Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Zamek - słabe strony
Autor Wiadomość
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-12-02, 17:29   

tez tak sadze...gdyby nie te drzewka i gralbys cytadela to bys zobaczyl coto jest wiwerna...malo, slabe itp .. sama gorgona armii nie rozwali!!

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-12-02, 20:46   

Hrabio, na planszy losowej takich rojowisków losuje się przynajmniej z 5-15 (zależy od wielkości), to sobie policz ile za prawie darmo, można dostać stworów do armii.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
hrabia Rödrück
poczatkujacy



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 71
Skąd: Stettin
Wysłany: 2007-12-02, 23:16   

No tak, zakladajac ze ponosisz minimalne straty pokonujac oslizgi to rzeczywiscie jest to duzy zysk stworow. Ino jest tez tak, ze ja moze ze dwie losowe mapy w zyciu zrobilem, wiec tego tez nie wiem, jak tam to wypada. Wiem, ze ze mna gada sie jak z nieprzytomnym, ale oceniam herosowe sprawy wedle tej wiedzy jaka mam, czyli oryginalne kampanie + mapy z turnieju offline + kilka map pojedynczych zalaczonych do gry. Jak wiec widac wynalazki takie jak balance, czy mapy typu arena itd. nie sa mi znane. Wychodze jednak z zalozenia ze wiecej osob ma taka wiedze jak ja, a mniej zna wszystkie te dodatkowe rzeczy.

wiec wg balance moze i rojowiska sa przesadzone, ale wyszlismy od tego pierwotnie, ze wypowiadajace sie osoby nie uzywaja balance, wiec zakladam ze podobnie do mnie maja doswiadczenie oparte na kampaniach i mapach dolaczonych do gry. a z tego punktu widzenia rojowiska nie sa przesadzone.

eh,... zeby nie bylo takich nieporozumien trzeba by zrobic oddzielne dzialy wg rodzaju preferowanej gry i doswiadczenia. juz wczesniej zauwazylem, ze najczesciej maja zupelnie inne poglady osoby, ktore inaczej graja, np. liga rozumuje po swojemu, tacy jak ja po swojemu, grajacy turnieje offline po swojemu itp. a to dlatego, ze kazdy rodzaj gry wymaga innej specjalizacji i przynosi innego rodzaju radosci.
 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-01-09, 15:07   

ten cały balance wg mnie działa odwrotnie do zamierzenia. cytadela ma bardzo wolną jednostkę 7lv więc naturalne wydaje się uzupełnienie tego latającymi wiwernami.
albo inaczej. wybierasz miasto początkowe, gdzieś blisko na mapie losuje ci inne, a przeciwnik ma tuz koło siebie takie samo. sprawiedliwe? nic nie zrobisz, więc poco narzekać. a te siedliska. sam je "opróżnij" zanim podejdzie przeciwnik. nawet nie mając cytadeli jak uzbierasz z kilku siedlisk np. 15 wiwern to nie jest takie nic i możesz nimi pobiegać po mapie...
Archanioły są silne, kosztują 5k, ale na portal też trzeba sporo wydać. Poza tym nie mają odporności na magię. jedno oślepienie i można przegrać bitwę.
Zmiana umiejętności nie ma sensu. np czarny smok ma odporność na magię, ale speed tylko 15... uważam, że to JUŻ jest wyważone
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2008-01-10, 18:28   

;) zgadzam sie z przedmowcą a jesli juz grac ludzmi to layonisem - nie ma lepszego bohatera, a i tak na marginesie anioly z mapy to jeszcze lepsza sprawa niz wiwerny ^^ raz mialem taka mapke ze w 3 tyg mialem 15 aniolow ;) grajac twierdza ;)

Co sie tutaj oszukiwać bardzo duzo zaley od szcześcia, ktoremu mozna pomoc logistyka ;)

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-01-10, 21:43   

Cytat:
albo inaczej. wybierasz miasto początkowe, gdzieś blisko na mapie losuje ci inne, a przeciwnik ma tuz koło siebie takie samo. sprawiedliwe?

Dlatego używa się balance
Cytat:
te siedliska. sam je "opróżnij" zanim podejdzie przeciwnik. nawet nie mając cytadeli jak uzbierasz z kilku siedlisk np. 15 wiwern to nie jest takie nic i możesz nimi pobiegać po mapie...

Jak dla Ciebie 15 jednostek 6 poziomu za darmo to nic, to jestem ciekaw co jest "czymś"

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-01-10, 22:52   

Morgan-Ghost napisał/a:
Cytat:
albo inaczej. wybierasz miasto początkowe, gdzieś blisko na mapie losuje ci inne, a przeciwnik ma tuz koło siebie takie samo. sprawiedliwe?

Dlatego używa się balance

czyli w tym konkretnym przypadku co spowoduje balance? Wyrównanie miast znalezionych na mapie do głównego miasta gracza? a na jakiej zasadzie? przecież może być tak, że koło przeciwnika jest miasto, a koło ciebie nie ma wcale. to co wtedy? cała mapa zostanie zmodyfikowana? wg mnie nie wszystko da się zrównać
nie czuj się atakowany. po prostu nigdy nie używałem balance i zupełnie mnie to nie przekonuje...

Morgan-Ghost napisał/a:
Cytat:
te siedliska. sam je "opróżnij" zanim podejdzie przeciwnik. nawet nie mając cytadeli jak uzbierasz z kilku siedlisk np. 15 wiwern to nie jest takie nic i możesz nimi pobiegać po mapie...

Jak dla Ciebie 15 jednostek 6 poziomu za darmo to nic, to jestem ciekaw co jest "czymś"

przeczytaj dokładnie. napisałem, że "to nie jest takie nic ", co oznacza, że nikt nie pogardzi darmowymi jednostkami 6 poziomu i będzie ich używał nawet jeśli spadnie mu trochę morale za mieszanie armii z rożnych miast
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-01-11, 13:39   

Cytat:
czyli w tym konkretnym przypadku co spowoduje balance?

Jest kilka wersji balance. W każdej jest ta sama zasada: Każdy gracz dostaje drugi zamek (w postaci osady) taki sam jaki sobie wybierze na starcie. Znajduje się on w tej samej strefie, w jakiej zamek startowy (oczywiście trzeba go zdobyć).
Cytat:
przeczytaj dokładnie. napisałem, że "to nie jest takie nic ", co oznacza, że nikt nie pogardzi darmowymi jednostkami 6 poziomu i będzie ich używał nawet jeśli spadnie mu trochę morale za mieszanie armii z rożnych miast

Nic nie rozumiesz. Wszystkie modyfikacje są po to, aby w walce nie dostawać żadnych dodatkowych jednostek. Po co to? Po to aby pojedynek opierał się na armii pochodzących z zamków a nie dodatkowo zdobywanych. Kto nie lubi na tym grać jego sprawa, tylko niech pamięta, że wtedy gra na mapie losowej bez balance jest jednym wielkim fuksem.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-01-11, 17:01   

z tym fuksem, to jak najbardziej racja. kiedyś na mapie miałem kolo miasta losowy artefakt 4 poziomu. za około 5 restartem scenariusza pojawiło się ostrze armageddonu...
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-16, 16:34   

Cytat:
Kto nie lubi na tym grać jego sprawa, tylko niech pamięta, że wtedy gra na mapie losowej bez balance jest jednym wielkim fuksem.

No to ja fuksem od conajmniej 4 lat na 200% zawsze wygrywam - bo tylko losowe gram. :-)

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2008-01-16, 16:39   

Szefie, a nie irytuje cie czasem, że losują się artefakty nie bronione? Peło tartaków i kamieni? Mnóstwo złota i skrzyń? Na 200% gra wtedy wygląda jak 130%...

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-01-16, 16:41   

U mnie sie nie losują. Miałem takie przypadki na AB. W SoD sie nie zdarza. Częściej są dwaj, trzej strażnicy do jednego artefaktu, albo na jakiejś ścieżce przy zakręcie.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-02-20, 18:14   

za dobrze wypada na tle innych miast jeżeli gramy na kasę, albo rozgrywka trwa do 5 wykupienia armii
słabą stroną na pewno są strzelcy i cena rozbudowy jak i jednostek, bohowie z dyplomacją mają dużego kopa

Ostatnio zmieniony przez Skwer 2010-01-19, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krachikeon 



Wiek: 31
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-02-20, 18:20   

A ja tam moge grac nawet jak mój przeciwnik ma 2 zamki koło siebie a ja nic.

Erathio ojczyzno moja...
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-02-20, 18:24   

no przeciwnik tak, ale jak Ty nim chcesz pograc (na mapkach normalnych, na 160%) nie masz co robic... a zresztą co ja gadam... na takich mapkach to i tak czy siak nie ma co robi

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group