Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Zamek (Castle)
Autor Wiadomość
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-22, 02:56   

Można to zrobić dosłownie :-) Forge już w drodze to dlaczego by nie zrobić miasta w stylu westernu? Zawsze by się to dało jego obecność jakoś usprawiedliwić.
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-04-22, 09:04   

w stylu westernu?? czyli wszystkie jednostki strzelające :mrgreen:

 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-22, 20:07   

I Tarnum by nam udowadniał, że western był od zawsze wpisany w serię HoMM :-) i że to po prostu postaci z innego wymiaru, które są pokazane w M&M w którejś tam części

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-23, 03:08   

Podpisuje się pod powyższym postem. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja tak na to patrzę.

Same strzelające? Niekoniecznie. Indianin z tomahawkiem, dyliżans bojowy, kapelusz Johna Wayne'a... wymyśli się jeszcze kilka niestrzelających :lol:
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-24, 15:39   

Indianin z tomahawkiem to ciągle strzelająca jednostka...

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-24, 15:43   

Shakti napisał/a:
Indianin z tomahawkiem to ciągle strzelająca jednostka...

Zalezy ile by tych tomahawkow indianim mial.Jesli jeden to ja bym go nie rzucil,ale walczyl tym tomahawkiem wrecz :-P

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał3103 


Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 2263
Skąd: far away from home
Wysłany: 2008-04-24, 16:04   

Kapitalny pomysł nam razem przyszedł w związku z jednostkami. Wybór. Albo używamy jednostkę jako strzelca albo walczymy wręcz. A każdy wybór obostrzony swoimi plusami i minusami. Przerzucić ten fragment do tematu: "moje wymarzone miasto ;-)
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-24, 21:06   

Albo dobry strzelający, albo walczący w zwarciu. Takie pół na pół już zrobili - beholder, kapłan, tytan - i nie wiadomo co z tym teraz zrobić. Behemot czy hydra jest typowa do zwarcia i świetnie tam działa, podobnie się ma ze strzelcem.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-24, 22:10   

Atos napisał/a:
Kapitalny pomysł nam razem przyszedł w związku z jednostkami. Wybór. Albo używamy jednostkę jako strzelca albo walczymy wręcz. A każdy wybór obostrzony swoimi plusami i minusami. Przerzucić ten fragment do tematu: "moje wymarzone miasto

Shakti napisał/a:
Albo dobry strzelający, albo walczący w zwarciu. Takie pół na pół już zrobili - beholder, kapłan, tytan - i nie wiadomo co z tym teraz zrobić. Behemot czy hydra jest typowa do zwarcia i świetnie tam działa, podobnie się ma ze strzelcem.

Nie pamietam czy czasem w heroes 4 dało sie wybrac lucznikowi czy to bedzie atak wrecz lub na odleglosc.Ciekawa opcja,w wogu mogli ja dodac - choc zaznaczam,ze ta opcja bylaby malo przydatna.( poco atakowac wrecz? oszczednosc strzal ^^?)

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-04-24, 22:28   

W wogu to dodali. Można było np. meduzą petryfikować, tytanem od razu z miecza itp.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-24, 22:31   

Cytat:
W wogu to dodali. Można było np. meduzą petryfikować, tytanem od razu z miecza itp.

Aha,wiec przegapilem troche "mozliwosci WOGA".Ogolnie woga juz dawno na kompie nie mialem (ze 2 lata ?:D)

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-04-27, 14:14   

odbiegliście od tematu... jak przelicza się kroki czempiona na uszkodzenia?

 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-04-27, 14:15   

skwer123 napisał/a:
jak przelicza się kroki czempiona na uszkodzenia?
Slyszalem,ze 1 hex =10% wiecej obrazen,ale ile w tym prawdy to niewiem ;-)

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
sirwer
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-27, 15:00   

Moim zdaniem zamek jest silnym maistem, wszystke jednostki są tam bardzo silne... no może oprócz kuszników
Ostatnio zmieniony przez sirwer 2008-04-30, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2008-04-27, 16:34   

Adolf39 napisał/a:
skwer123 napisał/a:
jak przelicza się kroki czempiona na uszkodzenia?
Slyszalem,ze 1 hex =10% wiecej obrazen,ale ile w tym prawdy to niewiem ;-)

To chyba prawda.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 13
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group