Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanko.
Autor Wiadomość
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-11-26, 19:12   

Źle przeczytałem Twój post, dlatego nie zauważyłem zależności. Oczywiście masz również rację.

A co do trudnych pytań, zadam i ja swoje:

1. Magowie z Fortecy zmniejszają nam koszty zaklęć. Jaka jest tego zasada? (Ilość magów, koszt zaklęć, poziom czarów, poziom umiejętności)

2. Która jednostka zwiększa koszt czarów przeciwnika. Jaka jest tego zasada? (Ilość jednostek, koszt zaklęć, poziom czarów, poziom umiejętności)

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-11-26, 19:15   

To już zadanie specjalne, wyłącznie dla wytrwałych :-) Jedynym sposobem na sprawdzenie ów niewiadomych są testy. A jeżeli się nie mylę, to koszty zaklęć zwiększa pegaz - chyba na tym polega jego rzekoma "odporność na magię".
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-11-26, 19:17   

Analogicznie do porzednich rozważań, mam jeszcze pytanie odnośnie specjalności pozostałych herosów. Np. Adela - specjalność błogosławieństwo. Jak to się przekłada na poziomy osiągane przez tego bohatera? To samo tyczy się pozostałych czarów.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
hrabia Rödrück
poczatkujacy



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 71
Skąd: Stettin
Wysłany: 2007-11-26, 19:23   

Ad 1.
Wystarczy miec jednego maga, zeby obnizka dzialala. Koszt wszystkich zaklec spada o 2 many, w kazdym wypadku.

Ad 2.
Jeszcze nie wiem :)

...już wiem. Pegazy zwiększają koszt czarow przeciwnika o 2 many w kazdym wypadku. Wystarczy miec jednego pegaza.

oo... to ostatnie pytanie to naprawde dobre. Zajmie troche czasu.
 
 
zatara 
russian mob



Wiek: 34
Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 81
Skąd: z łóżka...
Wysłany: 2008-01-09, 14:44   

co do umiejętności to wiem, że np jak masz logistykę, to zwiększa 5% na poziom. może z zaklęciami jest podobnie (ofensywne - więcej obrażeń, klątwy itp dłużej trzymają)
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2008-02-20, 20:34   

Najlepiej mieć oddziały strzelające.
Jeżeli jednostka strzelająca jest szybsza to bierzemy czekaj Alpy podlecą i mamy dwa strzały w pełni skuteczne.
 
Stasiu 


Wiek: 32
Dołączył: 12 Mar 2008
Posty: 33
Wysłany: 2008-03-12, 15:13   

najlepsze bedzie miasto gdzie jest duzo jednostek strzelających. Proponuje fortece
(strzeles 7 poziou)

_______________________________________________
Forteca , Zamek , Wrota Zywiołów ROXOR
 
 
wojter9 
Hekke


Wiek: 29
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 18
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2008-10-23, 19:27   

no, na alpy dobra jest nekropolia, gargulce, golemy i żywiołaki, reszta do dupy, choć najlepsze jednostki pokonają alpa za jednym razem, a gdy alpów jest dużo, to chyba też sobie uzbierałeś troche woja żeby je zniszczyć?

Hekke
 
 
Lazar 
Black Soldier



Wiek: 30
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 39
Skąd: mam to wiedzieć?
Wysłany: 2010-01-31, 11:42   

Paweł napisał/a:
Najlepiej mieć oddziały strzelające

Co by Ci przyszło, gdybyś miał same strzelające jednostki? Prawie wszystkie takie potwory są nieskuteczne w walce wręcz, więc wystarczy na początek u przeciwnika jakaś szybka jednostka i po dobrym jej ustawieniu wyłącza Ci dwóch strzelców.
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-31, 11:51   

Lazar napisał/a:
Co by Ci przyszło, gdybyś miał same strzelające jednostki? Prawie wszystkie takie potwory są nieskuteczne w walce wręcz


Wyjątki to: Tytan, Kapłan, Arcymag, Żywioł Burzy i to chyba wszystko.
Co do zbyt wielkiej ilości jednostek strzelających... racja. Strzelaków dobrze jest mieć w swoim zamku, lecz trzeba zachować umiar. Jeżeli bd miał same strzelaki, to poświęcasz na to jednostki szybkie/pieche/latające. Wbijesz się na slota między dwoma jednostkami i masz zblokowanych 2 strzelców. A jak dorwiesz się resztą armii do tamtych to istny terror.
 
 
Kukun 
cooki monster


Wiek: 31
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 41
Skąd: Nekropolia
Wysłany: 2010-01-31, 11:56   

No i jednostki strzelające mają przeważnie mało hp jak na swój poziom no oprócz tytana i żywiołaków burzy.

Lubię ciastka!
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-02-12, 11:07   

The Shadow napisał/a:
Wyjątki to: Tytan, Kapłan, Arcymag, Żywioł Burzy i to chyba wszystko.
Chyba nie... a meduzy, obserwatorzy i czarodzieje?
Kukun napisał/a:
No i jednostki strzelające mają przeważnie mało hp jak na swój poziom no oprócz tytana i żywiołaków burzy.
Żywiołak lodu też ma sporo (bodajże 30), a z patchem jaszczury mają całkiem dużo.

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-02-12, 16:59   

oko ma też 22 to na strzelca dużo biorąc pod uwagę, że oślizg na tym poziomie ma 20, gryf 25 jak i cerber również 25.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group