Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Podziemna wyspa (2vs2)
Autor Wiadomość
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-21, 23:02   Podziemna wyspa (2vs2)

Przedstawiam Wam mojego fixa, którego stworzyłem do gry 2vs2. Gracze mają na nim spore pole do popisu, na pierwszy rzut oka strategii jest kilka, ale wszystkie wymagają ścisłej współpracy w parze. W podziemiach znajduje się wyspa na której jest silnie strzeżony tower z Graalem i przyrostem tytanów +8 na tydzień (dodatkowy event +5), gildią magów z implozją, armageddonem i town portalem (jedyna opcja, żeby ten czar zdobyć, zablokowane DD, Fly, TP, skrzydła anioła, księga ziemi, powietrza, oraz czapka do czarów 5lvl), ponadto nie można stawiać żadnych siedlisk w tym mieście (tylko tytany i basta). Obok na wyspie znajduje się dwell baśniowych smoków strzeżony przez 12 tytanów (ta walka to raczej formalność, jak już ktoś tam dotrze). W nadziemiach w centrum mapy znajduje się mocny hirek do uwolnienia oraz dwell kryształowych smoków, wokół środka są 4 utopie (każda pod teleportem wychodzącym od danego gracza). Każdy ma startową strefę w której może się nieco naexpić i zdobyć trochę kasy, po czym wbić do podziemi, gdzie każdy ma po 6 ważkarni, 3 konserwy, puchę z 40 sharpami, dwie puchy po 50 nomadów, dwell 7 lvla i parę podobnych bajerów. Myślę, że czołowi gracze kończyli by rozgrywkę w 3-4 tygodniu, natomiast gracze mniej doświadczeni mogą długo męczyć mapkę (czeka nas tam dużo ciężkich bitew).

Jakby ktoś przetestował i zauważył jakieś uchybienie/defekt, proszę pisać.

Have fun.

[ Dodano: 2011-01-22, 16:34 ]
Nowa wersja 1.1 z poprawkami (dodany zawsze 2lvl prebuilt, nazwy miast i 3 kupki złota brakujące na pustyni przy jednej kopalni)

Podziemna_wyspa.h3m
Podziemna wyspa by yarzapp wersja 1.1
Pobierz Plik ściągnięto 727 raz(y) 26,79 KB

Podziemna_wyspa.h3m
Podziemna wyspa by yarzapp
Pobierz Plik ściągnięto 594 raz(y) 26,75 KB



Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group