To teraz ja:
Dałby ktoś radę przerobić Blockbustera, żeby wioskami pobocznymi nie były zawsze necro? Możliwe, że to bardzo mało roboty dla wprawnej osoby (skuszę się na spróbowanie też, no ale...), a znacznie urozmaiciłoby potencjalną grę :)
[ Dodano: 2016-11-22, 16:40 ]
(.rmg nie otwiera mi się w excelu, co najwyżej w notatniku)
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Banał, zwłaszcza jeśli masz pod ręką schemat. Otwórz plik rmg w excelu z tabulacją jako odstępem między komórkami, znajdź wiersze odpowiedzialne za strefy poboczne i dodaj możliwość występowania innych zamków w kolumnach za to odpowiedzialnych. Rozpoznasz te wiersze po tym, że w zakładce towns tylko necro będzie zaznaczone jako możliwy zamek:P Zrobiłbym to na szybko i pokazał screena, ale nie ma mnie w domu i nie mam tych plików pod ręką.
"Nie otwiera mi się w excelu"
Spróbuję to znaleźć w notatniku, bo np. statystyki jednostek w notatniku (HcTraits chyba) dałem radę podmieniać. "x" to możliwość występowania, tak? Czy niemożliwość (zakładam to pierwsze)?
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Ja zawsze edytuję te pliki libre office calciem, może excel jest opóźniony:P Dorzucam screena, żółte pola powinny mieć 'x', wtedy wszystkie zamki będą dostępne (także necro i conflux przy losowaniu)
Wadą notatnika jest po prostu fakt, że kolumny są przesunięte, więc czasem nagłówek kolumny odpowiada danym dziesięć kolumn danych wcześniej...spróbowałem raz, nie wyszło, spróbuję we wszystkich rzędach z dziewięcioma wyseparowanymi kolumnami zaspamić iksem, wtedy pewnie trafię na odpowiednią kolumnę. Ewentualnie zorientuję ją sobie wg. kolumny ai value guard czy od początku dokumentu. Dam znać
[ Dodano: 2016-11-22, 20:33 ]
Ściągnę przy okazji Twój program.
Edit:
Zaspamowałem iksami i teraz w pierwszym rollu miastami pobocznymi były: conf i necro, conf i necro. Za drugim razem connf i necro, necro i necro. Trzeci: conf i necro, conf i necro
And we'll all dance alone to the tune of your death...
W office calcu wszystko poszło sprawnie, ale nie ma opcji zmiany formatu na .txt, więc raczej H3 tego nie odczyta :/
edit: Zmieniłem format na .xlsx, potem z niego na .txt (Macintosh), a stamtąd na .txt.
Problem w tym, że wyszedł mi template na 0 graczy, od S do M (+U). Wpisałem odpowiednio 1 i 2 w kolumnę "minimum/maximum" human position, ale nie pomogło. Którą kolumnę zmienić, żeby wyszło?
[ Dodano: 2016-11-22, 20:59 ]
A ok, zrobiłeś to już... Dzięki!
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Robisz tak:
Prawym na plik, otwórz za pomocą.
Potem w oknie konwersji ustawiasz tabulację jako znak rozdzielający.
Następnie zapisujesz zwykłym zapisz, nie zapisz jako.
Te, które wskazałem na screenie. Typy zamków możliwe do wylosowania w danej strefie. Generalnie jakbyś przejrzał temat kilka stron wstecz, to tłumaczyłem seku jak te pliki działają.
To dziwne, mi przy zaiksowaniu właśnie tych pól wyskoczył template na zero graczy...no ale ok, nieważne już.
Co do rozmowy z seku, to czytałem wtedy na bieżąco, ale sam wiesz - to nie mogło tak dobrze zostać w głowie. Dobra, przejrzę to jeszcze raz i jakbym miał jakieś problemy z templami, to dam znać ;)
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Ktoś byłby w stanie mi zmodyfikować template'a Jebus Cross, żeby mógł być odpalony w rozmiarach większych niż XL+U? Zainstalowałem sobie HotĘ, stąd prośba. ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum