Zamek przy rozbudowie na małych mapach jest słaby,ale pozostałe miasta słabsze
Wniosek:należy poćwiczyc czytanie ze zrozumieniem
Nie lubię nadużywać przekleństw, więc tego nie skomentuję. No dobra, dwa zdania: 1. W takiej np. twierdzy można zbudować 1-5, 7 z zamkiem/ew. przy braku drewna 1-3,5,7 z zamkiem... rzeczywiście, bardzo słabo idzie tam rozbudowa... 2. Powaliłeś mnie wielką ilością i jakością argumentów rzeczowych i logicznych, których użyłeś
Amitamaru napisał/a:
80 Demonów w 3 tygodniu to jest ta słabość...
Amitamaru, daj już sobie spokój. Chyba nie ma po co dyskutować z tym gościem, ponieważ jakoś nie lubi podawać argumentów (trudno uznać za argumenty teksty w stylu "ale inne i tak są słabsze" - ach, gdzie się podziały konkrety ), a poza tym nie zna się na grze i nie umie czytać. Nie potrafi też przyznać się do błędu - szkoda na niego czasu...
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Rowniez uwazam, ze przesadzasz, przynajmniej jezeli chodzi o slabosc jednostek. Wezmy na przyklad championow, spory ruch i wytrzymalosc, albo Krzyzowcow, ktore uderzaja dwa razy, albo gryfy z kontratakiem, kusznicy jako mieso armatnie, a pikinierzy w wiekszej ilosci do obrony np. Co do aniolow i ceny to nie sa az tak drodzy jak sie wydaje. Tytan np kosztuje tyle samo i jeszcze klejnoty, a czarny smok 4000 i siarka. No i Arch ma bardzo fajna moim zdaniem umiejetnosc wskrzeszania. Moze rzeczywiscie na malych mapach zamek nie jest taki rewelacyjny, tego nie wiem, nie lubie malych mapek.
Rowniez uwazam, ze przesadzasz, przynajmniej jezeli chodzi o slabosc jednostek. Wezmy na przyklad championow, spory ruch i wytrzymalosc, albo Krzyzowcow, ktore uderzaja dwa razy, albo gryfy z kontratakiem,
Udowodnij mi, że w którymkolwiek miejscu napisałem, iż wymienione jednostki są słabe.
Wcale nie kwestionuję ich siły - ich wadami są głównie: wysoka cena (właściwie wszystkie), konieczność posiadania b. dużej ilości drewna, aby zbudować ich siedlisko (czempioni), przeciętny speed (krzyżowcy). Nigdy natomiast nie twierdziłem, że jednostki te są słabe.
Fliniu napisał/a:
Co do aniolow i ceny to nie sa az tak drodzy jak sie wydaje. Tytan np kosztuje tyle samo i jeszcze klejnoty
Przywoływanie tutaj tytanów jest trochę bez sensu, ponieważ:
1. Tytani są klasycznym przykładem kiepskiego stosunku jakości do ceny - pod tym względem chyba nie ma gorszej jednostki (możnaby się zastanowić nad dżinami i arcydiabłami);
2. W którejś tam wersji poprawiono koszt archanioła i wynosił on w tym przypadku 5000 złota i 3 klejnoty;
3. "Podstawowa wersja" tytanów, czyli giganci, jest łatwiejsza do "zbudowania" niż anioły, więc na dużych mapach i tak będzie więcej tytanów (podczas, gdy na małych mapach zwykle nie będzie ani jednych, ani drugich);
4. W fortecy mamy chociaż magazyn zasobów, który daje klejnoty - w zamku do wybudowania archaniołów potrzeba dużych ilości wielu surowców.
5. Porównaj cenę i szybkość budowy/rekrutacji siedliska i samych archaniołów z cenami w takiej np. twierdzy, gdzie behemoty można mieć w 1 tygodniu. Znalazłeś jedną jednostkę "zamkową" pod tym względem gorszą i doszedłeś do wniosku, że nie jest źle. Aby mieć prawdziwy obraz sytuacji, porównaj pod tym kątem wszystkie stwory 7 poziomu.
Co do czarnych smoków, kosztują one mniej (w złocie) niż archanioły, a do tego magazyn zasobów zmniejsza problemy z siarką. Przy tym czarne smoki nie są wiele gorsze - mogą zaatakować dwie jednostki naraz, mają odporność na wszystkie zaklęcia (wiem, to działa w obydwie strony, ale zawsze jest lepsze niż odporność złotych smoków), większą wytrzymałość. Na małych mapkach w ogóle nie ma archaniołów (chyba, że na bardzo specyficznych, ja tam gram na losowych ), poza tym ceny są zabójcze. Do tego dochodzi jeszcze problem z bohaterami, którzy w większości są kiepscy.
EDIT: Wybaczcie, że nadużywam różnych form czasownika "być", ale ostatnimi czasy zrobiłem się leniwy
EDIT2: Nie wyspałem się dzisiaj i wyszłaby głupota, dobrze, że jej nie widzieliście...
