Wysłany: 2013-04-04, 17:05 REGULAMIN - MASTER AW AMATOR
Cytat:
Regulamin Master AW AMATOR
1. FMG (Fight Missplaced Guards)
Przymus walki ze strażnikami przejść do kolejnych stref, dostępu do minerałów (np. leżących obok wiatraku/banku itp) i artefaktów, mimo iż przejście i dostęp obok jest możliwy.
Zobacz uwagi:
- jeśli na przejściu jest więcej niż jeden strażnik, wystarczy pokonać dowolnego z nich;
- jeśli między strefami jest kilka przejść to każde przejście jest traktowane osobno z koniecznością walki ze strażnikiem;
- jeśli przez błąd generatora na przejściu do kolejnej strefy nie ma strażnika lub jest słabszy to nie można przejść;
- jeśli przeciwnik pokonał strażnika strefy, przeszedł do kolejnej strefy, my także możemy przejść tamtędy bez walki;
- jeśli strażnicy kopalni bronią tylko kopalnię, można zbierać surowce leżące obok;
- nie wolno najpierw wziąć np. puszkę Pandory, a potem walczyć z jej strażnikiem
2. No first day (red) rush[/b]
Gracz czerwony (wcześniejszy) nie może pierwszego dnia tygodnia oddziaływać wojskiem z nowego tygodnia na jednostki lub oflagowane lokacje przeciwnika niebieskiego (następnego).
Zobacz uwagi:
- nie można blokować nowym wojskiem przejść uniemożliwiających dostarczenie wojska przeciwnikowi;
- jeśli dzięki nowemu wojsku przebiliśmy się do przeciwnika to nie możemy zajmować jakichkolwiek jego lokacji;
- jednostki od nowych herosów nie są nowym wojskiem.
3. No Joiners
Nie można przyłączać jednostek neutralnych. Nie dotyczy jednostek z puszki Pandory.
4. Necropolis
Nekromancji używamy (każdym bohaterem) tylko do wyrównania strat. Liczba szkieletów (lub innych jednostek zdobytych dzięki nekromancji) musi się zgadzać z końcem każdego dnia.
Zobacz uwagi:
Startujący Nekropolią nie może stawiać budynków z jednostkami w kolejnych Nekropoliach (nie dotyczy cytadeli, zamku) na mapach typu random Balance/PC (Nekropolii bez fortu w startowej strefie), Panic .
5. Dwellings (jeżeli będą siedliska)
Można korzystać tylko z jednego siedliska 7 lvl każdej rasy. Nie dotyczy siedlisk przeciwnika.
6. No bank upgrades
Nie wolno ulepszać jednostek zdobytych w konserwatorium gryfów i rojowisku oślizgów.
7. Scrolls 4-5 lvl
Dozwolone jest korzystanie ze zwojów z czarami 4-5 lvl po uzyskaniu odpowiadającego czarowi poziomu gildii magów i mądrości.
8. Game bugs
Nie wolno korzystać z błędów gry.
Zobacz uwagi:
- redukowanie wojsk neutralnych - dozwolone raz uciec/poddać/zginąć na nieulepszonych strażnikach posiadających jednostki ulepszone (strażnicy stref, artefaktów, utopii, puszek Pandory);
- zabronione korzystać z błędu w budynku sprzedawca artefaktów, który umożliwia wykupywanie artefaktów za surowce przeciwnika;
- nie można używać Ghost Hero - bohatera bez jednostek;
- nie wolno sprzedawać artefaktów po zawyżonej cenie;
- zabronione podglądanie umiejętności i czarów bohaterów przeciwnika.
Wyjątki: sprawdzanie ilości, zarobków i rodzajów miast, garnizonów miast, a także budynków i ilości jednostek, które przeciwnik jest w stanie kupić.
9. Weeks/Months creatures events
Zabroniony jest wykup jednostek z dodatkowego przyrostu który może pojawić się po upływie tygodnia +5 jednostek lub dubel populacji. Po pojawieniu się komunikatu o zwiększonym przyroście gracz może zarządzać wczytania autozapisu.
10. Pat situation
Gdy obaj gracze w bitwie nie dążą do starcia to unikający walki musi ucieć/poddać się. Gdy np. 1smok ucieka przed 100golemami, zawsze unikający walki (tutaj smok) musi ucieć/poddać się.
11. No DD, No Fly, No TP
Zabrania się korzystania z czarów Lot, Wrota Wymiarów i Miejski Portal.
12. Restart
Restarty uznaniowe:
a) Gracz może zażądać 2 restartów 2x111 w pierwszy dzień gry lub zamiennie 1x112 jednego restartu w drugim dniu gry.
b) Jeśli główny bohater specjalizuje się w jakiejś machinie wojennej i nie dostaje jej na starcie (nie dotyczy pobocznych bohaterów).
Do szablonów Balance
c) Brak drogi do swojej wioski w strefie startowej.
d) Dostęp do wioski w strefie startowej jest wyraźnie utrudniony: powyżej 5 dni lub blokują go jednostki: horda i więcej upg centaurów; mnóstwo upg harpii; mnóstwo upg wilków; mnóstwo strzelających 2lvl; horda i więcej 2lvl; grupa strzelających 3lvl; mnóstwo i więcej 3lvl; 4 lvl lub wyższy.
Zobacz uwagi:
Natychmiastowy restart, gdy jest piaszczysta droga (Dirt Road), gdy startowy bohater nie ma 1 poziomu, gdy startowe miasto nie ma fortu lub startujemy z więcej niż 1 miastem.
13. No relics
Template: Balance, Balance PC2, Panic - nie wolno używać (nosić w aktywnym ekwipunku). Dopuszcza się sprzedaż reliktu u Sprzedawcy Artefaktów i wymianę za doświadczenie na Ołtarzu.
Czas tury: 6 minut.
Template:
Balance PC 2 M 130%
Balance L 130%
Jebus L (gramy L, za porozumieniem stron może być XL) 130%
Fear L 130%
FIX: Arena Konwentowa 2.3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum