Chciałbym zobaczyć bitwę, w której mając taką możliwość, nie ma lepszego zaklęcia do zastosowania. Poza tym to wymaga wody na adv co najmniej.
1) Nietrudno o taką bitwę. Zresztą nawet jeśli sporo ich stracisz, to przecież właśnie po to są. Stracisz entów, ale nie inne jednostki, które są cenniejsze.
2) Adv. (jeśli się nie mylę) pozwala teleportować nad fosą i musisz mieć zniszczony kawałek muru. Nad murami teleportuje (chyba) tylko ekspert.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
2) Adv. (jeśli się nie mylę) pozwala teleportować nad fosą i musisz mieć zniszczony kawałek muru. Nad murami teleportuje (chyba) tylko ekspert.
Jak bym miał już exp wody, to wolałbym full blessa...
Ravciozo napisał/a:
1) Nietrudno o taką bitwę. Zresztą nawet jeśli sporo ich stracisz, to przecież właśnie po to są. Stracisz entów, ale nie inne jednostki, które są cenniejsze.
Jest milion innych opcji. Mass slow, by nie wyszedł z zamku. Zerk, by się sami powybijali i jeszcze turę stracili, mass prayer...
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2015-07-08, 10:13
Jan Paweł II napisał/a:
Jak bym miał już exp wody, to wolałbym full blessa...
Bless jest super, ale w oblężeniu wolę teleport. Bless nie przerzuci ci jednostek za mur, a kiedy brakuje ci latających stworzeń, masz ich mało, albo nie chcesz żeby wróg przyblokował cię w fosie, teleport jest lepszym rozwiązaniem.
Oj bez przesady, wszystko zależy od kontekstu. Jak atakujący ma dużą przewagę i pegazy i jeszcze coś latającego, to bless. Jak nie, to lepiej poświęcić niezbyt użytecznych entów tepem i ewentualnie potem rzucić tarczę albo blessa (DMG 10-14, to bless w sumie śedni). Wszystko zależy od kontekstu, np. nie ma jednego czaru, który jest zawsze najlepszym rozwiązaniem, spokojnie.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2015-07-08, 20:07
Ravciozo napisał/a:
Wszystko zależy od kontekstu, np. nie ma jednego czaru, który jest zawsze najlepszym rozwiązaniem
I właśnie dlatego herołsy są takie fajne, bo wszystko da się przejść na miliony sposobów, każdą mapę, każdą bitwę, etc. Nie ma jednej prostej odpowiedzi na wszystko, dlatego możemy toczyć takie dyskusje
Moje typy :D
1. byk
2. minotaur
3. czart
4. dżin -> bardzo ładne obrażenia, czary. Wiadomo że wymaga opieki, ale warto bo uderzenie ma porównywalne do roka, speeda tyle samo, koszta mniejsze sporo a i tak czy dzinem czy rokiem na pałe się nie wbija tylko na klepsydre więć tu typuje dżina, bo sporo tańszy od roka.
5 rok jak by nie patrzył jednostka jest za droga, obrażenia niższe niż gorgona a przecież u gorgony to i tak 1/3 obrażeń :D
6. lisz
7 ent
8. zaklinaczka
9. kapłan - niestety musi tu być, chociaż ma sporą użyteczność w early, to jednak w walkach kusi zeby w niego rzucić jakąś implozje xD
10 magma -> żeby ulepszony kosztował 400 to jeszcze przy ich przyroście można byłoby mówić o średniej jednostce ;p
Do tego wrażliwość na deszcze meteorytów, chociaż i tak mało kto w nich celuje ;p
obrażenia jak 4 lvl.
Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2017-10-24, 11:50
Za nisko imo oceniłeś enta. Ja wiem, że ma słaby speed, ale jest ciężki do ubicia (relatywnie dużo hp i def), więc ideał do obstawiania strzelaków i dziur w murach + jak rzucisz na niego haste/modlitwę albo blessa, to robi naprawdę dużo szkód w szeregach wroga. Rzadko grywam bastionem, ale ostatnio kilka map właśnie nim zagrałem i bardzo doceniłem tą jednostkę! Plus ma jeszcze budynek, do extra przyrostu
Wiek: 38 Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 18 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-24, 12:46
Moja ulubiona i za razem najlepsza w mojej opinii jednostka 5 poziomu, to Gorgona. Dzięki tym jednostką Cytadela jest zabójcza, gdyż w moment eliminuje groźnych 7poziomowców. Magmy oczywiście są najsłabsze, aczkolwiek jeśli weźmiemy Erdamona/Thunar, to przeskakują o parę miejsc w górę.
Minuś - Oczywiście dobry, waleczny, z dobrym strzałem, i niezłą wytrzymałością. Też niczego mu nie brakuje, ale ustępuje gorgonie.
Liszek - Niezbyt lubię tą jednostkę, ale to jedyny strzelec w Nekro, wiec oczywiście pełni ważną funkcję. Giną niestety szybko.
Mniszek - Podobnie jak Liszek, pada jak mucha, ale nie jest jedynym strzelcem, na całe szczęście. Nie mniej jednak w mojej opinii jest słaby i wyprzedza tylko magmę (chyba ze magmami dowodzi Erdamion, to mniszek jest ostatni)
Czarcik - Lubię gościa. Ma przesrane, bo AI czesto go atakuje, a ten też nie grzeszy punktami życia. Prać się jednak potrafi, no i ma strategiczną zdolność, która sprawia, że jest on bardzo cenny.
Piratka - Tak samo jak inni strzelcy, pada szybko, ale moim zdaniem jest lepsza od wyzej wspomnianych dwóch gości.
Roczek - Parametry wygladają fajnie, ale w praktyce czesto dostaje baty. Jest jednak siłą napędową swojej armi. Pudło, lub tuż za pudłem.
Drzewko - Fakt, niedoceniany. Jedyna wada to szybkość. Tą wadę łatwo zniwelować prostym czarem i mamy genialnego i licznego fightera. Czad.
Dżinek - Szybki, magiczny, ale delikatny. Nie lubię go
Tutaj to wogóle nie ma o czym mówić wszystkie piątki oprócz magmy są użyteczne.
Taki ent najcięższa do ubicia jednostka którą można dobrze wykożystać a jak mamy magie wody mistrz i teleport to pozamiatane.
A dżiny są bardzo dobre jak wykożystasz je (zwłaszcza hota bo tańsz siedlisko giganta) do bustowania giganta (5 slotów po 1 dżina i 1 większy + 1 giganty) to są OP prawie jak w h4
Za nisko imo oceniłeś enta. Ja wiem, że ma słaby speed, ale jest ciężki do ubicia (relatywnie dużo hp i def), więc ideał do obstawiania strzelaków i dziur w murach + jak rzucisz na niego haste/modlitwę albo blessa, to robi naprawdę dużo szkód w szeregach wroga. Rzadko grywam bastionem, ale ostatnio kilka map właśnie nim zagrałem i bardzo doceniłem tą jednostkę! Plus ma jeszcze budynek, do extra przyrostu
Wiem, ze jest spoko ale lepszy konkretnie od kogo, kogo wymeiniłem nad nim?
Trudno robi się te zestawienia :D
Patrzac na takie listy mozna popatrzeć i stwierdzic, że ktoś jesrt za nisko, ja robiłem to tak, że otwierałem tyle kart w przeglądarce ile jednostek i przesuwałem sobie od lewerj do prawej, w ten sposób karty sie przesuwały a pojedynki były jedynie pomiędzy sąsiadami :D
W ten sposób łatwiej to było zrobic, instynkt troche pomaga :D
Oczywiście zawsze można wywalić dżina i czarta bo to miekkie mele, ale w sumie z czartami to nawet jak nie farmimy demonów, tylko w głównej walce ich przyzwiemy to gg :Dfajnie sie się używa czaru własnie jak nam demony padna, wtedy kupe wstaje :D Ale moze byc tez tak ze po czarcie zostanie szybko tylko bat ;d
Patrzac na takie listy mozna popatrzeć i stwierdzic, że ktoś jesrt za nisko, ja robiłem to tak, że otwierałem tyle kart w przeglądarce ile jednostek i przesuwałem sobie od lewerj do prawej, w ten sposób karty sie przesuwały a pojedynki były jedynie pomiędzy sąsiadami :D
W ten sposób łatwiej to było zrobic, instynkt troche pomaga :D
Sortowanie bąbelkowe
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Moim zdaniem Entowie są mega niedoceniani i nie tylko chodzi mi o to że są w czołówce jeśli chodzi o statystyki(poza speedem rzecz jasna) ale mają świetną umiejetność do "wiązania przeciwnika" mi akurat nie raz bardzo to sie przydało przy zdobywaniu konserw ważkarni czy nawet utopii .Myślę że drzewka to TOP3 za gorgonami i minotaurami na równi z ptakami gromu i wcale te ptaszki tak szybko nie giną chyba że sie na wariata nimi poleci w armie przeciwnika to kazdy wyzionie ducha :P a roki same w sobie mają te 60 pkt hp więc nie tak mało a są również bardzo mobilne ,piąte miejsce uważam że lisz i czart remis(jeśli bierzemy pod uwagę demon farming to czarty chyba TOP1 wtedy :P)-jeden z nich strzela całkiem całkiem a drugi mocno bije z bicza jednak mało hp te jednostki mają troszke i komp niestety lubi je atakować bardzo ;d na kolejnym miejscu zagwozdka troche ,na pewno albo kapłan albo dżin -jeden strzela jednak słabiej niż lisz a drugi ładnie buffuje powerstacki w towerze ;d ale chyba jednak dżin potem kapłan i na szarym końcu żywiołak ziemii/magmy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum