Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Zamek - słabe strony
Autor Wiadomość
Morhad


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 459
Wysłany: 2008-04-27, 09:15   

Adolf39 napisał/a:
Morhad napisał/a:
powinno się raczej porównywać jednostek różnych poziomów (kapłani - cyklopy, kusznicy - elfowie).
Masz : lisz na kaplana.. kaplan ratuje sie tylko tym ze ma o 1 speed wiecej od lisza ..


Nie chciałem tu wykazywać wyższości kapłana nad innymi jednostkami, ale po prostu zachęcić do porównywania jednostek jednego, a nie dwóch różnych poziomów.
Co do przewag kapłana, to w walce wręcz jest tak samo dobry jak na dystans, więc chyba licz tu też przegrywa.



WISŁA KRAKÓW!!!
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-06-02, 17:41   

krzemo napisał/a:
E! Arcylisza ma 7 pktów szybkości! Tyle samo co kapłan! Pewnie po prostu walczyliście na "ziemi" i kapłani dostali gratis pkt szybkości.
kapłan u mnie miał 8 speeda.Gdy wgrałem dosyć dawno ligowe pliki to kapłan miał już 7 speeda.

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
stasek93 
Katolik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 208
Wysłany: 2008-12-14, 10:41   

Na pewno slaba strona zamku jest jego cena. No i Kaplan, - ale nie wszystko moze byc najlepsze, przeciez.

"Do ataku - krzyknal dzielnie general spierdzielajac w krzaki"
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2008-12-14, 12:52   

Zamek nie jest taki drogi.Nie trzeba do niego tylu surowco co do Lochów,Nekropolis czy Fortecy
 
 
Acmilanista 
Jestem Kaminiem !


Wiek: 29
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 217
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-12-14, 16:08   

4 gildie to jest slabe bo jak masz tylko jeden zamek dlugo to 5 gildia by sie przydala (wrota wymiarow,lot)

\P/ (L)
 
 
stasek93 
Katolik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 208
Wysłany: 2008-12-14, 18:18   

Albo na przyklad Implozja...., zgadzam sie - te 4 levele gildii magow, to troche psuje gry, ale nie az tak bardzo, to sie tylko tak zdaje, ale tez potrzeba duzo surowcow (podobnie jak w innych miastach) - bo duzo surowcow trzeba wydac na przyklad na, klasztor i jego ulepszenie, i na najdrozszy budynek w grze, czyli Portal Chwaly i na ulepszenie go.

"Do ataku - krzyknal dzielnie general spierdzielajac w krzaki"
 
Acmilanista 
Jestem Kaminiem !


Wiek: 29
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 217
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2008-12-14, 20:15   

a za kaplanow nie oplaca sie az tylu zasobow

\P/ (L)
 
 
Devil 
Dziki gracz :)



Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 77
Skąd: Nie pamiętam!
Wysłany: 2008-12-31, 15:56   

Archanioły samym atakiem nic niewiele zdziałają. HP 250 nie zachwyca mnie.

Ładne ząbki, no nie?
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-12-31, 16:19   

Devil napisał/a:
Archanioły samym atakiem nic niewiele zdziałają. HP 250 nie zachwyca mnie.

Wszystko oprócz wytrzymałości ma lepsze od wszystkich jednostek swojego poziomu... i jeszcze wskrzesza...
 
stasek93 
Katolik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 208
Wysłany: 2008-12-31, 17:11   

Czy Wy jeszcze nie pojeliscie, ze gdyby Archaniol mial zamiast 250 HP - az 300pkt. HP, to bylby wrecz niepokonany? On jest najlepszy we wszystkim, tylko jego jedyny, maly mankament to 250HP - ale dobrze, ze i tak ma tyle (a nie jak na przyklad Arcydiabel - tylko 200 HP).

"Do ataku - krzyknal dzielnie general spierdzielajac w krzaki"
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-12-31, 17:11   

Devil napisał/a:
Archanioły samym atakiem nic niewiele zdziałają. HP 250 nie zachwyca mnie.

co ty gadasz... archanioł swoim atakiem wali wszystkie jednostki na łeb..
jak coś jest słabą stroną zamku to tylko strzelcy - kusznicy i kapłani - nie zachwycają a ni swoim hp (nawet ja na strzelców) ani obrażeniami, ale każde miasto ma swoi=je słabe strony :P

 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-09-22, 15:28   

Skwer napisał/a:
kusznicy i kapłani - nie zachwycają a ni swoim hp (nawet ja na strzelców) ani obrażeniami
Co do ilości hp, rzeczywiście można się zgodzić. Natomiast jeśli chodzi o zadawane obrażenia, kusznik nie wypada tak blado dzięki podwójnemu strzałowi (choć basic dmg ma naprawdę marny).
Co do tematu, zamek ma niezbyt przydatną jednostkę 1 lvl-u (która na dodatek spowalnia bohatera, zwłaszcza w wersji nieulepszonej) i przeciętnych strzelców, aby postawić siedlisko 6 poziomu, potrzeba bardzo dużych ilości drewna, siedlisko 7 poziomu jest b. drogie, większość rycerzy do niczego się nie nadaje (jak dla mnie wszyscy poza Mullichem, Tyris i Orrinem), podobnie jest z klerykami (tutaj z kolei mamy aż jednego nadającego się do czegoś bohatera, nie licząc przesadzonej Adeli :lol: ). W gildii raczej rzadko trafiają się czary magii ziemi (przeważa przydatna, ale nie aż tak uniwersalna woda, która poza tym ma słabe czary ofensywne). Ogólnie niemal wszystkie jednostki są zbyt drogie, gratuluję osobom, które grają tym miastem na 200% :lol: Na małych mapach zamek sprawdza się dość słabo, na większych jest już lepiej, ale i tak daleko mu do inferna, wrót żywiołów czy nekropolis.

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-10-17, 19:12   

Gandalf napisał/a:
Skwer napisał/a:
kusznicy i kapłani - nie zachwycają a ni swoim hp (nawet ja na strzelców) ani obrażeniami
Co do ilości hp, rzeczywiście można się zgodzić. Natomiast jeśli chodzi o zadawane obrażenia, kusznik nie wypada tak blado dzięki podwójnemu strzałowi (choć basic dmg ma naprawdę marny).
Co do tematu, zamek ma niezbyt przydatną jednostkę 1 lvl-u (która na dodatek spowalnia bohatera, zwłaszcza w wersji nieulepszonej) i przeciętnych strzelców, aby postawić siedlisko 6 poziomu, potrzeba bardzo dużych ilości drewna, siedlisko 7 poziomu jest b. drogie, większość rycerzy do niczego się nie nadaje (jak dla mnie wszyscy poza Mullichem, Tyris i Orrinem), podobnie jest z klerykami (tutaj z kolei mamy aż jednego nadającego się do czegoś bohatera, nie licząc przesadzonej Adeli :lol: ). W gildii raczej rzadko trafiają się czary magii ziemi (przeważa przydatna, ale nie aż tak uniwersalna woda, która poza tym ma słabe czary ofensywne). Ogólnie niemal wszystkie jednostki są zbyt drogie, gratuluję osobom, które grają tym miastem na 200% :lol: Na małych mapach zamek sprawdza się dość słabo, na większych jest już lepiej, ale i tak daleko mu do inferna, wrót żywiołów czy nekropolis.

Zdecydowanie przesadzasz. Co do porównania wrót żywiołów, nekropolii a już szczególnie inferna na małych mapach.Inferno gra się dość słabo na małych mapach :shock:

na wschód od Konina Azja się zaczyna
Ostatnio zmieniony przez Akolita 2010-07-14, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-10-17, 19:38   

Akolita napisał/a:
Co do porównania wrót żywiołów,nekropolii a już szczególnie inferna na małych mapach,inferno gra się dość słabo na małych mapach :shock:

Na dużych mapach zamek przegrywa ze wszystkimi wymienionymi. Co do małych map, armia zamku będzie na nich beznadziejna (mało kasy i zasobów, więc życzę powodzenia przy stawianiu aniołów :-P , gdy będzie mało drewna, możliwe, że nie zbuduje się nawet kawalerzystów w 1 tyg. :lol: ), więc lepiej tego nie komentować. Jeśli chodzi o porównanie z infernem, nekro i wrotami, chodziło mi o większe mapy - na mniejszych zamek jest nawet najgorszy, ponieważ nie postawisz (raczej) aniołów, w ogóle mogą się pojawić problemy z rozbudową i wykupieniem wojska (wysokie ceny!).
EDIT: Wniosek: należy poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem...
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2009-10-17, 19:58   

Gandalf napisał/a:
Akolita napisał/a:
Co do porównania wrót żywiołów,nekropolii a już szczególnie inferna na małych mapach,inferno gra się dość słabo na małych mapach :shock:

Na dużych mapach zamek przegrywa ze wszystkimi wymienionymi. Co do małych map, armia zamku będzie na nich beznadziejna (mało kasy i zasobów, więc życzę powodzenia przy stawianiu aniołów :-P , gdy będzie mało drewna, możliwe, że nie zbuduje się nawet kawalerzystów w 1 tyg. :lol: ), więc lepiej tego nie komentować. Jeśli chodzi o porównanie z infernem, nekro i wrotami, chodziło mi o większe mapy - na mniejszych zamek jest nawet najgorszy, ponieważ nie postawisz (raczej) aniołów, w ogóle mogą się pojawić problemy z rozbudową i wykupieniem wojska (wysokie ceny!).
EDIT: Wniosek: należy poćwiczyć ..

Zamek przy rozbudowie na małych mapach jest słaby, ale pozostałe miasta słabsze.
Wniosek:należy poćwiczyc czytanie ze zrozumieniem :-P

na wschód od Konina Azja się zaczyna
Ostatnio zmieniony przez Akolita 2010-07-14, 21:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 6 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group