kazdy wie ze np jednostki z cytki nie maja kar za ruch po bagnie ale sa tez chyba i 2 inne miasta ktore tych kar nie odczuwaja... prosze o rozpiske pokolei terenow i tego na ktorych jakie miasto ma jakie kary za ruch albo nie ma ... nie moge nigdzie tego znalesc prosze osoby ktore sie dobrze znaja o to typu malekith i zeby to jakos szczegolowo bylo bo moze sie przydac w grze
Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-10-16, 19:18, w całości zmieniany 1 raz
Teren twierdzy ma 25% kary ruchu, śnieg i pustynia 50%, a bagno 75%. Jeśli bohater posiada tylko jednostki rodzime dla danego terenu to porusza się po nim bez kar. Żeby chodzić bez kar po pustyni, trzeba mieć w armii przynajmniej 1 nomada.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-05-19, 21:14
Zauważyłem, że jednostki walcząc na macierzystym terenie mają premię do szybkości +1. I tu też różnie bywa, bo np. grając zamkiem miałem +1 na trawie i na zwykłej ziemii bodajże. Nie pamiętam ale taka rozpiska byłaby przydatna.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-06-06, 12:56
Wolę mieć np. up ważki niż nomadów - nie dość, że na niewielu mapach da się je zdobyć, to będzie ich na tyle mało, że ich +1 speed nie będzie wielkim ułatwieniem.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-06-06, 19:24
Ten slot może się szybko zapełnić np. czymś z puchy. Ale tak to wypadałoby nosić szczurem za mainem kilku nomadów i wymieniać na coś z tego slotu jak będzie szykowac się jakaś walka. Tylko wtedy troszkę zabawy z tym jest...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum