Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 332 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2013-04-19, 13:05
W sumie można to wykonać z każdymi artami nie muszą być to akurat zmiany z butów szybkości na statowe.
Nie wiem czy wszyscy wiedzą, ale od pewnej wersji HD moda istnieje możliwość zapisania danego stroju pod daną cyfrę (zupełnie jak szybka zmiana broni w Diablo II). Wchodzimy w postać i naciskamy Ctrl + 1, następnie zakładamy artefakty od ruchu o naciskamy Ctrl + 2, teraz na oknie przygody pod 1 mamy strój bojowy, a pod 2 mamy strój logistyczny, automatyczna zmiana artów bez wchodzenia do menu postaci.
Oczywiście może mieć to wiele innych zastosowań, jak arty odporności na czary, kule osłabienia bądź arty do szybkości.
Przecież to obojętne, w którą stronę... podałem tylko przykład.
Bardzo przydatna sztuczka, nieraz co turę musiałem tracić czas na tą robotę U mnie niestety nie działa w pełni, można zapisać tylko 1 układ, ale i tak fajny bajer
Gdzieś, kiedyś, ktoś na tym forum opisywał pewien trick na multiplayerze polegający na zabraniu surowców innemu graczowi(bodajże podczas jego tury?), chce zrobić coś podobnego dla beki dla kumpla, ktoś może mnie oświecić jak to zrobić? ;)
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 39
Wysłany: 2013-09-01, 16:39
Taka ciekawostka dotycząca mapy przygody: gdy użyjemy spaceru po wodzie(lub odpowiedniego artefaktu) i natrafiamy na zdarzenie w którym zostajemy atakowani na wodzie to wyskakuje błąd i gra sama się wyłącza :D
Kontynuując Twoją informację: Jeśli będzie to zwykłe zdarzenie, np. z samym tekstem to będziemy mieli możliwość kliknięcia klepsydry i skończenia tury... na wodzie. Kolejną turę zaczniemy stojąc na wodzie bez możliwości ruchu, chyba, że rzucimy Wrota wymiarów, lot, spacer po wodzie :)
Nie wiem czy było, ale mając pojedynczą jednostkę każdego poziomu, wersję H3 bez patcha i brak wizji u przeciwnika, możemy sprawić, że podejście takim bohaterem pod jego zamek spowoduje powrót wroga do zamku, bo pomyśli, że atakujemy go naszym głównym herosem.
Przyczyna jest prosta: W tej wersji H3 po kliknięciu na wrogiego bohatera pokazują nam się wyłącznie obrazki jednostek, bez przybliżonej liczby, więc wróg pomyśli, że jeśli nasz heros ma wszystkie jednostki to jest najlepszy.
Czy mógłby proszę jakiś dobry duszek wrzucić dla mnie plik strategija.pdf z wypisanymi wszystkimi niuansami? Ten przygotowany przez międzynarodowe community? Wiecznie nie mogę tego znaleźć, a byłbym bardzo wdzięczny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum