To zależy, sam wiem i jestem za tym (choć może co innego wynika z mojej wypowiedzi), aby nie grać na kodach. To prawda o wiele lepiej się gra, jest satysfakcja. Ale to jest taka porada dla kogoś co już to samo przechodził kilka razy, lecz tym razem chciałby trochę szybciej. Także tak jak mówię: kto będzie chciał ten skorzysta.
Akolita napisał/a:
Tylko po co? Kto sie bawi w kody?
Cóż, wydaje mi się, że wiele jest takich osób, bo by nie dali kodów do Akademii Wojny, przykładowo mówiąc. A czasem są przydatne i praktyczne.
APEL: Nie grajcie na kodach. MA RACJĘ.
Sir Mariusz
Pomóż innym. To Cię nic nie będzie kosztowało ---> http://www.humanitarni.pl/ --- Najlepiej ustaw to jako stronę startową. Pomóż!
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-07-04, 21:47
Cytat:
Apel: NIE GRAJ NA KODACH!
Nie mam nic przeciwko pobawieniu się na kodach. Jak ktoś chce - to nie moja sprawa. Ja osobiście nie używam kodów do co ciekawszych gier przygodowych i kampanii, a tak to raczej dużo nie tracę. Zresztą i tak gra na kodach szybko się nudzi
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-07-17, 17:43
Cytat:
Rozumiem kolesia. Sam nie włączyłem Nigdy! treningu.
Trening w HoMM3 jest lipny. Ci z 3DO chyba się zmówili z jakimś producentem duszu do drukarek, bo do misji trzeba sobie 'wyrdukować' plik ze wszystkimi informacjami (albo cały czas zrzucać do paska, co jest niewygodne) - tak jest napisane w samym tekście.
O wiele lepszy jest tutorial we wszystkich częściach HoMM Chronicles - tam wszystko jest w grze i jest to bardzo przejżyste. Jakby nie mogli takiego czegoś zrobić w samej głównej grze
Jeśli ktoś zdobędzie graala, to chyba musi wygrać wyrównany do tego momentu mecz, niezależnie od jego rodzaju...? BTW graal confa jest najlepszy, do odkopania go na powierzchni wystarczy znać jakieś 2-3 obeliski, a cała magia to ogromna przewaga (armag, WW, lot, miejski portal + uczelnia).
A czy będzie inaczej, jeśli ten słabszy gracz ma jakiekolwiek inne miasto? Sam przyrost i kasa z graala wystarczają do zwycięstwa, jeśli mecz nie jest mocno jednostronny. Poza tym kampienie w zamku i tak nic nie da, ponieważ drugi gracz objedzie resztę mapy i wygra lepszym hirkiem i być może lepszym wojem (rozbudowa 2 zamków).
Jeśli ten silniejszy pan może pokonać słabszego z graalem przed następnym przyrostem, to znaczy, że silniejszy pan przegrywa na własne życzenie, gdyż mógł zrobić to wcześniej i wygrać używając swojej siły.
Ale przecież jeśli jest silniejszy i może zaatakować przed następnym przyrostem, to po prostu bawił się z przeciwnikiem i zlamił grę, którą powinien wygrać. Zresztą, implozja jest lepszym bonusem do obrony, niż 10A/D.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum