Gryfuy szybko gina?? raczej kusznicy szybko gina gryfy maja najwiecej hp na swoj lvl wysmienite staty i najwiekszy przyrost po dokupieniu budynków... zamkowe wady za ktore nie lubie tego miasta to po pierwsze brak fajnych bohaterów, 2 dziwne czasem drzewko rozwoju... i cena
Sauron, grasz w tibię?
Buga Buga!
Help goblinkiller!! itp.
Sauron napisał/a:
Ceny, archanioły(wg. mnie słabe),
Najlepsze staty na tym lvl, najlepszy speed, kozacki spec. a jak masz m.ziemi na mistrzu to już wykos. 250hp to tak średnio, no ale cóż, nie można mieć wszystkiego, według Ciebie to cieńko? Hmm... Najbardziej w tej grze lubię tytanów (wręcz przepadam za nimi), ale nie mówię, że reszta jednostek 7poziomu jest słaba, bo mają lepsze staty, a nie są tytanami ;]
Sauron napisał/a:
gildia magów nie najlepsza
Zamek, nie jest jakimś bardzo uzdolnionym magicznie zamkiem, podobnie jak nie jest zacofany, więc gildia 4 poziomu jest w sam raz. W czym problem?
Sauron napisał/a:
herosi też nie najlepsi
Herosi zostali wykosztowani czymś innym. Jak nie widzisz, to... masz problem ;p
Małe sprostowanie: nie mają. Najwięcej na tym poziomie mają żelazne golemy (35), potem lód (30) i chyba nomad tyle samo; gryf razem z psem jest pod tym względem czwarty (choć oceniając całościowo - raczej najlepszy).
Sauron napisał/a:
archanioły(wg. mnie słabe),
Leżę W takim razem ciekawe, czemu w którejś wersji SoD-a zwiększyli ich cenę (5000 złota i 3 klejnoty)? Żeby słabą jednostkę uczynić jeszcze gorszą poprzez podniesienie ceny, czy może po to, aby zbalansować rozgrywkę (dużo gorszy wg mnie tytan jeszcze parę miesięcy temu był u mnie droższy od archa ...)?
Co do bohaterów, można poszukać lepszych w karczmie. Nie zawsze trafi się jakiś świetny (ostatnio zacząłem Jebusa XL z Daffodilem i trafiłem Gundulę w karczmie, ale był to ogromny fart), ale zwykle można znaleźć w miarę sensownego. Czasem trzeba pogodzić się ze specjalnością "w plecy".
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
The Shadow napisał/a:
Sauron, grasz w tibię?
Buga Buga!
Help goblinkiller!! itp.
A ty skąd znasz te teksty? Masz coś na sumieniu?
Czarne kartki historii cienia zostawmy w spokoju.
Jak coś to Możemy wziąć Valeskę, ponieważ Mullich jest zbanowany. Jest też wyjście biorąc tę od kaski szukać kogoś w karczmie.
Jakoś zniechęciłem się do kleryków (wchodzą im często dziadowe umiejętności, jak np. finanse czy mistycyzm), a Loynis ma na początku bardzo słabą naukę i nie mamy żadnej gwarancji, że dostaniemy wodę (choć szansa jest duża). A pojedynczy prayer może się przydać na początku... i chyba tyle. W ogóle prawie nie gram teraz magami.
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Sir Mullich: jeśli dojdzie do walki z przeciwnikiem to musimy poddać walkę/uciec. Log Spec (Kyrre, Gunnar, Dessa): jeśli ci bohaterowie mają powyżej 6lv to będąc atakowani lub atakując przeciwnika muszą poddać walkę/uciec. 4lv spells spec (Aislinn, Alamar, Jeddite, Solmyr, Xyron, Deemer, Loynis): jeśli dojdzie do walki z przeciwnikiem to nie korzystamy z czaru 4lv w którym bohater się specjalizuje. Nie dotyczy Coroniusa.
Jak widać liczy się tylko do FB, ale przecież ono jest najważniejsze
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Pomógł: 8 razy Wiek: 29 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1178 Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-24, 19:12
Gandalf napisał/a:
Jakoś zniechęciłem się do kleryków (wchodzą im często dziadowe umiejętności, jak np. finanse czy mistycyzm), a Loynis ma na początku bardzo słabą naukę i nie mamy żadnej gwarancji, że dostaniemy wodę (choć szansa jest duża). A pojedynczy prayer może się przydać na początku... i chyba tyle. W ogóle prawie nie gram teraz magami.
Ja osobiście zawsze miałem magie wody grając Loynisem , a gram zamkiem naprawde długi czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum