Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Zamek - słabe strony
Autor Wiadomość
Kobzon 
Don Kamillo



Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 15
Skąd: Inferno
Wysłany: 2007-11-21, 20:01   

Może to głupie, ale dla mnie w zamku jest za drogo ;-)

Dzisiaj, kiedy to leżałem w szpitalu, mojemu sześcioletniemu sąsiadowi strzykawka też wydawała się głupia. Podobnie jak krew, kroplówka i cała masa innych rzeczy, które, no cóż... chyba nigdy nie będą mądre...
Głupi może być ktoś - żeby nie używać zaimków...
Pozdrawiam

Tarnum

Peas and love forever
 
Centaur 



Wiek: 29
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 13
Skąd: Piaski
Wysłany: 2007-11-28, 14:12   

Moim zdaniem minusem w zamku jest to że tak mało stworow przyrasta, gdyby tak do 5(od pikiniera do mnicha) podskoczył przyrost stwożeń a o 2(czempiona i anioła) to bybyło dobrze.
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-28, 15:05   

co?!4 aniolow tygodniowo ??dobry zart

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Centaur 



Wiek: 29
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 13
Skąd: Piaski
Wysłany: 2007-11-28, 15:37   

Adolf39 napisał/a:
co?!4 aniolow tygodniowo ??dobry zart


Jak ma sie kase to dobrze tak jest
 
KaDekofBastion 
BASTION



Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2007
Posty: 49
Skąd: Świdwin
Wysłany: 2007-11-28, 16:00   

Nie no w każdym zamku jest po 2 przyrost stworzeń 7-poziomu (oprócz Wrota żywiołów)

Głupi pomysł z tym przyrostem Centaur .

A co do wad zamku to Archanioły są drogie :/ trochę kusznicy są słabi dużo gorsi niż elfy :/ i jeszcze denerwuję mnie to , ze jak jest kusznik jeszcze nie po ulepszeniu to piszę , że jest to łucznik :/

www.forumwojenne.fora.pl

 
Centaur 



Wiek: 29
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 13
Skąd: Piaski
Wysłany: 2007-11-29, 18:19   

KaDekofBastion napisał/a:


A co do wad zamku to Archanioły są drogie :/


Jak już mówiłem jak sie ma kase to ma sie wszystko. Nawet Archanioły
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-29, 18:35   

forteca drozsza od zamku jest przeciez...,
Centaur napisał/a:
Jak już mówiłem jak sie ma kase to ma sie wszystko. Nawet Archanioły
c oto miec arhanioly w armii? nie przesadzajcie ze arhaniola jak masz to juz jest spoko ,propo arhaniolow ,tarasy grfow ,trafisz na mapke gdzie ich pelno .. i z kazdego tarasu conajmniej 2 aniolyi mozna dozuuu ich uzbierac.drogie sa bo najlepsze.aniol 20 atk def 50 obrazenia 200hp znajdzmi lepszy 7lvl nie ulepszony??/placisz za cos co masz dobre .niewiem czemu macie problemy finansowe . na mapie pelno jest dinkopolis wchdoziszi masz 50 tys zlota...wiekszy problem u mnie jest w twierdzi bo musisz 30 krysztala uzbierac i czesto masie cyklopa w 4-5 tygodniu!!Zamek ma najlepsze stworzenia idlatego drogie sa ,proste .jak idziesz do sklepu i kupujesz buty za 200zl to masz dobre a jak idziesz do galerii szmat i kupujesz buty za 5 zl i sie rozleca po 5 minutach chodzenia to masz zle i nazekarz na nie
i co powiesz wada botow za 200zl to ich cena??
czy predzej powiesz wada botow za 5zl ze sa do d~~u~~p~~y?

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-11-30, 00:03   

Cytat:
c oto miec arhanioly w armii? nie przesadzajcie ze arhaniola jak masz to juz jest spoko ,propo arhaniolow ,tarasy grfow ,trafisz na mapke gdzie ich pelno .. i z kazdego tarasu conajmniej 2 aniolyi mozna dozuuu ich uzbierac.drogie sa bo najlepsze

A panowie nie grają na BALANCE?

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
hrabia Rödrück
poczatkujacy



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 71
Skąd: Stettin
Wysłany: 2007-11-30, 02:53   

Co to te "balance" ?
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-11-30, 14:53   

Pewnie zbilansowane jednostki, taka opcja w WOGu :-)
Wtedy anioły i behemoty są dużo słabsze, a np. diabły i hydry zyskują.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
hrabia Rödrück
poczatkujacy



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 71
Skąd: Stettin
Wysłany: 2007-11-30, 15:41   

Dzięki za wyjaśnienie.

@Morgan-Ghost, A w zwiazku z tym, co ma bilans WoG do rozwazan w tym dziale? Bo rozumiem, ze mam to zastosowac w H3
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-11-30, 17:59   

Nie o taki balance mi chodzi. BALANCE w H3 to kilka plików tekstowych zawierających poprawki do rozgrywki. Wykonane zostały dla potrzeb ligii H3. Między innymi zmieniają kilka parametrów mapy losowej, takich jak:
- W tarasie gryfów nie dostajemy aniołów tylko troche surowców i artefakt
- W rojowisku oślizgów to samo, zamiast wiwern, troche surowców i artefakt
- Archanioł kosztuje 5000złota i 2 klejnoty, Anioł 3000złota i 1 klejnot
- Poprawiony bug w Naga Bank, teraz dostaniemy tam kase i klejnoty zamiast siarki
- Wyłączone czary: lot, wrota wymiarów, spacer po wodzie, portal miasta
- Wyłączonych kilka bohaterów m.in. Adela, Sir Mullich
- Silnik generatora mapy generuje mapę pozbawioną poważnych błędów
- Parę innych modyfikacji

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
hrabia Rödrück
poczatkujacy



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 71
Skąd: Stettin
Wysłany: 2007-12-01, 20:28   

Hmm... pierwszy raz slysze o tym urzadzeniu i mysle ze nie tylko ja. Nie wszyscy graja w lidze i w zwiazku z tym nie uzywaja takich plikow i nie ma co sie dziwic.
-gryfy/aniloly jeszcze nigdy nie uzywalem wiec nie moge sie wypowiedziec
-oslizgi/wywerny sa sluszne i ten plik robi zle moim zdaniem. a to dlatego ze z zalozenia Cytadeli wywerny sa dostepne w tym samym czasie co oslizgi i nie jest to zadne przegiecie
-koszt aniolow jest zmieniony juz w orginalnej wersji gry, tylko nie we wszystkich i wiele osob ma te tansze
-z ta naga to logiczne i pomysl dobry
-wylaczenie tych czarow zdecydowanie popieram bo sa przesadzone i ustawiaja gre gdy ktoras strona nie ma do nich dostepu, sa duzo bardziej przesadzone niz dyplomacja moim zdaniem
-wylaczenie bohaterow mi sie nie podoba, gdyz ja czesto wlasnie biore jakiegos bohatera ktory mi sie podoba lub wywoluje sympatie niezaleznie czy jest dobry taktycznie czy nie
-na bledach silnika sie nie znam
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-12-01, 20:47   

Cytat:
-oslizgi/wywerny sa sluszne i ten plik robi zle moim zdaniem. a to dlatego ze z zalozenia Cytadeli wywerny sa dostepne w tym samym czasie co oslizgi i nie jest to zadne przegiecie

Nie wiem o co ci chodzi.

Balance ma na celu wyeliminować wszelkie bonusy w postaci nowych jednostek, jakie można zdobyć na planszy. Jak ktoś weźmie sobie Cytadele jako zamek startowy i będzie odwiedzał rojowiska oślizgów to nazbiera sobie sporo wiwern. A to 6-poziomowa jednostka. Analogicznie jak do konserwatorium gryfów.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
hrabia Rödrück
poczatkujacy



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 71
Skąd: Stettin
Wysłany: 2007-12-02, 15:55   

nie znam sie na zalozeniach balance ale biore na logiczny rozum. wywerna jako jednostka 6 poziomu jest bardzo slaba, jej sila jest w tym, ze jest dostepna w czasie 3 pozionu (wtedy co oslizgi) i wtedy jest bardzo silna, wiec zamiana (czyt. koszt zdobycia jednorazowej nagrody) oslizgow na wywerny (w rojowisku) nie jest niczym przesadzonym. a czy to jest zgodne z balance, to tego nie oceniam bo nigdy nie gralem na balance ani sie tym nie interesowalem. oceniam sama zmiane ktora ten plik wprowadza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group