Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-05, 15:20
Tak mi się zdaje, że albo nie miałeś jeszcze prawdopodobieństwa na matematyce, albo nie uważałeś na lekcjach
Jeżeli masz takie duże szanse i mimo to nie masz magii, to albo ją odrzuciłeś albo w następnej grze będziesz miał dwa razy większe szanse na czary - grając magiem proponuję wtedy wybrać jakąś magię, a nie np. balistykę. Przy trzech jednostkach strzelających i dwu latających nie jest ona bardzo potrzebna. Pisałeś, że odległości między miastami były ogromne, więc miast było mało - kolejny powód do odrzucenia balistyki.
Przy trzech jednostkach strzelających i dwu latających nie jest ona bardzo potrzebna
Nie sądzę. Gremlin nie nadaje się do oblegania miast, chyba że jest ich z 2000. Gargulec jako drugopoziomowa jednostka raczej uzupełnia pozostałe podczas ataku, niż miałby służyć do szturmowania miasta. Skoprena i Golem to podstawa szturmu, ale trza im otworzyć bramę, czy zrobić dziurke w murku. Poza tym nie sądzę również, aby balistyka była zbyteczna jedynie z powodu tego iż mamy 3 jednostki strzelające i 2 latające, możemy bowiem trafić na naprawde uforyfikowany zamek.
Cytat:
Pisałeś, że odległości między miastami były ogromne, więc miast było mało - kolejny powód do odrzucenia balistyki.
A skąd wiedziałem, że odległości między miastami są ogromne na początku mapy? Zanim się odsłoni wystarczającą część mapy, aby co nieco wiedzieć o okolicach, nasz bohater nauczy się już sporo
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-06, 11:15
Odnośnie prawdopodobieństwa - trefna ta strona. Nekromancję można mieć tylko nekromantą, a tam jest napisane, że inni bohaterzy też mogą. Nie wiem więc, czy z resztą specjalności też nie jest pokopane.
Balistyka byłaby bardziej użyteczna, gdy miałbyś mniej strzelających i latających jednostek - chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Balistyka jest użyteczna tylko przy szturmowaniu miast, ile ich było w twojej rozgrywce? Czary powietrza mógłbyś rzucać kilka razy na turę - ergo - lepsze czary.
Gdy trafisz na ufortyfikowany zamek, to powinieneś mieć już sporo wojska - logiczne chyba.
Balistykę wziąłeś jako szóstą - to miałeś już odsłonięte trochę mapy - przynajmniej powinieneś. Widziałeś też, że ani przeciwnik, ani Ty nie macie zapewne nawet drugiego miasta - stąd mogłeś wiedzieć, że jest mało miast na mapie.
Odnośnie prawdopodobieństwa - trefna ta strona. Nekromancję można mieć tylko nekromantą, a tam jest napisane, że inni bohaterzy też mogą. Nie wiem więc, czy z resztą specjalności też nie jest pokopane.
Raz mi sie trafiło, że miałem do wyboru nekromancje jakimś innym bohaterem niż z nekro Więc ziarnko prawdy w tym jest.
Co do strony, zdaje mi się, że tamte dane są z nieistniejącej już oficjalnej strony 3do, w końcu ktoś sobie tego nie wymyślił, a strona nie jest byle jakąś.
Cytat:
Gdy trafisz na ufortyfikowany zamek, to powinieneś mieć już sporo wojska - logiczne chyba.
No czasem plansza jest ustawiona tak, że mamy do czynienia z silniejszym przeciwnikiem.
Cytat:
Widziałeś też, że ani przeciwnik, ani Ty nie macie zapewne nawet drugiego miasta - stąd mogłeś wiedzieć, że jest mało miast na mapie.
Wszystko zależy od twórcy, a przeciwników było z 6, więc 6 miast na pewno.
Cytat:
Balistyka byłaby bardziej użyteczna, gdy miałbyś mniej strzelających i latających jednostek - chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego.
A jeśli poniesie się straty w jednostkach latających i strzelających i trzeba będzie uzupełnić armie z innych zamków? Trzeba być zabezpieczonym
Wiek: 29 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 99 Skąd: MIASTKO
Wysłany: 2007-09-06, 15:21
Dzięki aha bo wciskałem cały czas prt scr sysrq i nie wiedziałem co dalej.
To tera ja się pokażę na mapie przełęcz smoka
http://img208.imageshack....beztytuuwg5.png
i tam jest 41 mocy bo u mnie pokazuje 4 i zamazane 1.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-06, 20:18
Pokaż jeszcze dowódcę, giermka, dodatkowe specjalności - jeśli masz. Czy na tej mapie jest dużo wody? Dlaczego ten heros?
Masz 41 mocy, talent magiczny, alchemika i nosisz płaszcz odporności?!
po co nosisz elementy statuy legionów? załóż +1 szczęście.
Nie szkoda Ci slota na naukę?
-żadnego skilla typu atak/płatnerstwo musisz sobie zdać sprawę że przy dużej ilości armii to Solmyr a nawet 4k implo nie daje prawie nic... bo wojak będzie zadawać ci z kilka k a ty mu po 700+ może 1k xD
-poco inteligencja... a propos studni... miejski portal pod koniec ruchu i tyle...
-DO CZEGO CI PIERWSZA POMOC o_O ? To takie badziewne... nie lepszy atak xD ? Magia jakaś?
-odkrywanie dużo lepsze od finansów
-rozumiem że gremlinów mogłeś nie brać specjalnie ale masz 2x inferno o_O i może coś jeszcze... diabły powstrzymują kontrę przydają sie bardzo no i szybsze od tytanów ^^ może i dla buffa ale buffy już lepiej magiem puszczać
-chciałem pochwalić za niegranie dyplomatami ale twój 2 char to dyplomata...
-Nie wiem jaka to mapa ani na jakim poziomie trudności grałeś ale skoro masz tyle monsterów to dlaczego tak mało artefaktów!!
-Nie umieszczałbym golema na środku bo jeszcze podczas walki trafi ci się przeszkoda terenowa i nie dojdziesz nim na slowie [jak ci wojak go walnie to żegnaj magu ] albo koło maga... bo tam są same szybkie jednostki które odlecą więc zostanie on niekryty ^^
TO chyba tyle na razie
PS: Wszystkie błędy poprawię za jakieś 2h
Pozwól, że Cię wyręczę
Tarnum
Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum