Wysłany: 2010-11-12, 18:48 Mapy wzorowane na tych z h3
Chciałbym się dowiedzieć czy znacie takie mapki, które by konstrukcja przypominały te oryginalne, chodzi o to, że wszystkie te zewnętrzne jakie widziałem były albo symetryczne albo łyse, albo obładowane wszystkim co się da, a wydaje mi się że na pewno gdzieś powinny normalne mapy pokroju "odwrotu mnichów" czy carpe diem".
Ostatnio zmieniony przez Paweł 2010-11-18, 07:53, w całości zmieniany 1 raz
Nie przesadzajmy, chciałem właśnie poszukać czegoś ciekawego co by przypominało estetycznie i ciekawością te mapki z oryginału jednak aby taka wykonać trzeba sporo cierpliwości. Najgorsze, że wszystkie jakie widziałem nawet te zadbane są paskudnie przekombinowane.
1. Nazwę tematu można by poprawić, powinno być "mapy wzorowane na tych z h3". (choć brzmi to dziwnie )
2. Może to Cię zainteresuje, mam nadzieję, że nie uznasz tej mapy za "przekombinowaną", bo jest genialna http://www.heroes3.eu/forum/viewtopic.php?t=1104
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Nie przesadzajmy, chciałem właśnie poszukać czegoś ciekawego co by przypominało estetycznie i ciekawością te mapki z oryginału jednak aby taka wykonać trzeba sporo cierpliwości. Najgorsze, że wszystkie jakie widziałem nawet te zadbane są paskudnie przekombinowane.
Wiesz według mnie mapy tworzone przez graczy są znacznie lepsze i bardziej pomysłowe.
Problem w tego typu mapkach polega na tym że komputer nic nie jest wstanie zrobić wszędzie są pułapki gdzie straci bohaterów lub armie, po za tym to żadna filozofia dostać się jak najszybciej gdzieś gdzie jest dużo skarbów lub wojska siódmego poziomu i rekrutować ich po 15. Ja bym wolał już takie m-ki lub l-ki w których każdy ruch każdy dzień decyduje o tym czy wygrasz czy też nie.
Problem w tego typu mapkach polega na tym że komputer nic nie jest wstanie zrobić wszędzie są pułapki gdzie straci bohaterów lub armie, po za tym to żadna filozofia dostać się jak najszybciej gdzieś gdzie jest dużo skarbów lub wojska siódmego poziomu i rekrutować ich po 15. Ja bym wolał już takie m-ki lub l-ki w których każdy ruch każdy dzień decyduje o tym czy wygrasz czy też nie.
Zagraj sobie w tą mapę najpierw. Wojska występują w setkach, ale komp ma tyle samo (a nawet więcej) + mocniejszych hirków. Czasem trzeba się mocno nakombinować, żeby przejść dalej. Ponadto masz limit czasu - 15 miesięcy. Właśnie tam każda walka decyduje o tym, czy wygrasz, czy nie, bo musisz jechać prawie bez strat całą grę.
Oczywiście najpierw spróbuj przejść Unleashing the Bloodthirsty :)
Najpierw sprawdzaj, a potem pisz
Jak wg. Ciebie ta jest za łatwa, to zagraj Unleashing the Bloodthirsty v2
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-13, 12:14
Tilogour napisał/a:
Unleashing the Bloodthirsty
Rzucanie komuś, kto do tej pory grał głównie na oryginalnych mapach, tej mapy może go skutecznie zniechęcić do sięgania po mapki fanów.
Spójrz tu: http://darkwarez.pl/forum...ighlight=heroes
I poszukaj wśród tej sterty - na pewno coś tam znajdziesz.
Właśnie o to chodzi że dla mnie najlepszy jest początek kiedy ma się kilka słabych jednostek i wykorzystując ich najdrobniejszą przewagę stara się wygrać z silniejszymi i podbijać pierwsze zamki (często denerwując się, że kradną mój własny). Dlatego niepotrzebnie zbiliśmy z tematu bo te wielkie mapki są zupełnie nie dla mnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum