Wysłany: 2010-11-24, 18:29 Zamek na mape S, 80% Multiplayer 1vs1
Cześć.
Tak jak w temacie.
Jaki polecacie zamek na mape S, poziom trudności 80%.
Gram multiplayer z jedną osobą najczęściej.
Gra ona zazwyczaj magiczną postacią.
np. Lochy- Deemer
i to tyle
zadnych zabronień sobie nie robimy typu, ze dyplomacji nie mozna czy nekro
czyli wszystko dozwolone i jak wyzej pisałem
on najpierw buduje kapitol i potem jednostki dopiero
chyba wyczerpałem temat do pytania
aha jeszcze jedno, a jak bede grał z dwoma graczami na S i 80%?
jeden mag zazwyczaj a drugi jeszcze nie wiem
Craga wziąłbym na mapy typu L, czy XL. Na mniejszych mapach jego specjalności nie da się wykorzystać w stu procentach. Jeśli miałbyś już grać Twierdzą, to lepiej by było, gdybyś wziął któregoś z tych bohaterów:
-Tyraxor
-Jabarkas
-Dessa
-Gretchin(dużo goblinów na start)
Umiejętności/Specjalności tych bohaterów o wiele bardziej Ci się przydadzą na małej mapie.
To też dobry wybór, lecz możesz też wybrać Kyrre(do koloru, do wyboru), gdyż jest specem od logistyki, tak więc daleko zajdzie(tak samo, jak Dessa z Twierdzy). Ivor dodaje kopa elfom, więc on także nie jest złym wyborem ;).
Na eSce to przecież można zaatakować w 3-4 dniu, skille typu logistyka, odkrywanie, dyplomacja, nekromancja itp. są bezwartościowe. Najlepszy wybór to lochy i shakti albo forteca i solmyr. Od razu rozbuduj się na maxa w wojsko, nie idź w kapitol.
Można, ale nie zawsze, np. gdy są bardzo mocni strażnicy.
Szablonów z tak mocnymi guardami na S prawie w ogóle nie ma. Poza tym, jaki jest sens logi, jeśli trzeba objechać 2 strefy mieszczące się na 1 ekranie?
Zadar napisał/a:
I najpierw całe wojsko, a dopiero potem kapitol?
Nie mam kasy wtedy na rekrutacje wojska.
Nie ma za dużo kopalni złota na S-ce.
Atakuj od razu, w pierwszym tygodniu. Nie czekaj na nic. Zabierz wojsko od hirków z karczmy i ulepsz trogi.
Biorę Shatki.
Rekrutuje dodatkowego, jednego hirka do farmienia.
Farmie (obiema postaciami) na początku jakieś kopalnie, które nie są bronione.
Buduje harpie, beholdery, medusy i minotaury, ulepszam trogi w 5 dniu
zajmuje to 5 dni.
Ruszam od razu na wroga.
Tylko, że on będzie siedział w zamku, będzie miał łuczników na wieżyczkach, czar jakiś (błyskawica, deszcz meteorytów itp.) do tego jakieś jednostki strzelające pewnie.
Harpie wlecą do środka, beholdery i medusy będa strzelać z daleka, a reszta (troglodyci i minotaury) będą czekać przed wejściem.
Mam nadzieję, że mur zostanie na tyle szybko zniszczony, że zdążę wejść.
Taka moja taktyka.
Edit:
A jeszcze pytanie, jak ustawić gre, żeby było dla mnie jak najlepiej?
Water content jest chyba i tam jest none, normal i islands. To co wybrać najlepiej, jak chce szybko atakować?
I jeszcze moc potworów jaką dać? Daje najsłabsza, nie wiem czy dobrze?
W pierwszym dniu ulepsz trogi, wykup wszystko co się da, zabierz wojsko z hirków w karczmie i od razu szukaj go, zanim zbuduje jakieś fortyfikacje. Na S powinieneś dopaść go w max 3 dni. Co prawda będzie miał ten swój deszcz, czy coś tam, ale to tylko 1 czar - na więcej nie będzie miał many. Wodę ustaw na brak, siłę potworów jak chcesz. W każdym razie większość stworków pomiędzy strefami jest do ubicia od pierwszego dnia.
Biorę Shatki.
Rekrutuje dodatkowego, jednego hirka do farmienia.
Farmie (obiema postaciami) na początku jakieś kopalnie, które nie są bronione.
Shakti nie jeździsz w żadne miejsca, które nie dadzą Ci znaczynch korzyści (może np. zajechać po drodze do takich miejsc jak kamień doświadczenia, kamienna wieża, obóż najemników etc. ale nie warto tracić na to dużo czasu). Na pewno nie jeździj shaktim po kopalniach
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum