Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Szybki start
Autor Wiadomość
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-21, 21:11   Szybki start

Bardzo ważne dla mnie jest w mieście szybki start. Dojście do skutecznych jednostek strzelającym w miarę szybko ew. szybkich jednostek czy tam jakiś z brakiem kontry. Dlatego ja lubię grać Towerem bo zawsze można w 1 turze upnąc gremliny i mieć ich 80 i kosić większość neutrali. Wystarczy Nela z taktą i na początek zasłaniamy gremle jakimiś jednostkami, które będzie miał boh z tawerny. Ja do tego celu używam czegokolwiek co mi wpadnie pod rękę. Dung jak nie będzie miał na start gniazd harpii to aż tak łatwo nie da rady a trologdyci się kiedyś skończą. Nie można ciągle wygrywać bez strat. Ramp z Ivorem nie zawsze da radę elfów jest czasem za mało a jak się jeszcze trafi Ivor bez elfów to całkowita klapa. Ja tak ostatnio miałem. A jak wy lubicie zaczynać czego wymagacie od zamku?




 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-21, 22:46   

Ja sobie każdym zamkiem radzę na początku, ale najgorzej dungiem bez Shaktiego chyba (no i bez sir Mullicha, bo z nim też nie jest źle, nawet lepiej, jak z Shaktim).


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-21, 22:50   

A jak rozwalasz neutrale nekro. 4 wampiry nie dadzą rady no i nikt nie strzela.




 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-22, 00:03   

No nekro to najmniejszy problem szkielety z wampami dają radę, potem dochodzą lisze i rycerze i już jest niezła siła w 1 tygodniu, najmocniejszego kopa w 1 tygodniu ma stronghold z Tyraxorem, loch z Shaktim i bastion z Ivorem, tower też, jak się trafi jakiś hirek z łucznictwem nieźle daje radę.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Set 
Yashiko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 210
Wysłany: 2011-01-22, 01:45   

Dobry start ma również inferno,chociaż zależy czy mapka bogata.Czarty z dobrym dmg i jak się uda szybkie ifryty,ładnie się kosi-jeszcze chochliki jako przynęta i ogary jako dobijacz :-)
I jeszcze twierdza ze względu na wilczki,jedyny problem to szczeloki ale w pierwszych dniach można mieć roki więc już z górki(jeszcze szybko może dojść takta u barbarów i haste).
WŻ ma podobnie dzięki rusałkom i wiatraczkom(żyw powietrza).

'' Bóg? Jam tam sobie chcesz...
Ale w siebie uwierzyć MUSISZ''

''Sam fakt że żyję, jest wystarczającym pretekstem, aby czynić wszystko''
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2011-01-22, 06:23   

Inferno nie ma wcale dobrzego startu jezeli nie zbierzemy dużo gogow. Moim zdaniem najgorzej jest zacząć zamkiem jak nie stawiamy od razu up kusz.
Co do gremlinow to pamietam że w RoE było ich po 60-90 u jednego bohatera. Zaczynać gre z 240 gremlinami:D
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-22, 10:12   

Skwer napisał/a:
Co do gremlinow to pamietam że w RoE było ich po 60-90 u jednego bohatera. Zaczynać gre z 240 gremlinami:D

Tak było, to dopiero imba, dobrze, że szybko to wycofali w pierwszym możliwym dodatku.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-22, 10:15   

Gogi raczej siłą nie grzeszą. Do walki tak średnio się nadają.




 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-01-22, 14:54   

Hektor napisał/a:
Gogi raczej siłą nie grzeszą. Do walki tak średnio się nadają.

W pierwszym tygodniu dają radę zupełnie dobrze, później to i tak nie ma znaczenia.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-01-22, 20:00   

Gram ostatnio dużo, na małej, skąpej w surowce mapie - i najszybszy jest start tam gdzie buduje się pierwsze generatory z dobrym balansem kosztów drewno/kamienie - czyli twierdzą. Cytadela ma przestoje bo po 10-15 drewna na raz trzeba wybulać, fort ogrów niby tak ma - ale i tak najpierw lepiej wykupić Roki trochę rtęci i jest git - gildia na starcie na pierwszym poziomie bo i tak gramy barbarzyńcą, także w sumie jak nie potrzebujemy w zasadzie wyższych surowców chyba że śpieszy się do cyklopów czy behów komuś tylko wtedy trzeba więcej - no ale to 6sty i 7dmy poziom w końcu.

Zresztą zawsze jak nie mogę czegoś rozbić, to włączam twierdzą i daje radę - ale każdy ma swoje metody.

Na pewno Twierdza jest lepsza od Inferno i Cytadeli jak trzeba szybko startować z deficytem surowców - z powodu dość taniego i twardego orka na 3cim. Co do Bastionu - to zależy - jak nam będą kosić elfy piorunami albo podbajerzoną magiczną strzałą to jesteśmy w D. Na bardzo małych mapkach, może by było dobrze jak by nie brakowało kasy na krasnali - ale zazwyczaj nie kupuje się wszystkich.
 
Set 
Yashiko



Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 210
Wysłany: 2011-01-23, 00:06   

Ork jest twardy,ale za dużych obrażeń nie zadaje.o ile pamiętam budowałem jego siedlisko dopiero w 2tyg :D.Już lepiej na wilczkach polegać.A jeżeli chodzi o elfy to przecież na początku nie idziesz na wroga tylko podbijasz,a wtedy one wymiatają,Dzisiaj gdy grałem M'ke to biegałem tylko z ul. centaurami oraz większymi elfami-nie było żadnych przeszkód-wojo się zbierało (zawsze coś do obrony).Krasnale są wolne,ja je zostawiam w zamku,niech tam w skarbcu kasę produkują :mrgreen:

'' Bóg? Jam tam sobie chcesz...
Ale w siebie uwierzyć MUSISZ''

''Sam fakt że żyję, jest wystarczającym pretekstem, aby czynić wszystko''
 
 
Archen 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 152
Skąd: pl
Wysłany: 2011-01-23, 03:43   

No właśnie a ja zrobiłem sobie S na 3 zamki i próbowałem ją przejść na 160% - ale to mała mapa - dużo się nie zrobi, chociaż kategorycznie niemożliwa jest na 200%.

Ostatnio mam ochotę grać z kompem na mapach do Multiplaya - bez strażników, ze zbieraniem zasobów i kopalniami w strategicznych punktach. Muszę zrobić M na 4-5 graczy żeby było pole manewru większe i więcej opcji, i żeby trzaskać się już istotami 3ciego - 4 poziomu jak tylko wejdą (wiem, dla wielu lipa - ale mam dobre wspomnienia z H2)

Lubie w H3 ten moment przesilenia - komp ma więcej miast, więcej stworzeń, dzieli jakoś tą armię, a mój main hero osiągnął rozwojową prędkość ucieczki i ma tyle ataku że jeździ od miacha do miacha i zdobywa, przyrosty obronne prędzej czy później dadzą radę, utrzymywać kolejne warownie :D
 
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-01-23, 12:59   

Mnie taka sytuacja extremalnie irytuje.




 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-01-23, 13:58   

Archen napisał/a:
dużo się nie zrobi, chociaż kategorycznie niemożliwa jest na 200%.

Losową eSkę można wygrać vs sojusz 7 kompów na 200%, wystarczy wybrać odpowiedniego bohatera.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 18:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group