Wysłany: 2011-09-11, 15:57 Miasto z najlepszą (i najgorszą) gildią magów
W którym mieście układ czarów w gildii jest najbardziej przydatny? Jak wiemy, różne miasta mają różne szanse na wylosowanie poszczególnych zaklęć, np. w Nekropolii nie ma nigdy wskrzeszenia, a w Bastionie chyba nie trafia się inferno. Ktoś może zna szczegóły i jest w stanie powiedzieć, która frakcja wypada pod tym względem najlepiej, a w której trzeba się przygotować na niezbyt przydatne zaklęcia?
Forteca - Magia Powietrza
Nekropolia - Magia Ziemi
Loch - Ogien, Ziemia
Zamek - Woda
Inferno - Ogien
Wrota - szanse na wszystkie czary sa rowne
Twierdza - Woda rzadko
Cytadela - Woda>Ziemia>Powietrze>Ogien
Bastion - razdko Ogien, czesto Ziemia, Woda
Podane przeze mnie informacje pochodza wylacznie z moich obserwacji. Wypisalem Magie z ktorych czrary maja najwieksze szanse na wylosowanie sie w danym miescie.
disklajmer: pisząc "wypada" - mam na myśli, że "czar wypada z puli potencjalnych czarów".
Conflux nigdy nie dostanie armageddonu. podobnie bastion, który nie doostnaie też klątwy czy żądzy krwi. Ale bastionowi wypada najgorszy (moim zdaniem) czar piątego poziomu - sacrifice - oraz przywołanie żywiołaków ognia i powietrza - w efekcie większa szansa na coś fajnego - implozję/latanie/dimension door.
W Tower zablokowane są armageddon, żywiołaki ognia, żądza krwi i sacrifice, ale jest klątwa.
W Fortess (bazyliszki) nie dostaniesz klątwy i antyżywiołu ziemi, ale za to wypada badziewne "disguise", którego też nie uświadczysz
W Infernie nie dostaniesz magii lodu - ice bolt, frost ring, magii świętej - bless i prayer (co logiczne zresztą) i nie dostaniesz magicznego lustra i przywołania żywiołów powietrza i wody. jest armageddon ale za często chyba wypada to badziewne "sacrifice" - albo ja zawsze miałem pecha :P
Stronghold (behemoty) nie mają blokad na czary inne niż fala śmierci czy animate dead, ale to norma u nie-nekropolii
Nekropolii wypada też badziewna "hipnoza".
Dungeon ma fajną magię bo może dostać i błogosławieństwo i klątwę, a wypadają tylko modlitwa i żywiołaki powietrza - ostatecznie siedzą pod ziemią i trochę tego powietrza mają mało.
Ostatnio zmieniony przez Bron 2011-09-12, 10:51, w całości zmieniany 2 razy
ale za to wypada badziewne "disguise", którego też nie uświadczysz
To uświadczysz czy nie?
Bron napisał/a:
Ale bastionowi wypada najgorszy (moim zdaniem) czar piątego poziomu - sacrifice - oraz przywołanie żywiołaków ognia i powietrza - w efekcie większa szansa na coś fajnego - implozję/latanie/dimension door.
Najgorszy czar ale większa szansa na coś fajnego? Gubisz się
Cytat:
W twierdzy
Bron napisał/a:
Stronghold (behemoty)
Stronghold to właśnie twierdza... Pisz w jednym języku bo ciężko Cię rozczytać nieraz.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Chłopie, pisząc "wypada" mam na myśli że go nie ma, bo wypada z potencjalnej puli tych czarów, czyli wylosuje się coś innego. Fakt, mogłem użyć lepszego czasownika.
I tak, skoro 3 słabe czary wypadają, to logicznie czar piątego poziomu będzie losowany z mniejszej puli - więc większa szansa że wylosujesz coś fajnego, nie?
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-12, 12:27
Czemu ofiarę uważasz za słaby czar?
Jest o wiele skuteczniejszy od wskrzeszenia, przy małej mocy można wskrzesić dużą ilość jednostek pod warunkiem, że ma się dużo mięsa, może to przeciwnika bardzo zaskoczyć w kluczowym momencie walki, szczególnie w infernie, znany motyw, czarty wskrzeszają przykładowo 40 demonów, po czym rzeczone 40 demonów poświęcasz w ofierze, żeby wskrzesić 10 arcydiabłów, a pod koniec walki takie 10 arcydiabłów, ze względu na szybkość i powstrzymywanie kontry często bywa kluczowe. Dlatego właśnie dobrze, że akurat w infernie ten czar pojawia się często.
Dla odmiany bez sensu jest to, że nekropolia ma szanse na wskrzeszenie, niezbyt wprawdzie dużą, ale się zdarza, na normalnej mapce to jeszcze pół biedy, bo zwykle ma się w armii jakieś anioły, czy wywerny, ale na takiej arenie jest kompletnie bezużyteczna.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Dla odmiany bez sensu jest to, że nekropolia ma szanse na wskrzeszenie, niezbyt wprawdzie dużą, ale się zdarza, na normalnej mapce to jeszcze pół biedy, bo zwykle ma się w armii jakieś anioły, czy wywerny, ale na takiej arenie jest kompletnie bezużyteczna.
Niemożliwe. W edytorze map wstaw sobie nekropolię i zobacz do "properties" i "spells" i zobaczysz, że na 4 poziomie prayer i resurrection NIE MOGĄ się wylosować :p
Jeśli ci się trafiło wskrzeszenie w nekropolii to musiałeś grać na mapie, gdzie ktoś tak ustawił w edytorze map. Ale wtedy wypadnie NA PEWNO i w każdej sytuacji :P
(jak widać "resurrection" jest nieaktywne i nie da się go zaznaczyć w kolumnie że "może się pojawić". natomiast jeśli chcemy ustalić, żeby jakieś 2 czary pojawiły się na pewno, to wtedy można zaznaczyć w kolumnie po prawej)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum