Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Zamek - słabe strony
Autor Wiadomość
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-11-02, 11:17   

Jednak Zamkiem można zrobić szybki atak, nie trzeba czasu na myślenie.
Np. Cytadela prawie każda jednostka ma umiejętność specjalną. Ale trzeba myśleć dużo. :-/

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-02, 13:36   

kazdym zamkiem trzeba myslec wedlug_mnie nie przesadzajcie ze zamek jest meeega dobry bo tak nie_jest w zamku_nie ma dobrych bohaterow itp. a a to w cytadeli np tazar z platnerstwem itp. poza_tym cytadela ma podwojna fose niby slabe ale duzo daje... do tego ma gorgony na mapach pelno drzew jest z wiwernami hydra jest niezlym potworem .. przeciez ogolnie jest dobry w defensywie zadna armia z podonbna iloscia nie zdobedziesz zamku cytadeli... takie moje zdanie za bardzo wyolbrzymiacie zamek miasto jak_miasto kazdy_sie uzupelnia...

Dosyć tego! I nawet nie próbuj tłumaczyć się dysortografią czy czymś podobnym - masz worda/writera, firefoxa do pobrania, specjalne strony, a one nie mają dysortografii. Ponadto nie widać choćby cienia chęci poprawy - dostajesz ostrzeżenie.
Tarnum


taak ino na portal chwaly czeba 10 siary garow krysztala i klejnota to razem i ulepszneia to 80 zasobu wazniejszego i 40 tys zlota a porownaj np. behemoty 10 krysztala 10 tys ipotem 20 krysztala 15 tys razem 30 surowca 25 tys zlota wiec.... roznica jest ??wyrobisz sie jk bedzieszodrazu na kapitol jehal ja gram vs human i musiszpod wosjko jehac bo ta kto slabo jest i sie kupuej tlyko budynki z wojem i naprawde na ubogiej planszy trudno jest wykupywacwojsko z tygodniana tydzien przez 2 meisiace gry z braku pieniedzy chdoze tylko lucznikami a aniolytlyko na glowna bitwe zdarzam wykupic.. jak wejde do dinopolis albo cos takeigo

a tal to ejst czezko
pozdrowiam:)
Ostatnio zmieniony przez 2007-11-04, 15:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-11-09, 23:31   

Slaba strona zamku.... latwo zablokować czarami ^^
Mnisi maja zbyt niskie walory bojowe ^^
Nie maja bohatera z platnerstwem ani sztuka ataku.
Gildia tylko 4 lv.
i wiele innych...

Ogolnie itak go kocham xD PIKINIERZY ROX ^^ A KRZYZOWCY NA FENIE ^^

A zasoby ? NP mieć all po 10 ^^ najtrudniej miec jednego a duzo z 20-30 ;( i to jeszcze tego potrzebnego ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-10, 08:54   

w zamku wsumie do zatykania murow jest dobry gryf kontratakuej za kazdym razem ale szybko pada:( mnisi male walory??? jedynei jak ktos pod nim stoi a tak to jest niezly kladzie innych strzelajacyh procz strzelcai tytana z cyklopami wydajem isie ze 6 kaplanow ma jakeis szanse ze 4 cyklopami :mrgreen:
PZdr

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-11-10, 16:18   

no to jesteś w błędzie ^^ 100 cyklopow zadawalo umnie 7k a 200 mnichow cos 4/5k ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-10, 16:29   

ale kaplani nie maja ograniczen w walce wrecz a o to m ichdozilo;) chociaz cyklopy niszzca mury .. nie no cyklopy mocniejsze ale cyklop 6 lv l:P

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-11-10, 16:36   

Bez ograniczeń w walce wręcz... omg to sie zwie syf.. czemu ? bo itak atakujesz za pół dmg ^^

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-10, 17:09   

jak zapol dmg masz normal dmg w walce wrecz popatrz na magow w fortecy... jak wymiataja ...i dobre sa w walce wrecz

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Wawrzyn 
A to mój minotaur!



Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 37
Skąd: z Okarpca i Gdańska
Wysłany: 2007-11-16, 20:02   

Też gram głownie zamkiem. Uważam, ze jest bardzo dobrym miastem, chociaż wszystkie prezentują mniejwięcej ten sam poziom.
a) Podstawowym plusem zamku jest zrównowarzenie jednostek na przestrzeni postępu rozgrywki.Wytrzymały pikinier dobrze blokuje kusznika, który zadaje spore obrażenia, na trzecim poziomie mamy gryfa z dużym przyrostem, który pomaga nam planować taktycznie walke ze względu na swoją szybkość. Potem mamy jednostke o niebywałych obrażeniach- krzyżowca. Kapłan może nie wypada najlepiej jeśli weżmiemy pod uwage jego cene, ale jest drugim łucznikiem w naszej armii. Jeśli ktoś gra tak jak ja Orrinem to kapłan też wymiata. dalej mamy bloującego kawalarza i anioły.
:arrow: 2 łucznicy,3 blokersi,2 latające :arrow: idealna równowaga
b)Castle zapewnia też bardzo szybki start,z małymi stratami ubijamy strażników, wystarczy podzielić pikiniera na jednoosobowe oddziały i zakrć nimi szczelnie łucznika by wróg nie mógł podejść.
c)Następną zaletą jest równowaga kosztów poszczególnych zasobów, która rekompensuje wysoki koszt pieniężny, o czym pisał już "Pioter ziom".
d)Uważam że zamek ma dobrych bohaterow, np. 1.Orrin(kusznik wymiecie prawie każdego strażnika), 2.Edric(płatnerstwo,szybsze gryfy) 3.Tyris(taktyka!)

Niewątpliwym minusem jest brak spec. zdolności u jednostek, nie to co w cytadeli która wymiata właśnie z tej przyczyny.
Nie bagatelizował bym braku 5 poz, gildii ze względu na ogromne koszty tego budynku. Zazwyczaj do tego czasu mamy już inne miasta, które dadzą nam czary.
Myśle że najważniejsze rzeczy wypisałem, z przyjemnością przyjmę słowa krytyki.
 
 
Mefisto 
Arcydiabły rlz!



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 181
Skąd: Z miasta
Wysłany: 2007-11-16, 20:22   

No, bardzo rozwinięta wypowiedź, lecz jedna uwaga- temat brzmi "Zamek -słabe strony", a ty wypisywałeś prawie same zalety! Jest już inny topic gdzie można wypowiedzieć się o zamku, tu podaje się jego wady

http://www.youtube.com/user/Dog0Lord
 
Wawrzyn 
A to mój minotaur!



Wiek: 34
Dołączył: 16 Lis 2007
Posty: 37
Skąd: z Okarpca i Gdańska
Wysłany: 2007-11-16, 20:54   

Sorry, niezauważyłem tamtego topica.Mój błąd.

Ale też myśle, że wypowiadanie się na temat samych wad bądż samych zalet jest absolutnie niekonstruktywne. Objektywna opinia musi się składać z plusów i minusów omawianego zagadnienia.
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-11-19, 13:54   

Szkoda używać kawalerzyste do blokowania - tracisz jego bonus. Pikinier i krzyżowiec w zupełności wystardzy do obrony strzelających. Minusem rzeczywiście są słabi bohaterowie - porównując inne miasta, zamek niczym nie świeci.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-11-20, 18:44   

A co do słabych stron:
niektóre jednostki łatwo giną [czemu? :( ] gryf, czempion. czemu oni tak łatwo giną?
są źle przeze mnie sterowane? Czy dlatego? A może wam też łatwo giną? często wracałem moim Rionem bez gryfów i czempionów.(dziwne, że archanioł mi nie ginął. może dlatego, bo jak kiedyś grałem na przód dawałem archanioła i to właśnie bez niego wracałem chyba przez to że teraz rzucają się na mojego gryfa.)

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-11-20, 20:21   

ja zawsze wychodze dopiero w tedy gdy cala armia siegnie wroga czyli modlitwa przyspieszneie grupowe, wyczekujesz ruch i dopiero jazda, gdy wrog podejdzie troszke i wtedy mniej wiecej po rowno tracisz. gryfa duzo tracisz bo pewnie jak atakujesz miasto to wlatujesz nim do srodka a to blad lepiej uzyc teleporta i wrzucic tam jakis dodatkowy odzial np. wlatujesz archaniolem gryfem i wrzucasz za mury czempionow albo krzyzowcow. radze wyczekiwac co przeciwnik zrobi a nie wyjsc pierwszy i wylatywac mu pod jego zasieg
ale to tylko moja rada nie wiem czy dobra:)

A ja nie wiem, czy Twoje przeprosiny za błędy były szczere.
Tarnum

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
Ostatnio zmieniony przez 2007-11-23, 20:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-11-21, 09:23   

Jakaś jednostka musi związać siły przeciwnika. Gryf zajmuje 2 hexy, jest szybki, lata, zawsze kontratakuje. Nie ma więc lepszej jednostki do tego celu w tym mieście. Coś musi po prostu być mięsem armatnim - pikinierzy są często za wolni i nie przelecą muru.
Dlatego właśnie gryfy tak często giną. Po to też zwiększono im przyrost.
Tyle jeśli chodzi o początek gry, gdy masz tylko niskie jednostki i słabe czary (brak modlitwy czy eksperta magii powietrza, wody)
Później tak jak pisał poprzednik, przyspieszenie i "czekaj" w kolejce gryfów i czempionów. Wtedy wystawiasz pikinierów na pierwszy atak, a resztą dobijasz.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group