Dzień dobry wszystkim.
Mam pytanie - jak zapisać poprawnie plik do template?
(sprawdzałem wcześniejsze odpowiedzi w temacie, ale albo jestem takim laikiem, albo mi po prostu nie działa ;p )
Chciałbym trochę zmodyfikować jebussa i coś mi nie idzie (jak dane zmienić to luz, ale zapis już niezbyt)
PS: działam przy użyciu Libre Office Calc
Też mi się alfabet przełącza przy konwersji .cośtam (z libre calca/excela) na .txt. Olej takie tworzenie templi i użyj edytora z HotA, jest dużo wygodniej, więcej możliwości i unikniesz problemu konwersji ;)
And we'll all dance alone to the tune of your death...
hrabo mam takie pytanie jako że z pod twojego exela wyszedł Balance 2.0
jak pewnie wiecie gram praktycznie tylko na nim.
chodzi o zasady spotykam się z opinia że gramy na zasadach MP. a wielokrotnie ludzie nie wiedza o czym piszą i co się w tym zawiera.
np. kwestia poziomu trudności staram się grać na 160% aż tu nagle na MP ustawiają 130%
jak dla mnie zaczyna to przypominać JC i przeciwnicy kupują w 1 dniu 7 bohaterów ale na Balance 2.0 nie ma co zbierać aż tyle.
co jak co 160% daje powiedzmy wyrównany start dla większości zamków. ale 130% to trochę przesada...
wiec pytam się autora co sądzi i jak on uważa na ile powinno się grać jego template jakie było założenie
Balance i PC2 zawsze grało się na 130%, tak się przyjęło. Wynikało to z sytuacji, gdy jakiś zamek koniecznie potrzebował pewnej ilości jakiegoś surowca na niezbędny budynek. Wprawdzie rebalans w HotA w większości wypadków zlikwidował te problemy, nie mniej tak się po prostu "od zawsze" gra. Dlatego nie ma co się dziwić, że zasady MP określają w tym wypadku poziom trudności na 130%:)
Ciebie i kumpli jest piątka? Chcielibyście zagrać w H3, ale nie macie przez to jak?
Przedstawiam templ do gry 3 vs. 2:
Wersje:
- zwykła (3 graczy jest raczej lepszych od 2) [jej graf jest załączony]
- wersja z boostem dla grupy dwuosobowej (tam już szanse powinny być wyrównane).
Możliwe rozmiary:
- XL-U
- L+U
- XL+U
Zapraszam do testów, jestem otwarty na zmiany! ;)
https://megawrzuta.pl/download/939d15f2a29a20a
3 vs. 2.png
Plik ściągnięto 282 raz(y) 256,94 KB
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Nie wrzucałem, przypomniałeś mi, że miałem wrócić do tematu:P
[ Dodano: 2018-02-13, 20:32 ]
Balance 2.0, PC2 dla HotA w dwóch wersjach (klasycznie z nekro i fortecą w bocznych strefach i ze wszystkimi zamkami), Pal Mniej i Pal Mniej 3p FFA, Jak będzie coś nowego, to dorzucę.
Siema, możecie mi wytłumaczyć jak sobie zrobić edycje szablonu?
Korzystam oczywiście z RMG Template Editor.
Konkretniechodzi mi o h3dm1, mam z tym problem. Klikam Template pack -> Settings i chce zmienić liste zbanowanych bohaterów. Niestety po zbanowaniu tych co bym chciał mapa sie buguje. Nie ma portali. Zauważyłem, że nawet gdy nie dodaje nowych bohaterów , ba nawet nic nie zmieniam tylko zapisuje mapę bez zmian jest to samo, czyli kasuje portale. Podejrzewam, że edytor jest niedopracowany i przed zapisaniem trzeba coś w nim ustawić, gdyż podczac nadpisania pliku zapewne nie wczytuje poprawnie danych o połączeniach miedzy strefami, a jak to zrobić to niestety nie wiem. Jak się to robi?
Kiedy próbuje oddac regułę obiektu dostaje crasha
this application has requested the runtime to terminate it in an unusual way
VC
Nie wiem co z tym zrobić instalowałem jakies wersje i też nic nie pomogło
Nie zabawne
Kiedy próbuje oddac regułę obiektu dostaje crasha
this application has requested the runtime to terminate it in an unusual way
VC
Nie wiem co z tym zrobić instalowałem jakies wersje i też nic nie pomogło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum