Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Specjalności dla bohatera
Autor Wiadomość
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-05, 11:39   Specjalności dla bohatera

Jakie dajecie specjalnośći bohaterom?
Moje:
1. Mądrość
2. Magia ziemi
3. Magia powietrza
4. Taktyka
5. Pierwsza pomoc - czyli działania wojenne.
6. j.w
7. j.w
To te najważniejsze, bez których nie lubię grać.
A potem to jak mam humor.

"nie ma mocnych na sentymenty"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-05, 14:17   

Dla mnie liczy się

1. Mądrość
2. Któraś z Magii
3. Logistyka
4. Skut. ataku
5. nie koniecznie ale lubie - Taktyka
6. Łucznictwo
7. -----------------
8. -----------------

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-05, 18:47   

O sorry, jeszcze logistyka - słuszna uwaga.

"nie ma mocnych na sentymenty"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-06, 09:59   

Zwykle gram barbarzyńcami i na mapach S, więc dla mnie najlepszymi umiejętnościami są:
:arrow: logistyka (szczególnie dla maga bitewnego Dessy)
:arrow: skuteczność ataku
:arrow: dyplomacja (jeśli jednostka pochodzi z innego rodzaju miasta, można ją sprzedać)
:arrow: płatnerz (jednostki twierdzy mają słabą obronę, więc jest to bardzo przydatna rzecz)
:arrow: mądrość (wystarczy poziom podstawowy)
:arrow: taktyka (bardzo przydatna dla dobrych strategów - odpowiednim szyki bojowe przesądzają o losach większość trudnych bitew)
:arrow: reszta według upodobania

Przy okazji: przed chwilą wpadłem na pomysł, że dobrym bohaterem dla twierdzy jest Sir Mullich - potwory z Krewlod są na polu bitwy dosyć wolne (nie licząc roków), a dzięki jego specjalności można pozbyć się (przynajmniej częściowo) tej wady.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-06, 10:21   

powiem tak staram sie nie dawać dyplomacji ponieważ wtedy gra staje sie za prosta

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-06, 22:31   

Odkąd zacząłem zdobywać miasta, a nie wszystkie kopalnie po kolei, dyplomacja stała się bardzo mało przydatna, a gram tylko na XL.

"nie ma mocnych na sentymenty"
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-02-21, 18:30   

1. Logistyka
2. Od. drogi
3. Sk. ataku
4. Płatnerstwo
5. Mądrość
6. M. ziemi
7. Szczęście
8. Balistyka :lol:
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-06, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
jaggy007 


Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 59
Wysłany: 2013-08-25, 15:36   

ja gram na 10 umiejetności i staram się mieć:

4 magie
mądrość
logistykę
znajdowanie drogi
taktykę
strzelectwo
atak lub płatnerz a dla twierdzy obowiązkowo artyleria ;)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group