Akolita napisał/a:
inferno gra się dość słabo na małych mapach
80 Demonów w 3 tygodniu to jest ta słabość...
mała to jest S wiec ja nie wiem czy będziesz miał tych demonów ze 30, a jak kupisz resztę jednostek to będziesz całkiem kozak
Gandalf napisał/a:
1. W takiej np. twierdzy można zbudować 1-5, 7 z zamkiem/ew. przy braku drewna
coś Ci się pomyliło - musisz zebrać co najmniej zebrać ze 15 przy założeniu że wilczych już postawionych masz, a postawienie 1-3 (1-2 ulp), 5,7 + zamek jest gorsze niż w zamku czempiony + zamek i reszta
Na średnio bogatej mapie (PC2M) da się postawić Anioły w pierwszym tygodniu, lecz tylko w wyjątkowych sytuacjach i to bez Zamku. Należy jednak podkreślić fakt, że jeżeli na początku drugiego tygodnia będziemy mieli jednego Anioła to będziemy mogli przebić się wszędzie. Taka sytuacja zdarza się jednak zbyt rzadko, aby można było się na niej opierać.
Główną siłą Zamku są Kawalerzyści, których stawiamy w pierwszym tygodniu z zamkiem, w następnym tygodniu pierwszego dnia ulepszamy je do Czempionów i wykupujemy je wszystkie sześć i bierzemy porozdzielane pojedynczo do bohatera- wtedy cała mapa stoi otworem. Nazbieramy tyle środków, że rozbudujemy miasto tak, aby wszystkie poziomy 1-6 były postawione i ulepszone, następnie trzeba je tylko wykupić i mamy bardzo potężną armię, którą zatrzymać będzie trudno.
Jedną z dwóch wad tego miasta jest to, że dysputuje bohaterami z najniższej pułki, a to boli, ponieważ oczy mnie bolą jak np. na 15 lvl widzę umiejętności i podstawowe współczynniki rycerza. Jest jednak na to rada, trzeba złapać szybko w karczmie jakiegoś bohatera i są praktycznie najwyższe szanse, że będzie lepszy od tej miernoty. Drugą przeszkodą jak zauważyliście są zbyt wygórowane ceny.
coś Ci się pomyliło - musisz zebrać co najmniej zebrać ze 15 przy założeniu że wilczych już postawionych masz, a postawienie 1-3 (1-2 ulp), 5,7 + zamek jest gorsze niż w zamku czempiony + zamek i reszta
Chodziło mi o to, że w twierdzy można w 1 tygodniu mieć siedliska poziomów 1-5,7 lub 1-3,5,7 - nie o to, że w ciągu pierwszych 5 dni da się postawić wszystkie siedliska do 7 poziomu włącznie - to oczywiście nie jest możliwe -cyklopów nie da rady postawić w 1 tyg. (chyba, że trafimy na duże ilości kryształu i postawimy cyklopy zamiast behemotów, ale moim zdaniem to skrajna głupota) . A "czempiony + zamek i reszta" to raczej odległa perspektywa, ponieważ z tego, co pamiętam, do zbudowania areny walk potrzebna jest stajnia. Aby to się udało, trzeba mieć chyba od początku zbudowany 2 poziom i jeszcze trafić na sporą ilość drewna.
EDIT: Ach, już widzę o co Ci chodziło. Wybacz, ale wczoraj byłem zupełnie nieprzytomny. Jeśli chodzi o drewno, twierdza potrzebuje i tak znacznie mniej, niż zamek (swoją drogą, nie pamiętam, czy rzeczywiście napisałem "przy małej ilości drewna", chyba zwróciłem tylko uwagę na duże uzależnienie rozwoju Zamku od tego surowca, a o twierdzy pisałem jako o przykładzie miasta szybkiego w rozbudowie), nawet jeśli uprzemy się przy stawianiu ogrów w 1 tyg. (zwykle nawet o tym nie myślę, jeśli nie postawię wcześniej behemotów z zamkiem) - poza tym zbudowanie stajni, nie dość, że wymaga posiadania dużej ilości drewna (właśnie dlatego zapotrzebowanie na drewno jest większe, niż w twierdzy, nawet jeżeli bierzemy pod uwagę ogry), oznacza -1 kolejkę budowania siedlisk stworzeń, co w 1 tygodniu jest bardzo istotne.
Nie dramatyzowałbym z kosztami Portalu Chwały, przecież Czarne Smoki potrzebują Gildii Magów 3 poziom (chyba daje to nam po 10 kolorowych) + morze siarki, a wcześniejsze budynki mają rozsądne ceny. Niby potrzeba tych 10 kryształów na Krzyżowców, ale ostatecznie nie są oni konieczni w rozbudowie, jak - niestety - Minosy w Lochu. Na niektórych mapach od twórców nie można zbudować ich siedliska przed trzecim tygodniem, praktycznie.
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-18, 00:39
Tak, ale wystarczy niedobór jednego surka, i już stoimi z aniołkami. Poza tym 40k golda na upa to dużo, częstoi tak mam, że archanioły mam dopiero pod koniec 3 tygodnia, albo i w 4, bo nie mam skąd wziąść kasy na upg portal. Inwestując w archy mamy najczęsciej poważny niedobór klejnotów, co blokuje budowy gildii, głównie w innych miastach. Poza tym, jeśli mamy oprocz Zamku jeszcze Fortecę, to wystąpi jeszcze poważniejszy kryzys z tym surowcem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum