Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Mapa do gry 2vs2
Autor Wiadomość
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-07-28, 23:34   Mapa do gry 2vs2

Moja mapka do gry tylko w systemie 2 na 2.

Templ nr 3.h3m
Pobierz Plik ściągnięto 1019 raz(y) 21,08 KB

 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-07-29, 11:46   

Wygląda nawet nieźle. Ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce. Może nawet zagram z tobą (ja+komp vs ty+komp) w to i napiszę coś więcej...
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-07-29, 12:25   

było by spoko ale z tego co widzę potwory sa kiepskie i mozna je wszystkie dojechać w 1 tyg...Strażnika hełmu +6all i puszki mozna pojechać każdym miastem w 1 tyg.Czyli spotkanie albo 1 tydz albo 2,gdy przeciwnik się kisi.Najlepsza opcja na ta mapkę - tower + aine i main z karczmy.Takie jest moje zdanie.
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-07-29, 12:39   

zawsze mozna zmienic sile potworow piszcie co trzeba zmienic to zmienie. A mapke mozna pograc 2 na 2 czy ktos jest chetny na taka gre?
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-07-29, 13:05   

Ja jestem chętny tylko jest inna opcja gry i nie wiem jak zagrać.Ciekawe jak by ię zagrało w podobny sposób jak grał Malekith na DW. :-P Grindan,nachapać się na pustyni,miałem trochę dalej księgę ognia i puszeczkę pilnowaną przez hydranty.Grindan by to zrobił w 1 tyg.Ale jest opcja jak na Longu czyli jednostki 7lvl Hmm.W sumie pustynia jest wspólna czyli jesli zabierze się wsyzstko w 1 tyg,to przeciwnik tylko na wojo bedzie mógł liczyć hehehe Trzeba by spróbować,ja jestem chętny do gry ale 4fun.
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-07-29, 13:20   

Zauwazcie ze na tej mapie jest co wybierac pierwsze to albo isc na pustynie na powierzchnie i zdobyc drugi zamek to trwa (2dni) i czyscic pustynie z zasobow albo isc od razu do podziemi na piach albo pustynie a tam puchy i arty 3 i 4 poziomu.
Wydaje mi sie ze trzeba bedzie zmienic sile potworow na silniejsze zeby owy piach i pustynie w podziemiach nie byly takie latwe do zdobycia powiedzmy drugi tydzien mozna sie tam wybrac a pierwszy tydzien czyscic zasoby i arty na powierzchni. Co o tym myslicie?
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-07-29, 13:44   

Ogólnie jest to srednio zbalansowane bo równie dobrze mozna trafić na jakiegoś badziewnego straznika albo na dobrego.Dla mnie grupa minosa i grupa ziemniaka to nie to samo :) Grindan się nie nadaje ,chyba że do otwarcia przejść,puszek i artów dla sojusznika,bo teraz wygenerowało sporo strzelców i z cycami to tylko magiczna strzała za chyba 120 obrazeń mnie uratowała.
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-07-31, 19:48   

oto przerobiona wersja tej mapy.

przerobiony templ nr 3.h3m
Pobierz Plik ściągnięto 779 raz(y) 20,96 KB

 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-08-04, 10:40   

CZekamy na jeszcze nowsze ulepszenie.

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-08-04, 14:39   

oto ulepszona wersja tej mapy. Dodany zostal czarny rynek, oltarz ofiarny, tawerna, potwory sie nie przylaczaja , guard 7lvl co stoi w przejsciu do przeciwnika nigdy nie ucieknie, chatka czarownicy z losowa magia, wiecej bankow no i chyba to wszystko.

przerobiony templ nr 3.h3m
Pobierz Plik ściągnięto 747 raz(y) 22,6 KB

 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2009-08-04, 15:46   

A może byś dodał siedliska neutralnych (chodzi o te rdzawe, czarodziejskie, błękitne, kryształowe) smoków na mapie? I parę puch z surką do ich wykupu. Myślę, że uatrakcyjniły by mapę. Taki akcent z frozen dragons :)
 
 
lady


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 202
Wysłany: 2009-08-05, 00:22   

Juz wiecej tej mapy nie ulepszam wszystko co mialo zostac ulepszone zostalo ulepszone. Wszelkie propozycje do dalszego rozwoju moich map prosze pisac ja w wolnym czasie zrobie jakas mapke.

Napierdalanka.h3m
Pobierz Plik ściągnięto 799 raz(y) 22,91 KB

 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-17, 02:13   

Za tydzień będziemy z kumplem grać 2vs2 o kratę browarów ze znajomymi z pracy, ta mapka wydaje się być nawet fajna. Zna ktoś jakieś podobne? Może większy rozmiar...

A może jest jakiś fajny template do gry 2vs2 na rozmiarze L+U lub XL?


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2011-01-17, 12:21   

Jebus XL
8mm6 XL+u i każdy pokrewny templ eventualnie tutaj poszukaj http://www.toheroes.com/h3maps/maps.html
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-17, 13:17   

Dzięki za linka, bardzo duży wybór map do gry 2vs2.

Co do jebusa, to wiem, że jest dobry do gry 2vs2, ale nie mieliby szans i pewnie w pojedynkę bym sobie z nimi poradził, dlatego fix może być ciekawszy.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 2
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group