wjazd na hejście. Myślę, że dobrym wyborem jest również tower, inferno, bądź nekro.
- cytka - przeciwko czołgom najlepiej brać czołg, czyli inferno, bądź nekro.
- inferno - bastion i zamek, ewentualnie tower.
- zamek - ciężka sprawa, najlepiej wziąć loch chyba, ale można również nekro.
- conflux - zamek chyba jest najlepszym rozwiązaniem, można też oczywiście nekro.
- loch - zamek, albo tower, nekro jak zwykle też sobie poradzi.
- tower - bastion, zamek
- nekro - no z tym jest masakra, ja bym chyba brał inferno, farming przeciwko nekromancji daje jakieś szanse.

Powtórzę, że oczywiście wszystko zależy od mapy i zasad na jakich gracie, jeśli gracie bez ograniczeń dla nekro i confa to te zamki są zdecydowanie mocniejsze od reszty i można je w sumie brać na wszystko.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-08-21, 10:50   

yarzapp napisał/a:
inferno - bastion i zamek, ewentualnie tower

Twierdza robi miazgę z demonów w 2 tury.
yarzapp napisał/a:
Powtórzę, że oczywiście wszystko zależy od mapy i zasad na jakich gracie

Jeśli nie podasz więcej stałych to możemy tylko pogdybać.

 
 
Mkill

Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 2
Wysłany: 2012-08-21, 12:59   

Mapa jeszcze nie wybrana, mapa będzie na gre 2vs2, pewnie jakaś większa żeby gra potrwała trochę czasu
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2012-08-22, 20:53   

Skwer napisał/a:
Twierdza robi miazgę z demonów w 2 tury.
Może dojść do tego, że Strong zjedzie lekko Inferno, ale nie zawsze, bo aby tego dokonać jest potrzebnych wiele różnych czynników.

Temat ciekawy nawet aby ogólnie przybliżyć niektórym graczom jakie miasto jest dobre na jakie i dlaczego.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-22, 22:31   

Temat ten jest bardzo interesujący w świetle zbliżającego się turnieju pc2 L na wohu, gdzie będzie ciekawa formuła, mianowicie w ciągu całego turnieju dany gracz może sobie każde miasto wybrać tylko raz. Więc trzeba będzie wybierać mądrze.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-08-23, 06:11   

Paweł napisał/a:
Może dojść do tego, że Strong zjedzie lekko Inferno, ale nie zawsze, bo aby tego dokonać jest potrzebnych wiele różnych czynników.

Inferno nie może mieć haste i tyle :)
yarzapp napisał/a:
gracz może sobie każde miasto wybrać tylko raz
yarzapp napisał/a:
Temat ten jest bardzo interesujący w świetle zbliżającego się turnieju pc2 L na wohu

Losowe na lamki jest najlepsze :)

[ Dodano: 2012-08-23, 06:48 ]
Jeśli chodzi o PC2L to Ramp chyba najlepszy - łatwe db, dobry start, silna armia.

Ramp - najlepiej wziąć Cytadelę, ale ja pewnie wziąłbym Inferno z uwagi na to, że nie lubię Cytki,
Zamek - każde miasto dobre :) Zamek nie stanowi dużego zagrożenia na PC2. DB lub Aniłoły od 1 mogą to zmienić.
Tower - Inferno, Strong, Bastion.
Strong -Inferno, Cytadela.
Conf - najlepiej Strong, można Inferno, ale trzeba uważać na "szybki wjazd przeciwnika"
Cytka - Mag z Confa lub Inferno
Loch - dobre wszystkie miasta, warto próbować łapać M.Ognia i walić klątwą.
Nekro - jako, że nekro jest dobre na wszystkie miasta to wcześniej go nie uwzględniałem. Inferno.
Inferno - Strong, Cytka lub coś na szybki wjazd.

Kilka Asów zachowam dla siebie, pewnie zagram w tym turnieju i nie mam zamiaru utrudniać sobie roboty.

 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2012-08-23, 09:21   

Na nekro dobry jest conf. Alpy nie mają pola do popisu. W tym turniejv może i ja zagram jak zrobie komputer.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-08-23, 09:58   

Skwer napisał/a:
Inferno nie może mieć haste i tyle :)

Wystarczy, że weźmiesz sobie barba do inferno jak się jakikolwiek trafi.

Xeno napisał/a:
Na nekro dobry jest conf. Alpy nie mają pola do popisu. W tym turniejv może i ja zagram jak zrobie komputer.

Nekro ma być zbanowane w tym turnieju.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2012-08-23, 10:45   

W sumie racja. 2 zamki + 3 na środku i do tego teren necro. Finał by był necro vs necro.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group