Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Shoty czyli herosi bliżej praktyki
Autor Wiadomość
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-09, 15:40   

To jest gra w WOGu i pierwsza pomoc to jedna z najlepszych specjalności - jeśli nie najlepsza.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-09-09, 17:01   

Bo wskrzesza ;-) ? Nie lubię za to woga ;-) ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-09, 21:40   

Muszę przyznać, że to psuje rozgrywkę. Przegięli z tym wskrzeszaniem.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-09-13, 21:20   

I z kilkoma innymi rzeczami ;-) W ogóle WoG to w 90% przegięcie :-P

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-14, 21:24   

Ale kilka pomysłów fajnych mieli :-P usprawnili herosów, wyeliminowali braki

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-15, 09:28   

Niektóre funkcje WoG'a rzeczywiście mogą wydawać się przegięciem, ale uwierzcie mi, że nim nie są. Po prostu dla twórców jest to hobby, więc starają się jak najwięcej wykombinować bez posiadania kodu źródłowego i tym samym pokazać swoje możliwości. To, że ustawili namiotowi medyka wskrzeszanie, wcale nie znaczy, że "tak musi być". Wszystko da się tam wyłączyć/włączyć i to jest chyba największa zaleta WoG'a. Nie przekonałem Cię Eaglevcl?
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-17, 01:26   

Świeżo po mapie:
http://img237.imageshack....205/herolf9.jpg

I największa bitwa tej mapy:
http://img237.imageshack....eztytuu1yv7.jpg

Mapa dostępna tu:
http://www.morganghost.republika.pl/ap.h3m

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-22, 22:50   

Dałbym łuczników badziej do środka, a anioła na skraj. Po co Ci balistyka?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-23, 04:24   

Po co mi balistyka? Żeby grala wykopać.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-23, 11:46   

Widoocznie jesteś inteligentniejszy ode mnie. Nie rozumiem.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-23, 14:19   

No a po co się bierze balistykę? To chyba oczywiste, a ty się jeszcze pytasz po co mi balistyka...

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-23, 22:30   

A czegoś lepszego nie było?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-24, 01:18   

Ciężko wybrać jak się dostaje do wyboru dwie niezbyt dobre umiejętności. Stworzyć idealnego bohatera bez ingerencji w engine gry nie da się. Dlatego dziwią mnie Twoje komentarze co do umiejętności.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-24, 14:03   

Ja nie mam z tym problemu, a w żaden engine nie ingeruję. 9/10 gier mam takiego herosa jakiego chcę. Jakoś nie mam z tym problemu. Ciebie mogą dziwić moje komentarze, mnie twoje wybory - dlatego piszę.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-09-28, 15:57   

Nowa mapa i dwaj nowi bohaterowie:

Mapa:
www.morganghost.republika.pl/DesafioFinal.h3m

Bohaterowie:
http://img219.imageshack....76043381tr8.jpg
http://img406.imageshack....70119292np4.jpg

Od razu celem wyjaśnienia dla pana Shakti: Na mapie pełno zamków, dlatego balistyka się przydała. Na umiejętności drugiego bohatera nie miałem wpływu, ponieważ znalazłem go w więzieniu z wszystkimi umiejętnościami na poziomie podstawowym.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 26
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group